Heb vanaf week 12 al behoorlijke bekken klachten (zit daarom al 100% in de ziektewet) en volgens de fysio is dat fijner voor mijn bekken en rug met in en uit bed stappen....Daarom oh en babe ik denk dus dat ik een jongetje krijg.....
Pip: bij ons zit de eerste lief winkel een dorpje verder op. Wil hem best voor je halen maar ja dan heb je gewoon weer het zelfde probleem met verzenden....
Ik heb alle tijd gedacht dat we een menneke zouden krijgen en iedereen zegt dat ook maar sinds paar dagen heb ik ineens heel sterk gevoel dat we meissie krijgen komt misschien doordat ik gedroomd heb dat ik ging bevallen van een meissie
natas, als je telkens zo last blijft houden van je lies/bekken zou ik toch eens naar de fysio gaan hoor... miss zit er iets niet helemaal lekker. en ja lekker ritme heb ik he! ben niet moe nee, tussen het wakker zijn door slaap ik wel erg goed. kwart over 11 heb ik de echo, lkkr vroegjes!!
Bij Naomi was ik er heel erg van overtuigd een Jongen te krijgen. Was toen bij de 20-weekse echo echt in 'shock' toen ze zeiden dat het een meid werd. Daar had ik me niet op voorbereid. Maar na een dag eraan gewend te zijn, vond ik dat ook wel weer heel erg leuk. Bij deze had ik totaal geen gevoel, elke dag had ik een ander geslacht. En toen tegen 17 weken aan, dachten we beiden, dat het dit geslacht werd . Dus tjah..
Ik ga even Naomi haar haar netjes maken, en dan even op boodschap etc. Kijken of ik dat wel weer kan (na dit een paar dagen niet gedaan te hebben )
Ik wil ook een lief! winkel in de stad! Zo stom, de eerste lief! winkel die je vanaf hier tegen komt zit in overijssel! HMMM Heb alle winkels die Lief! verkopen hier in de stad al gebeld voor dat album, nou dan maar online! @Marjand:veel succes vandaag! @Loran, pittig zeg, 2 kids en dan veel alleen. @Natascha: pijn in liezen, straald het ook door naar je kruis/ billen? Dan zijn het je bekken! @mama2010: gaat goed hoor! Alle wat na pijn, maar vandaag rustig aan, komt het allemaal goed. Zo die kerel van mij is toch in de weer, mij hele buik gaat aldoor helemaal heen en weer! Mijn zwager is nog druk bezig met het geboortekaartje, maar hij wordt zo leuk! Het is de vorm van een filmposter en een vette knipoog! En apen voor Popje, daar is ze helemaal gek van,haha O ja en gisterochtend hebben we besloten wat de naam wordt van onze zoon, onder het genot van een poepluier van Popje en het tandenpoesten van Sven, HAHAHA Er gebeuren wel meer levensveranderende acties onder het genot van een poepluier in dit huis!
mama2010, ja idd leuk om even te gluren!! opzich maak ik me ook niet zo druk om de echo, met de 20 wkn echo was alles namelijk helemaal goed. dus ik zie het als een leuk uitstapje!
Hmmmm vaag van de site. Kom er nu ook niet meer op....Zal het vanmiddag weer proberen. Ga nu de klossen halen en ff op de foto moet een nieuw rijbewijs.... Oh en natasch dat in mijn liezen heb ik ook heel erg. Denk dat het gewoon hoort hoor. Er lopen daar banden en die krijgen het nu eenmaal zwaar. Baby blijft maar groeien he..... Tot vanmiddag lady's!!!
Nee hoor dat wil je niet!!!!! Ik heb er al teveel geld uitgegeven. En als ik dan kijk wat ik er voor terug heb denk ik is dat alles???? Dus is goed voor de knip dat je die winkel niet in de buurt hebt. Ik hoef er maar 10 min. voor te rijden dus slecht.... Yes: veel plezier straks....ikke jaloers...wil ook naar mijn baby kijken......
En dames!!!!!!! Hebben jullie nog wat voorbeelden voor aparte namen voor een meisje? Stoer, apart, buitenlands, noem maar op! Ik had een naam, maar manlief is er nog steeds niet zeker van... dus ga toch nog maar naar wat meer namen kijken of dat wat is wat we beiden leuk vinden.. Maar al die standaard namen is niet echt wat voor ons.. dus wel een beetje apart.... Alle tips welkom!!!!!