ALs het goed is krijg je deze of volgende week een up date van windows en dan vraagt ie welke browser je wilt gebruiken. Dat moest microsoft doen vanwege de monopoly van I-explorer, dus dan kan je zo wie zo weer voor mozilla kiezen, kan nu natuurlijk ook, ff d-loaden. Ik vind hem een stuk stabieler Ik ben zelf IC- verpleegkundige op de neonatologie, dus ook wel technisch, maar ik IT vind heel intressant, zeker ook op mijn werk. Daar hebben we nog een stel digibeten rond lopen, echt mijn moeder en vader van achterin de 60 weten meer! Hahaha
Ahaaaaa, nu snap ik ook wat meer van jouw antwoorden, over die stuitliggen etc... je hebt natuurlijk heel veel meegemaakt in de praktijk!!! Interessant beroep lijkt me dat zeg!! Ook wel heel zwaar lijkt me... Werk je nu ook nog? Ik zie je regelmatig op het forum....
Yes heb toevallig wel de laatste 2 meegenomen hahaha oohhkijk de laatste aflevering van gooische vrouwen seizoen 5 ppffttt dan ben ik erdoorheen iemand tips voor leuke nieuwe serie? die ik kan bestellen via bol geen voetbalvrouwen hahaha
Juistems, iets te veel kinderen zien hemelen, daar hoeft de mijne niet bij! Nee ik werk niet meer, te veel last mijn bekken. Doe nog wat klusje op de computer, that's it!
Wat vind je leuk? Hier ook een zwaar serie verslaafde, Of laten we anders stellen, wat heb je al gezien?
iedereen die vandaag gewerkt heeft en ff bij wil lezen die krijgt een rolberoerte ....wat een gelul vandaag !!!!! Vanaaf weer naar pufclub !!!
moeten ze het maar een beetje bijhouden he !!!!! ga eens aanhet eten beginnen !! Veel werk vandaag !1 Oven aanzetten , pizza op de plaat en oven instellen en dan wachten ..Intussen mooi de nieuwe WIJ lezen , hiihiihihihiih
Haha, das echt moeilijk ja! Ik heb gehaktballen gemaakt, ruikt hier heerlijk in huis! De WIJ heb ik ook gekregen vandaag, maar ik vind em niet meer zo leuk als bij de oudste, maar ik blader em lekker door!
gehaktballen hadden wij gisteren , met aardappeltjes en een lekkere salade erbij..Vandaag moet manlief naar school dus dan is het altijd opschieten , zorg dan meestal voor iets makkelijks , want moet de boel ook zelf opruimen.aahhhhhhhhhh wat erg van me !! Idd de WIJ is bij een volgende niet meer zo speciaal als bij de 1e , als je goed oplet komen er ook dezelfde verhalen terug !!!
Hier rijst met soep en kip voor mij.. En rijst met soep en gebakken VIS voor mannetje en dochter.. EEKSS VIS, zo vies he.. al vind ik het nu wel lekker ruiken! haha!
ik hoef nu juist geen gebakken vis , maar doe het af en toe wel omdat de rest het zo lekker vindt........................
even van me af praten hier.... Mijn schoonvader kwam darren ophalen, en zei dat de steen geplaatst zou worden bij Bart* das mijn zwager en jaren lange beste vriend, heeft 8 juli 2008 zelfmoord gepleegt. Dus ik ben ff meegegaan, was zo benieuwd... Mijn God wat was dat zwaar, alsof we hem opnieuw gingen begraven! Ik stond bijna te huilen, de werklui waren er nog mee bezig. Maar wat een prachtige steen!!! Zwart marmer met daarop een zwart met witte yinyang die een stukje uitelkaar liggen (omdat ze niet meer 1 zijn zonder Bart) met een rechtop staand stuk met ook een yinyang en op 1 kant zijn foto (zo mooi) en andere kant zijn naam! Heb er foto's van gemaakt. Toen ik net thuis kwam heb ik ff een flink potje zitten janken, deed me ongelovelijk veel dit. Verdriet zit zo ontzettend hoog nog bij me, en als je dan zo het graf ziet sluit je het toch weer een klein stukje af, terwijl alle emoties weer op komen. Moest het even kwijt.
Hier word het spagetti vnaaf Oohh heb net super leuke ballerinas besteld bij de online shop van h&m wou nog veel meer kleren bestellen maar ja kan beter na de bevallingkopen
Zo dames, jullie kletsen echt veel.. Yes, kan me voorstelen dta het zwaar is. Maar zoals je de steen beschrijft, is die wel heel erg mooi!
Yes heb net ff fotos gezien erg mooi logisch togh dat je er overstuur van raakt zoiets is vreselijk en daar mag je egt wel potje om janken hoor was vandaag ook erg mooie dag om de steen te plaatsen
Het is er idd een perfecte dag voor. Van de week weer ff erheen, mooie plantjes neer zetten en darren zijn "kusje in een doosje" weer terug zetten.
Lijkt me idd een mooie steen , vindt het altijd mooi als er een verhaal achter zit , net als met de yinyang ........Lief van Darren een kusje in een doosje , kinderen kunnen je zo goed door die momenten heen halen ..Patrick's vader is in juli overleden en toen we met de kindjes gingen kijken , had Tara haar prinsessenjurk aan en een toverstok bij , en ze ging daar toen er een boel mensen bij stonden Opa omtoveren in een konijntje ..dat gebeurde natuurlijk niet en toen riep ze heel hard , Opa doet het niet , hij luistert niet ............. En toen kwam er naast een traan ook een lach bij iedereen ....