ik krijg nu alleen maar trapjes op mijn blaas ,dus verwacht dat beep weer in stuit ligt ..............
even banner veranderd.. Hier ligt het als het goed is nog steeds goed.. Maar we hebben toch tot week 34/35 toch? Dat ze kunne draaien?
Volgens mij hoef je je niet druk te maken als je kindje nu goed ligt.. is het meer dat als het nu in stuit ligt of het nog draaid.. en dat kan wel tot een week of 34.. zei de verloskundige tegen mij...
Ik maak me ook niet druk hoor , kan er toch niks aan veranderen ,..maar nu mag beep wel ff anders gaan liggen , want dit is niet prettig ...............................
hi meiden! moet nog even teruglezen hoor maar kan alvast mededelen dat alles bij VK weer goed was beeb ligt bij mij met hoofd naar beneden toe en voel ook regelmatig wat in de blaas.. kan natuurlijk ook zijn dat het de armpjes zijn die lekker aan het boksen slaan tegen je blaas ze verwacht dat wij een kindje krijgen van rond de 6,5 a 7 pond ze vond het ook geen ramp dat ik niets aankwam tijdens de zwangerschap! beeb doet het goed dus ik kom hoogstwaarschijnlijker lichter uit de zwangerschap dan dat ik erin ben gegaan mooi meegenomen haha!
mooi nieuws Dag , en idd niks mis mee, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af , als je beep maar goed groeit , das het belangrijkste !!!
Ik heb soms ook het gevoel dat hij tegen m'n blaas zit. Maar dat zullen zijn handjes wel zijn denk ik want hij ligt al best laag. Maar morgen zal ik het cker weten wat waar ligt. Ben onwijs moe, en nog steeds hoofdpijn, nu ook last van mijn rug! Zo ff lekker douchen en na grey's gelijk m'n bedje in!
ze voelt gewoon aan mijn buik en toen ik vroeg wat ze dacht dat het aan gewicht ging worden gaf ze 6,5 pond aan... dus vandaar... ze meten hier de buik niet eens op ik krijg wel een liggingsecho ergens in week 36 ofzo... maar dat bespreken we de volgende keer nog eventjes!
oke, want ik vroeg het vandaag bij de echo, en de gyn zei dat ze dat niet in kon schatten... ach, het hangt natuurlijk ook maar af in welke week je gaat bevallen! zoals ik me nu voel heb ik het idee dat de kleine eerder gaat komen... zou ik ook wel prima vinden trouwens, met 38 weekjes ofzo Hier trouwens ook actie op de blaas, maar dat moeten inderdaad wel handjes/elleboogjes zijn
Van mij mag het ook wel met 37 weken komen! Duurt me veeeeeel te lang anders........ Oh ja, mijn collega komt zo... koffie drinken en de spullen ophalen.... ben benieuwd wat hij te vertellen heeft!
idd het blijft een schatting en idd wanneer je bevalt zal ook van invloed zijn! och ja ergens in week 38 lijkt me ook geen straf maar ja kan dan nog net zo goed een maand langer duren..... mijn vriendin staat nu op knappen ( 2e kindje ) en ik ben erg benieuwd.... vorige keer liep ze flink overtijd dus zou nu wel fijn zijn voor haar als het optijd komt gok dat het een jongetje wordt maar ja je weet het niet hé....
vandaag met de echo vond ik het echt moeilijk te zien wat nou precies wat allemaal is, (is geen 3D) alles is zwart wit en af en toe zie je dan wat zwarte vlekjes... pfff, ze is volgens mij ook wel tussen de beentjes geweest, maar ik kan er echt niks zinnigs over zeggen... volgens mij hing er een "zakje" haha, maar dat weet ik dus ech tniet zeker omdat ik de rest van zo'n lichaampje ook echt niet herken op zo'n foto!! haha, maar goed.... voor nu ga ik gokken dat wij een jochie krijgen! wat denken jullie??
ik ga zo even aan de schoonmaak... hadden een badje van mijn zus te leen gekregen maar we zagen dat ze hem niet echt schoon heeft meegegeven aan ons... hele vieze ranzige randen in alle kiertjes die er maar zijn in een badje met een zitje erin... erg smerig dus heb het de hele dag al in de week staan en zal nu toch even moeten schrobben.... blegh... je geeft toch iets gewoon schoon weg of niet soms? we haddeen ook een speelgoedkleed gehad van haar die helemaal naar de rook stonk! ( ze roken allebei waar hun kleine meid van net 1 ook bij is ed.) die heb ik dus ook maar eerst eens even 2 x uitgewassen en denk erover na om hem alsnog in de kast te laten liggen.... vind het gewoon een smerig idee...
Van mij mag beeb ook wel rond de 37 à 38 weken komen! Hoop niet dat tie tot 42 weken blijft zitten!! Al moet ik zeggen dat ik momenteel onwijs geniet van het zwanger zijn! Had ik eerder nog niet echt de kans voor gehad.
Geen idee hoe de baby ligt laatste keer lag hoofdje omlaag voel wel continu gedraai volgens mij is dat het rugje wat van links naar recht gaat. Ik ga me nu maar weer ff douche me liezen doen egt teveel pijn
hmmm babe....ik denk dat jullie een meid krijgen maar waarom heb ik geen idee van hoor! haha! vriendin smst me net terug dat alles daar nog rustig is en ze het gewoon afwachten.....tja iets anders kan je ook niet hé!!