MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ach het is hier ook geen kwestie van moeten maar vooral willen :D
    wat af komt komt af en anders zien we het wel!

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik denk dat wij het grootste gedeelte volgend jaar laten doen , het is gewoon teveel om zelf te doen !!

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    straks even lekker Zen worden bij Yoga :D

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    yep ik moet er ook vandoor! even opfrissen voordat ik naar de pufcursus moet haha!
    ach we zien het wel weer :D

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik ga zo weer ff puffen ....heb er alleen geen zin in , al de hele dag zo'n koppijn ..................................................misschien is het dan juist wel ff goed ....................................

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik blijf ook liever hier op de bank zitten :p haha, maar goed... moet toch maar een beetje voorbereid zijn straks :D

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    haloa, ik ben druk met piraten cake'jes bakken..
    darren is zo hyperactief dat ik dacht dat er 10 van hem rond rende door het huis!
    nu ligt hij op bed... dus rust!

cake'jes zijn zo klaar, dan nog versieren en inpakken, maar gelukkig komt mijn moeder zo helpen, anders ben ik het snel zat (konden gelukkig maar 14 cake'jes in de oven, dus de rest doe ik morgen)

ben moe en shaggie, en heb pijn in mn rug, dus zal blij zijn als ik op bed lig!

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Yeah, bed staat op poten! Erik vond het gat bij de trap leuk....nou wat wil een mens nog meer....

Yes morgen is Darren jarig toch?

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Das beter Marjan :D

Yoga was relaxed, nog ff tv kijken en dan lekker slapen!!

Oant Moarn!

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Tot morgen...jij kunt lekker Zen naar je bed toe....

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Nee, was geen amilielid.
    Maar wel degene die de heeft geregeld, bij het erkennen van Naomi en de 'ongeboren vrucht'.
    Dus kende hem wel iets.
    Ze waren vandaag trouwens nog aan het nablussen..

En een nieuwtje (weet nieuws nog niet), ze hebben 2 jongens/mannen weg zien rennen net na de brand..

om kwart voor 7 is het hier ook weer bedtijd voor haar;)
    Ze geeft het zelf aan als ze moe is.
    Soms wil ze ook wel eens bij mij liggen op bed (beneden), maar vaak zegt ze: mama, naomi boven eigen bed liggen

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Verder alles gelezen, maar weer vergeten..

Ga hier even op bed zitten, tv. gedraaid, en dan ondertussen de was wegwerken (vouwen). Kijken of me dat lukt (heb ik nu al weken niet meer gedaan, door die harde buiken). Want mams en schoonmams zijn aan het werk tot het weekend :(.

Morgenvroeg komen 2 collega's op bezoek, erg gezellig :)

Fijne avond allemaal.. en slaap lekker vannacht!

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Slaap lekker loran...enne rustig aan he!

Heftig hoor bij jullie, zag inderdaad net iets op tv over jongens die weg renden enzo....Als dat zo is en hun hebben er mee te maken....Wat erg zeg.

Maar is geloof ik nog niks zeker van he?

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ga ook off. lekker slapen zoveel gedaan vandaag....Truste!

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    De Q staat voor een bepaald punt in het ECG, elk top en dal hebben een bepaalde naam. En een ECG bestaat uit 12 afleidingen en er is dus een afwijking gezien in de zesde afleiding.
    En er wordt gesproken over een mogelijke linker ventrikel hypertofie, dat houd in dat de spierwand van de linker ventrikel van het hart verdikt is. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Maar goed uit eindelijk is het niet goed voor je hart als je hartspier dikker wordt, dit kan de functie van je hart verminderen.

Zijn er nog meer test gedaan, dan alleen een ECG?

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ze hebben een foto van hart en longen gemaakt en aan de hand hiervan volgt of wel een verwijzng naar de cardioloog of niet ......

17. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik ga ook naar bed, ben kapot! Welterusten allemaal.....

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik vind het echt geweldig dat als pip iets uitlegt, ik dat gewoon begrijp!!
    Echt waar, ik had jou jaren geleden moeten kennen, dan had ik misschien mijn diploma's gehaald!!

Cake'jes zijn gelukt, en super leuk geworden, ik ga morgen foto plaatsen, nu lekker slapen!!

Oh en darren is donderdag jarig, maar morgen is z'n kinderfeestje!!

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik ben daar ook zo blij mee ..........al vind ik het minder dat het nu over mijn meissie gaat .........maar ik snap het nu wel en verder onderzoek wil ik nu zoiezo , maar dat zullen we denk ik ook wel krijgen nu .....

thanx pip !!!!

20. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Nou met de foto kunnen ze al zien of de wand van het hart echt verdikt is. En van haar hand dat doen ze om te kijken naar de dichtheid van het bot en naar de groeischijven.
    Hebben ze ook haar bloeddruk gemeten? Bij Tara had je toch ook last van je suikers? Die van haar zijn altijd goed geweest!

Heel goed dat je eerder zo iets had, van laten ze het maar uitzoeken. Als het LVH is, is goed te behandelen, maar het heeft gewoon veel oorzaken, dus daar zullen naar moeten kijken.

@ Yes: Ik ben het gewend om complexe zaken in leken taal vertalen. Moet ik altijd aan ouders doen, en ja daar zitten zo nu en dan echt geen slimme mensen, dus dan wordt het haast Jip en Janneke taal. Maar de meeste keren kan het zoals ik het jullie vertel. En verder geen probleem hoor dames, dat heb je als ic verpleegkundige en dat het over kinderen gaat. Mijn ouders denken ook dat ik altijd alles weet maar dat is echt niet zo, ik begrijp het vaak wel, maar volwassenen zijn echt anders en ik vind het niet zo leuk :)->) Ik ben meer van de kids!

Deel Deze Pagina