Ik denk kom even kijken hoe het hier gaat maar ben gelijk misselijk van al die vissen uit blik Blugh.... Ik had gewoon een stokbroodje met ham en kaas (uit de oven) als lunch haha Yes: Fijn dat alles goed was, haha wel raar dat er zulke verschillen in ziten! Tante: Sterkte meis, hoop dat de kleine prul nog even bij je blijft Oef het is echt leker weer Ben in staat om buiten in de zon te gaan zitten hahaha
Yes, kan me voorstellen dat jullie in een deuk lagen in de auto, wel een grappige combinatie, loopt van hoog naar laag @ vis uit blik.. jak.. alleen er al aan denken en ik kan zo lopen naar de wc
Ohja, mama2010, ik had een keer een gezin, die hun dochter: Chanoa noemde (vernoemd naar de 2 parfum-merken )
Hallo, Ben weer thuis....heb de klossen, rugsteun en de ondersteek......Jeeee daar hoef ik ook niet meer over te denken... Heb net mijn nieuwe rijbewijs aangevraagd en wilde even bij mijn ouders hele oude videofilmpjes op dvd zetten maar nu doet hun camera nog al raar en wil het niet. Dus mijn pa de opdracht gegeven dat ding na te kijken....jaja goed in delegeren. Willen jullie ophouden over VIS?! Bleg wat vind ik vis vies zeg, die lucht..... Heb hier net lekker chocolademousse gegeten....hmmmmm erg lekker. Hier nu op 9,5/10,5 kg erbij lees net in het lijstje van Yes dat dat prima is....Gelukkig maar. Verder niks te melden, ga ff de decoupeerzaag opzoeken. Dan ga ik een inbouwkast op de gang uitzagen...Verrassing voor Erik. Erik wil het niet en ik wel. Dus ga het gewoon doen dan kan het niet anders meer. Wil namelijk de gang en trap nog "even" doen voor de bevalling.....
Waneerk om je op visite haha.. Ik heb net alvast t bed besteld, ik wil niet heel de dag boven liggen. Dus heb t uitgelegd en kan zonder extra kosten me bed morgen al krijgen ..
Oh ik ben nu 2.3 kilo boven me start gewicht, kreeg nog een vet compliment van de gyn die ons behandeld heeft
Mars: Zeg het maar hoor..... Babe: Tja gemeen....ik kan wel heel lang gaan discussiëren maar je kunt het ook gewoon doen hoef ik die discussie ook niet te doen....Dan hoeven we alleen nog maar een discussie te voeren over de kleur verf......Beter!!!!
Zooo ik ga weer naar huis, ben ff bij mam wou hetop school allemaal goed afsluiten e.d. Dus nu lekkero p naar huis en rusten.. Tot snel.. Dikke Knufff
ik doe dat soort dingen ook wel eens hoor, dan boek ik gewoon een weekendje weg of ik koop gewoon iets, en geeft het hem dan als " verrassing" dan hoef ik ook niet te overleggen!! Dames, wij gaan naar huis, straks ff langs de VK, tot vanmiddag !
Hallo hallo! Spannende dag vandaag, we gaan de babykamer halen, jippie!! Ik hoop dat ik vanavond al foto's kan spammen Vanochtend bij de vk geweest, was kilootje afgevallen, vond ik niet zo erg.. na carnaval was het TE erg! Dag wat balen dat je weer misselijk wordt... Pip ben je ook nog wel mijn buddy? Mama2010 Mae-Lynn wat mij betreft goedgekeurd Marjand girl power! Knap hoor, ik kan niks en mag niks, mijn pa is nl. timmerman
AARGHH!! ga een brief bij de deur buiten hangen! Niet aanbellen tussen 12 en 15uur! En niet na 18.30uur! Is nu al de 3de keer dat ik en Naomi wakker gebeld worden doordat er iemand aan de deur staat! En nu wil Naomi dus niet meer slapen ( en daar gaat mijn middagslaapje)
Loran, wat heerlijk dat ze 'normaal' nog slaapt tussen de middag!!! Dat wil die van mij dus echt niet meer.. daar in tegen ligt ze wel altijd om 7 uur / uiterlijk half 8 in bed...
Zo KLAAR!!!! Alles onder de zaagsel maar er zit een groot gat nu, dus precies wat ik wilde....Nu nog ff een keertje de binnenmaten meten dan even naar de bouwmarkt om plaatjes te halen en op maat te laten zagen daar. Dan is het aan de binnenkant meteen netjes afgewerkt af werk latjes erop en schilderen maar.... Erik wordt hier wel eens gek van mij hoor....Hij krijgt vaak niet eens de kans om zelf iets te doen wat dan heb ik het al gedaan. Bel hem wel eens op het werk en de zeg ik: Je raad nooit wat ik heb gedaan.... Hij zegt dan eigenlijk altijd: Wat NU weer????!!!!