MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Dan komen we bij jou lammetjes knuffelen :D

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Kom maar hoor... :D

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    PB je adres maar dan komen we binnenkort even lammetjes knuffelen bij jou :p

Meiden ik ga er vandoor. Straks is er inloopochtend hier bij het spilcentrum (PSZ, KDV en Basisschool). Gaan dus even kijken of het wat is en Jordy dan alvast opgeven zodat we zeker weten dat hij hier tegenover naar school kan.

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hier ook al lammetjes gespot hoor!! denk dat het dan vanaf onder de rivieren is... want de Q koorts is in het Noorden nog niet geweest (gelukkig)

5. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Nou ik ga ff douchen hier en de boel stofzuigen.... voordat de mevr. van het kraambureau zo komt....

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik heb trouwens aangegeven geen moeite te hebben met een eventuele stagiair, kan die mooi het huishouden doen :p haha, en ze geven ook duidelijk aan dat als je je kraamhulp of de stagiair niet mag dat je ze ook gewoon mag omruilen :D

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik had bij Tara ook aangegeven voor een stagaire , maar die kon eventueelvanaf dag 3 komen , maar ikdeed verzorging van Tara al bijna helemaal zelf ,en mijn kraamhulpzei ,laten we het maar niet doen , want die kan hier niks leren ......................

Ik heb trouwens nu wel een plan in moeten vullen wat ik belangrijk vind wat een kv doet ..........................en dan met cijfers aangeven wat je het belangrijkste vind en wat ze van jou niet hoeven te doen ...

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Kunnen jullie niet even mooie lammetjes foto's maken dan?
    Ik mis ze zo erg!!

Babe, ik mocht ook kiezen voor een leerling erbij, maar heb dat maar niet gedaan, aangezien mijn moeder hier ook al logeert als ik bevallen ben 2 weken.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ja hier ook dingen aangeven die het belangrijkst zijn, aangezien dit onze eerste is is voor ons gewoon echt alles over die kleine leren het belangrijkst, en daarnaast de huishoudelijke dingen e.d.

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Altijd lekker idd 2 kraamzorgsters ipv 1!

Toen ik thuis kwam na de bevalling van darren kreeg ik nog maar 15 uur kraamzorg, ik had natuurlijk al 5 dagen volledige zorg in het ziekenhuis gehad.
    Maar van de kraamzorgster heb ik toch het meeste geleerd.

Ze was zo lief, heb aangegeven haar nu ook weer te willen!

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Goedemorgen meiden!
    hoe is het hier ?
    alles goed?
    X

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Als je dat wil eten moet je ff bijlezen Dag :p hahaha, hier alles goed in ieder geval ben aan m'n laatste uurtjes voor het weekend bezig :)

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja hoor dag alles goed hier....

Babe wat ben je weer lekker vriendelijk....;):D

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Lig al een half uur op bed met harde buiken.
    Lekker hoor!! Kut zooi zo!
    Moet nog onwijs veel doen, gelukkig komt m'n moeder zo helpen met boodschappen.
    Kon alleen vanmorgen niet meer fietsen omdat die dikkop in de weg zit haha :(

blijf nog maar ff een half uurtje liggen denk ik...

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja fijn he, was gisteren ook een stukkie fietsen maar dat was ook niet een heel groot succes.....

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    yes rustig aan doen hea haha word moeilijk natuurlijk maar goed van je dat nu ff op bed ligt.

Ik moet eigelijk 2 uurtjes werken vanmiddag klinkt heel weinig maar zie het gewon niet zitten vooral niet naar me slechte nacht maar me unithoofd vind dat ik moet werken durf gewoon niet af te bellen

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mij maakt het niet uit of ze met 1 of 2 man komen ..Patrick gaat denk ik gewoon werken en pakt later vrij .......Thijme en Tara moeten toch naar school dan ......Als ik uitgeteld ben gaat Tara ongeveer naar basisschool , alle tijd voor de beep ......

Of ze moeten sugarbeep rond de 38e week gaan halen danvalt het volgens mij nog net in de meivakantie ..Maar schone moeder woont op 50meter afstand en dat is heel makkelijk...............

Het schiet al zo op , en ikheb er zo'n zin in ,zin om te bevallen van ons derde kindje ...........Nu vooral de lucht lekker blauw is en het zonnetje schijnt, vinden mijn longen veel leuker en kan ik ook gelijk veel meer, laat maar komen dat voorjaar !! Met of zonder lammetjes in de wei !!

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    doeidd maar ff rustig Yes , je krijgt het straks al druk zat met feestje van Darren........

Ik had het voor Thijme dit jr heel makkelijk gemaakt , Bowlen en daarna naar het pannekoekenrestaurant waar allekindjes nog een cadeautje kregen ....en klaar was ik , geen rommel thuis

Was bowlen , drinken en pannekoek + drinken + cadeau 8,95 euro per persoon .........

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hup Lente :D

natascha, je unithoofd VIND dat je maar moet werken?? dat bepaal je nog lekker zelf hoor!!!

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Natasch: Je leidinggevende mag echt niet bepalen of jij kunt en moet werken....Zijn ze gek ofzo? Hebben hun een opleiding gedaan zodat ze weten of het verantwoord is dat je gaat. Als jij het niet ziet zitten ga je niet hoor....Laat het UWV maar bellen met je, dan kun je het uitleggen....

Deel Deze Pagina