ben wel super benieuwd wat straks de stand zal zijn van jongens versus meisjes bij ons allen Ik ga ff serie kijken dames, (the mentalist) xxx
nou ik laat het reinigen van dat ding wel zitten...gadver wat is die smerig.... dat zitje wat je er los in kan doen in het badje... zulke gele randen... bah! heb hem zo in een vuilniszak gegooid en ze krijgt hem wel terug! koop wel een nieuwe... badje heb ik wel gereinigd maar daar zitten dan ook niet echt randjes en hoekjes in waar vuil e.d. zich ophopen... radiator ombouw is super mooi al! ze zijn nog lang niet klaar met alles maar toch het begin is er! ze zijn nu een vensterbank aan het maken... uiteraard hebben wij weer zo'n huis waar geen standaard maten gelden.... dus alles zelf maken......
Enveloppen: Wij moeten eerst nog foto's voor de kaart maken. Maar jeroen maakt gelukkig stickers van de adressen op zijn werk, dus dan is het zo klaar. @sterreke: Das wel vervelend dan. Zeker als jullie er allemaal weg van zijn. Hoop dat hij snel zijn draai weer kan vinden. @natascha: Ik heb het bij Jordy ook zonder pijn bestrijding gedaan en ik vond de pijn er mee vallen. @pip: Je mag mij ook altijd sms-en en bellen. Heb je nummer toch al. @Surraya: Fijn dat het nu stabiel is. Je hou je dus wel aan de afspraak die er gemaakt is dat ze tot 37 weken moet blijven zitten @mama2010: Leuke kast. Succes met je collega. @Tante mars: We duimen hier met je mee. Hoop dat de kleine toch nog goed gaat groeien. HEel veel sterkte maandag. uwv: Bij sommige steden zijn ze echt heel makkelijk en bij andere weer moeilijk. Ik heb er nog nooit gezeur mee gehad, maar me moeder elke keer. Raar dat er zo'n verschil inzit. @Babe: Fijn te horem dat alles goed. Jordy's niertjes waren ook iets vergroot. Hij is gelijk na de bevalling nagekeken door een KA en na een paar weken is er nog een echo gemaakt van ze nieren. Toen hij een jaar was is er weer een echo gemaakt, maar was niks ergs op te zien. Krijgen jullie ook nog echo's al de kleine er is?? Ligging: HIer ligt de kleine ook al goed 3 weken. LAg ook al echt in mijn bekken. Vandaag wel een uur aan de CTG gehangen en met de kleine is alles goed. Ik heb 2 slaappillen gekregen om even 2 nachten goed te kunnen slapen. Ze hoopt zo dat de cirkel doorbroken wordt en dat ik zo weer normaal kan gaan slapen. Volgende week dinsdag moet ik bij de gyn op controle komen en dan kijken we weer hoe het dan gaat. Als ik weer meer pijn krijg of het blijft aanhouden moet ik weer bellen en kan ik weer langs komen.
Nou Linnie, en de rest. Ik heb een super debiele middag gehad. Werd om half twee gebeld door mijn schoonvader, dat hij Popje zo kwam brengen als ze wakker was, want met opa ging het niet goed. Ik ben toen snel maar daar heen gegaan, zodat hij weg zou kunnen. Hij moest op de fiets en popje was net wakker, dus ik zei ik breng je wel even. Sven belde, dat hij opa zijn ademhaling slechter werd, dus dat hij toch wel heen zou gaan, hij zou eerst later gaan. Mijn zwager besloot ook mee te gaan, dus met de hele fam. daarheen. Mijn schoonmoeder werkt in het zelfde verpleegtehuis dus die zou ook zo komen (zat in een vergadering). Sven was er al een min of 5 en wij gingen even naar binnen en hij lag er heel slecht bij, dit was kwart voor 3. Toen ging Sven, zijn broertje en popje even buiten de kamer staan. Popje had natuurlijk te veel energie! Ik zat er 5 min bij met mijn schoonpa, toen ik zag dat de ademhaling van opa veranderde, zei ik tegen Sven je moet nu je moeder gaan bellen, want het gaat nu al gebeuren. Hij lag helemaal te gaspen. En echt binnen de 15 min na onze binnenkomst is hij overleden. Erg Bizar allemaal. Ging zo snel. Op zich hebben we verder vrede met zijn dood, hij is 85 geworden en was zwaar dementerend, hij gewoon op. Maar het ging zo snel. Of te wel nu zit ik met veel harde buiken op een stoel. Te veel stress en te veel gedaan. Nu lekker op mijn gat.
@pip: Gecondoleerd meis. Das schrikken als het zo snel gaat. 85 is wel een mooie leeftijd, maar toch het blijft moeilijk zoiets. Zeker als het zo snel gaat. Sterkte. Hele dikke knuffel.
Pip gecondoleerd jeetje das wel heftige middag idd. en Idd hij heeft een mooie leeftijd gehaald zeg Dus nu rustig aan doen en lekker gaan zitten
Thanks meiden! Heb een lekker kopje thee! O ja ik trouwens nog wel alles terug gelezen, vanaf half twee vanmiddag! 14 pag!!!! En ik zag nog iets over bloedprikken, heb ik ook gedaan, is vrij standaard. Ze kijken hoe hoog je HB is, dit is vooral belangrijk voor je energie en ook voor tijdens de bevalling. Je verliest toch een redelijke hoeveelheid bloed, en het MCV is de dikte van het bloed. Soms kan het door vocht erg verdunt zijn, en daar houden ze dan rekening mee tijdens de bevalling.
wel makkelijk al die uitleg van je pip. MAakt alles een stuk duidelijker. \ik persoonlijk vind het wel heel fijn.
gecondoleerd pip... Linnie, we krijgen verder gen controles, de niertjes waren nu goed, precies op schema, was allleen met de 20 weken echo 1 niertje dat iets teveel vocht bevatte, maar de beeb zal toen net hebben meoten plassen ofzo, dus geen verdere problemen of controles nodig. gaaaap, hier nu alweer moe!! vanavond maar weer even lekker warm douchen en hoef gelukkig alleen dinsdag en woensdagochtend te werken
@babe: Gelukkig maar. @all: Ik ga slapen. Kijken hoe lang ik slaap zonder pil en zodra ik wakker wordt neem ik hem in en hoop ol dat ik de rest van de nacht door kan slapen. Slaap lekker allemaal
Gecondoleerd pip.. Truste linnie, hoop dat je een goede nacht hebt! Ik ga ook slapen, morgen lange dag. Truste meiden.
Pip ik lees het nu pas... gecondoleerd! En rustig aan doen met je harde buiken anders moeten we al gaan sms'en
Hallo allemaal!! @pip: Gecondoleerd!! 85 is een mooie leeftijd, maar het blijft altijd moeilijk... ook al was hij 120 geworden... Hopelijk maak je je er niet te druk onder! @ collega op bezoek: Nou was wel gezellig met mijn collega hoor.. ff bijgekletst over alles! Iedereen op het werk vind het maar een raar verhaal (van mijn werkgever) en vinden het jammer dat ik weg ben.. d'r is ook nog steeds geen officieele mail uitgegaan naar alle collega's... @kraamzorg: Toen belde de kraamzorg nog!! Of ze a.s. woensdag mogen langskomen! PRIMA!! Denk er nu alleen opeens aan dat ik ook naar de fysio moet, dus morgen maar even bellen of de fysio op een ander tijdstip kan... ik vraag me ook wel een beetje af hoeveel baat ik er nog bij heb bij die massage.. het wordt er niet beter op ofzo... misschien moet ik me er gewoon bij neerleggen en niet te gek doen... dan blijft het wel redelijk stabiel... Nou ik ga nog even wat mailtjes beantwoorden en dan ook lekker naar bed!! Slaap lekker voor iedereen en tot morgen maar weer....