Goedemiddag, welkom nieuwe mama! Loran, hoop dat alles goed gaat met je paard straks! eeeh, verdersssssssss Marjan, je musje overleeft hopelijk z'n avontuur wel? en mooi zwart schaap Jullie geloven noooooooit wat er gebeurde toen ik thuis kwam.......... mijn moeder was al in mijn huis, mijn Smoeder, mijn zwager... moest ik gaan zitten in de stoel en cadeautjes uitpakken!!?? en daar zaten in, glansspoelmiddel.... vaatwasserzout... en vaatwastabletten even voor de duidelijkheid ik HAD geen vaatwasser!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus ik naar de keuken klopen, prachtig mooie roestvrijstalen Bosch vaatwasser ingebouwd in de keuken voor ons trouwen morgen gekregen van onze ouders!!!!!!!!! ZOOOOO lief!! en zoooo blij mee straks met die kleine!! dus de rest van de middag gezellig thee gedronken e.d. Bleek dat mijn meoder al weken hiermee bezig was en al meerdere malen met monteur en al in mijn huis geweest is de afgelopen tijd!! whahaha, ik wist echt van niks, superleuk!
Alpenmama... zulke mensen denken dat de wereld om hun draait... inderdaad lekker zelf op laten lossen met dat matras, wat een MUTS
Babe wou geweldig zeg ideaal hoor een vaatwasser wij hebben om de dag aanstaan hahaha heerlijk Wat betreft de vogel zou wonder zijn als die het overleefd als die beestejes zown schok hebben gehad overlijden ze meestal altijd binnen een dag
Marjon2, leuk zo'n 3 jarige groep! Ze hadden het tegen mij ook wel over een speciale groep voor 3 jarigen als voorbereiding op school ofzo? Maar bij ons is het wel gewoon 2 dagdelen, voor zo ver ik weet... Al zouden het wat mij betreft ook wel 3 mogen zijn hoor... Het lijkt haar zo geweldig... PSZ en school enzo!
Zooooooo net onze bruin/brozen spiegen even zilver gespoten!!!! Super leuk zeg..... nu nog bedenken of die straks naar dochterlief haar kamer gaat of naar de onze... of boven onze antraciet kleurige bank komt te hangen in de woonkamer.. die muur is wit.. en van mij mag er wel wat aan de muur.. nu nog kijken of manlief dat ook wil!
Babe, wat een leuke verrassing, een vaatwasser!! @ Hier, vanavond weer naar stal. Dan komt de dierenarts. Hij heeft een grote wond op zijn achterbeen, met enorm veel wild vlees groei (die groter is dan de wond, en zelfs enorm uitsteekt). Hij is enorm rustig (vergeleken bij anders), niet zichzelf. Dus maar even een check-up vanavond.. Hij loopt wel heel raar, maar goed, kan van de wond komen. Vanavond ook maar overleggen voor evt. anabole, omdat hij mij te rustig is (niet vooruit te branden), en zijn spieren weer helemaal kwijt is na 3 maand stil staan (alleen weide-gang)
hoi babe! wat een leuke verrassing!!!! Veel plezier morgen en maak er een mooie herinnering van! je hebt iig prachtig weer! Als ik het goed begrepen heb ga je ook nog even lekker weg met zijn 2tjes dus geniet daar ook van aangezien het de laatste keer is voorlopig
Wat een leuke verrassing Babe !!!! @Loran ,hopelijk gaat het snel beter met je paard !! @Mama 2010 , hier hadden ze eerst ook 2 dagdelen voor de kleintjes en 2 dagdelen voor de oudere ..Maar omdat erop dit momentweinig peuters hier in Oeffelt zijn hebben ze alles open gegooid en kun je 2 of meer dagdelen kiezen , maakt niet uit wanneer en als je er minimaal 2 afneemt , mag je kind ook naar de 3+ groep ,je moet er natuurlijk wel extra voor betalen .....
Babe, wat een super verrassing! Ik kan echt NIET zonder onze vaatwasser. Toen wij 4 jaar geleden samen gingen wonen ( 4 jaar alweer?! ) was een vaatwasser het eerste wat we kochten Loran, hmm ik hoop dat het snel beter gaat met je paard.... Zo, eten is op. M'n kerel moest nog even snel bier halen en dan ga ik zo naar BV cursus.
Ik heb net zo'n onwijs lief dekbedovertrekje en boxkleed besteld!!!!! Dekbedovertrekje wordt zie foto... ze had de stofjes even bij elkaar gehouden... En het boxkleed wordt met allemaal roze en rode ruitjes, stipjes stofjes etc en een paar met roosjes... en de achterkant helemaal fuchsia roze/wit geblokt... dus hij kan aan 2 kanten.... 't was wel 70 euro bij elkaar!!!
maar wel erg lief !! Hier ook nog steeds geen vaatwasser , maar als we volgend jaar beginnen met verbouwen en de keuken is aan de beurt dan komt ie er zeker !!!
M'n mannetje vind het onzin... Maar ik vind het echt onwijs leuk en schattig en we hebben allebei sowieso nodig... en verder hoeven we ook bijna niets aan te schaffen voor deze baby! Ze krijgt bijna alles van haar zus!
Hallo allemaal! Ik heb nog niet bijgelezen hoor.... moet de hele dag nog! maar wil wel even spammen: we hebben gisteren de wagen voor ons kleine manneke gehaald! ben er zo blij mee Vooral de tas
Goede avond dames. Heb alles terug gelezen maar weet natuulijk niet meer wat ik gelezen heb. ***Schaam*** De muren van de badkamer zijn bijna helemaal getegeld. Alleen de vloer en de wc ombouw nog. Morgen komen ze het tegel werk afmaken. Dus volgende week kunnen we eindelijk weer thuis douche. Hefet iemand nog iets van pip gehoord? Heb ik niet gezien vandaag
sterreke: Mooie kinderwagen. En snap dat je op de tas trots ben. Mama's met meerdere kinderen: HOe doen jullie het met de verzorgingtas. Koop je een extra grote of neem je voor de oudste een klein tasje mee met luiers en kleding als je ergen heen gaat??
Ik heb nu een hele leuke PIP schoudertas gekocht.. niet heel extreem groot ofzo... de oudste is toch zindelijk... ik neem alleen meestal een reserve broekje/onderbroek mee maar dat doe ik nu altijd gewoon in mijn handtas.....
mooie kinderwagen! en mooie stofjes! Ik ben wel erg benieuwd hoe vaak e.d. ik de vaatwasser ga gebruiken, heb er nog NOOIT een gehad, ook niet bij mijn ouders thuis! hihi, zal wel ff wennen worden!