MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Had hier net een musje binnen...arm ding. Wij hebben dus 2 huis mussen die wonen bij ons onder de pannen van de schuur. Echt al heel wat jaren. Nu hoorde ik rare geluiden uit de keuken, maar zag niks...Maar ja de hond ging er ook allemaal lopen snuffen. Dus hoor ik uit de kast waar de koelkast in staat een hoop gefladder...Maar durfde hem soort van niet open te doen. Ben niet bang van vogels maar hij moet toch ook weer naar buiten...Nu heeft hij een gaatje in de aftimmering gevonden, ik schrok daar zo van loop keihard met mijn heup tegen de muur. Nu overal pijn. En een vogel die door het huis heen fladdert. Maar wel voor de achterdeur. Dus ik wil die deur open doen, komt de hond in beeld vogel in paniek...hond heel nieuwsgierig. Dus vogel in de woonkamer achterdeur open....hond in de woonkamer snuffend achter die vogel aan..Die vliegt met een noodgang tegen het grote raam...PLOF op zijn rug op de grond...Hond weer snuffen. Ik lelijk doen (terwijl, ja die hond kan er ook niks aan doen) hond naar buiten. Ik theedoek pakken en vogeltje oprapen. Heb hem (is eigenlijk een haar) een tijdje beet gehouden zodat hij weer wat rustiger ging ademen...Hond weer naar binnen gestuurd en vogeltje even op de buiten tafel gezet. En nu is hij op het randje bij het wc raampje gaan zitten. Zit nu bij te komen...Wat een avontuur he?!

Heb nu zo'n AU in mijn bekken....jammer hoor waarom loop ik dan ook tegen de muur aan....

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Laat het ze maar snel maken want dat kan natuurlijk echt niet.....:D

Doe je wel een beetje rustig aan met je rug?

3. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hoi hoi! Welkom bij de club hoor.....

En dan ben je 1 dag na mij uitgerekend, lopen we mooi gelijk op....;)

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjand wat een actie haha wij hebben hier elke week vogels binne door onze lieve katten en dan nemen ze dde vogel nog levend mee naar binnen das het ergesten met als gevolg overal bloed en veren en ik erachter aan te vange hahaha de hond vind het wel interresant maar doet er neits meer gelukkig

Dag ik lig nu op de band met me benen wijd haha die pijn blijft aanhouden moet er nog maar ff aan gaan wennen want doet egt zeer

5. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Natascha op wat voor band lig je????

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja die pijn is echt klote he...Hier is het schaambot, liezen, rug en boven benen. Maar ja dat kind moet er straks toch een keer uit. Maar net wat dag zei draaien in bed...au,au,au

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hihi natas! charmant hoor :D
    ach je moet gewoon een houding vinden die je zelf het prettigst vind en de pijn daardoor wegtrekt...
    alleen is het denk ik wel een seintje van je lichaam dat je dus teveel doet....
    ( makkelijke conclusie maar doe daar maar iets mee :$ valt mij niet mee ... )

:$ hebben jullie het ook wel eens gehad dat je ineens alles dubbel ziet? ik had het laatst al een keer dat het 5 min. duurde voordat het weer wegtrok en zag echt alles dubbel tot driedubbel.. werd er onwel van... en nu net weer! verschrikkelijk! even snel wat gedronken en toen in de frisse wind gaan staan en toen trok het wel wat weg... wat zou het zijn?

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dag nou dit geloof je niet maar ik werd net op de bank dus ook even helemaal duizelig benauwd trok wit weg bah ben daarom nu ook maar gaan liggen op de bank

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmmmm zelfde kwaal ?!?

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Heb net heerlijk geslapen..

Kreeg ik net telefoon , dat mijn bijrijdster de dierenarts gata bellen voor mijn paard.
    Daar gaat het niet goed mee (arme schat!).
    Vriendlief is Naomi aan het ophalen, dus ik ga me gereedmaken, en naar stal..
    Denk dat we met zijn 3-en even heen rijden

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    suc6 Loran! hoop dat het meevalt!

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Loran das balen zeg jeetje niet leuk..

Dag nou je haast denken idd dat we zelfde kwaaltje hebben

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zag je alles dubbel? ik wel... heel naar gevoel is dat...
    bloeddruk was maandag nog gewoon goed bij mij... het enige wat ik kan bedenken is dat ik te weinig gedronken heb vandaag... want na het drinken trok het beide keren snel weg!

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik betaal voor 3 dagdelen , normaal gesproken is het iets van 53 euro voor 2 dagdelen .Op donderdagmiddag hebben ze hier een 3+ groep , waar ze wat dingen doen voor de drie jarige ..Zoals laatst hebben ze appelmoes gemaakt ....

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zo het eten staat lekker op :D
    rijst met kip in zoetzure saus met verse paprikas en champignons erdoor heen !!! lekker,makkelijk en weer gezond!
    ** geeft zichzelf een schouderklopje**

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Loran: Hopelijk gaat het mee vallen met je paard.

@duizeligheid: Ik las laatst dat je baby ook af en toe wat belangrijke vaten gaat af duwen...ik heb steeds sterretjes...

Ga ff koken tot later!

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik ga ook off! doeg meiden tot morgen!

18. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    @ duizeligheid: ik heb dat ook al een paar keer gehad en als je dan cola drinkt (of iets anders met veel suiker pakt) en gaat liggen gaat t snel wel weer wat beter. Miss helpt het.

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ikzie dan wazig maar doet ook wat zeer in me buik als de baby beweegt dus denk dat ie flink aan groeien is.

Hier zo gehaktballen draaien aardappels schillen en boontjes lekker hoor

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hier ook weleens sterretjes !!
    Heb een lekkere salade gemaakt , tomaat ,komkommer rode ui en feta kaasjes erdoor ..jammie jammie ....gebakken piepertjes en vlees netjes uit de oven !!!! Nou wachten op manlief dan kunnen we aanvallen !!!

Deel Deze Pagina