Wie weet waar je online Lief! en Koeka kan bestellen. Ik heb een wiegendeken van Koeka nodig en een fotoalbum van Lief! Naar de stad gaan is voor mij geen optie, en ik heb geen zin om 2x verzendkosten te betalen!
Villa Vrolijk, dat is een dorp vederop voor mij heb ik ook al wat spulletjes gekocht! vandaag 32 weken!! tijd Vliegt mensen!!
Hier ook al een paar weken bedklossen hoor Is (vindt ik) makkelijker in en uit bed. Goedemorgen trouwens. Hier een verschrikkelijke nacht achter de rug. En was ik eindelijk in slaap gevallen ( om 6uur), maakt mijn vriend mij en Naomi wakker, omdat hij zich verslapen heeft. Dus ik had echt zoiets van: ja en?? Niet mijn probleem. En daarna meteen: en bedankt, Naomi is dus ook wakker (was -7.00uur). Dus een klein uurtje slaap gehad. En ben kapot! Dat wordt vanavond vroeg naar bed (hmmzz.. maar komen leuke programma's op).. Marjon: Gefeliciteerd!! Yes: Succes straks met de groei-echo!
Die sites kende ik, maar ik wou voor gemak, alles in een winkel. Ben een beetje lui, hihi. Maar bij Villa Vrolijk heb je geen verzendkosten, maar ik heb ook weer voor 120 euro dus dat mag dan ook wel! @Yes succes! @Loran: GRRRRRRRRRRRR, mannen! Maar toch een goede morgen PIp
hier ook beroerd geslapen, bijna de hele nacht lichtelijk wakker geweest, elke keer als vriendlief zich omdraaide werd ik er weer wakker van... pfff, en wat draait die zich vaak om in z'n slaap zeg!
Ging hem erom dat ik zou zeggen: Neem jij de auto maar mee. Hij was een beetje gepikeerd toen ik dat niet zei . Tjah, moet zo even urine inleveren bij de huisarts, en dan even een vlug boodschapje doen. En ga dat niet op de fiets doen, dat redt ik niet, met Naomi bij me.. Dus hij heeft pech. Wou eerst zeggen: Dan fiets je maar wat harder, maar kon me nog inhouden
Hij moest om half 8, 2 dorpen verder zijn, doet hij normaal ene uur ove met de fiets . Dan rijdt hij met een collega mee (hij doet nog de opleiding tot beveiliger, volgende week examen). Dan rond de uitgerekende datum stage, en dan voor een jaar naar rotterdam, waarbij ik 6 dagen met de kinderen alleen thuis ben, en dan 4 dagen samen. Nouja, dan werk ik er ook bij..
Goedemorgen dames. Hier gelukkig goed geslapen werd vanmorgen wel weer wakker van de pijn onderin me liezen twijfelof niet me bekken zijn. Zo ffies lekker douchen. Yes ja je ritme zit er al goed in hea. Verder wel bijgelezen maar weet het ff niet meer hahaha
Patrick heeft gelukkig alshij in juni is afgestudeerd de volgende studie ff op een laag pitje te zetten , omdat we volgend jaar willen gaan verbouwen ..Ik zie dat niet zitten en drie kindjes en verbouwen , werken en een man die daarnaast nog studeerd ... Vanmiddag met Tara naar de ruisjespolie , ben benieuwd of ze gelijk onderzoeken krijgt ofdat we weer terug moeten komen .Waarschijnlijk zal er een afspraak bij de kindercardioloog volgen ..