MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo!

Joehoe, internet doet het gelukkig weer! Yeah... pfff.. gelukkig geen drama's dus hihihi

@Babe: wat een geweldige verrassing! Superlief zeg. Morgen de grote dag hè? Spannend.

@Sterreke: wat een mooie wagen en tas!

@ Linnie. Mijn zoontje is nu 1,5 en ik gebruik zelden een verzorgingstas. Ik neem een luier en doekjes mee (heb ik een leuk hoesje daarvoor). Straks gebruik ik gewoon mijn eigen (grote) tas of een gewone verzorgingstas (de tas die ik heb is al 8,5 jaar oud!!! :))

@mama2010: hartstikke mooi! Ik heb ook nieuwe dingen gekocht ondanks het feit dat we heel veel al hebben maar nu een meisje hè? :D

@Loran Sterkte met je paard!

Rug... Ik heb gewoon te lang in één houding gezeten op kantoor.. dat is niet handig. Ik moet gewoon regelmatig even een loopje maken. Ik ga een wekkertje zetten zodat ik elk uur even echt ga lopen dan zal de rugpijn wel meevallen. Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik met 24 weken uitgevallen met zeer ernstige (hoge) rugklachten en dat heeft 11 weken geduurd (met 35 weken ging het beter door het indalen).

Weet iemand waar ik een handig uitzetlijstje kan downloaden.. ik wil even checken dat ik alles heb.

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    op de site van de Hema en Prenatal hebben ze wel goede lijstjes volgens mij!

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ben ik al hoor Linnie, was op verjaardag visite en bij een vriendin aan het eten. Sven was alweer weg vanavond. Nu uit eten met zijn werk!

Moet even mijn GRRR kwijt! Krijg ik vandaag 2 brieven. 1ste: van het UWV dat er max 2 weken na mijn verlof wordt gekeken of ik recht heb op de een zwuitkering. Dat ik deze heb aangevraagd, niet dus, mijn werkgever. Maar goed het zal wel te maken hebben met een eventuele miskramen e.d. Maar goed is weer z'on stom bureaucratische brief! zucht
    En dan brief 2 van mijn werk. 1 zin staat er wel in! Besluit: beeindiging van ouderschapsverlof per 21 maart! NEEEEEEEEE dommmmmmmmmeeeee sukkels. Het is een tijdelijke onderbreking vanwege zwangerschapsverlof! Kan ik daar ook nog weer achteraan! Moet het wel zo zwart op wit hebben anders hebben ik geen poot om op te staan! Zo heeft mijn hoofdvpk het aangeven op de aanvraag en dat heb ik ondertekend!

Verder wel alles gelezen, maar ik weet het niet meer zo goed! OEPS

Mama2010: wat vond je kerel van de naam!

En dan zal ik vrolijk afsluiten: vandaag weer een nieuwe versie van het geboortekaartje gezien! Nou 1 ding moet veranderd worden verder is voorkant perfect!!! En zo leuk! De achterkant wordt gedaan, als mijn zwager terug is uit LA (jaja even een weekje USA)

Pip

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @ Babe: Dat is nog eens een leuke verrassing!!!! Maak er morgen een leuke dag van he....

@Loran: Hopelijk knap je paard snel op.

@Natasch: Leuk ben jij joh...red ik die vogel met gevaar voor eigen leven zeg jij dat hij morgen dood is....leuk.

@Sterreke: Mooie spulletjes hoor....

@Cygnet: Kijk maar wel uit he! Pijn is niks...

Hier net bijna aan het janken van de pijn, ik heb bij mijn vogel avontuur mijn linker heus heel hard gestoten tegen de muur (lees ik liep er heel hard tegen op) En nu kan ik haast niet meer lopen, zolang ik stil zit of sta is er niks aan de hand. Maar als ik in beweging moet komen zak ik door mijn benen heen en verga ik van de pijn. Net even gedouched en met mijn broek aan trekken stond ik haast te janken. Nu heb ik een redelijke pijn grens maar au!

Pijn zit niet eens direct in mijn heup maar in mijn lies, schaambot, bovenbeen en alles wat daar in de buurt zit....

Moet misschien morgen even bellen met de fysio wat ik nu moet doen...

Jullie tips?

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Dacht al waar blijft pip nou. Normaal zit je s'morgens ook nog wel ff mee te kletsen :D

Vervelend al die foute brieven. Is echt super irritant.

Hoop dat het snel opgelost is.

Morgen trouwens met Jordy naar het CB. Ben benieuwd of ze gaan zeuren over zijn gewicht.

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    MArjand: Das vervelend zoeel pijn. Als het niet te houden is zou ik gewoon even de HAP bellen.
    Doe maar rustig aan meis en vang voorlopig, maar geen mussen meer.

7. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hhmmm ik heb een excel lijstje, maar kan hem niet toevoegen...

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ben benieuwd naar jullie kaartje Pip!! :)

USA... heerlijk, vorig jaar 3 weken rondgezwerd door California, willen als de kleine een jaar of 5, 6 is een paar weken naar Florida, kunnen we mooi naar Disney world :D

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Goed idee...laat ze de volgende keer gewoon hun gang gaan....:D:D:D:D Dit was niet zo'n strakke actie.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    voorzichtig aan he Marjan, als je het niet vertrouwd gewoon foto's laten maken ofzo hoor, alles is nu natuurlijk breekbaarder dan voorheen

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja eerst maar even een nachtje aankijken en dan morgen of met de fysio of met de dokter bellen...

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    wij hebben in 2007 een rondreis in amerika gedaan. Wij hebben rond getrokken. Mijn oma woonde toen daar.
    We zijn van ANaheim naar san diego gerenden langs de kust. Toen via phoenix naar de cran canyon, daarna las vegas en san fransico en toen de langs de kust een stuk terk richting LA.
    Ook zijn we nog bij alle natuurparken geweest, waar we langs reden. Het was een super reis ondanks dat begin van de vakantie mijn opa (mijn Maatje en hoop dus dat de kleine op zijn verjaardag geboren wordt. 28 april) in Nederland is overleden en zou jammer genoeg niet optijd terug zijn voor de begrafenis dus iedereen raadde me aan om daar te blijven,waar ik me nu soms nog schuldig over voel. En in de nacht dat wij vertrokken is mijn opa daar overleden. Net 4 uur voor we gingen.
    Maar de vakantie zelf was super mooi en hebben er ondanks alles toch van genoten

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hoezo over zijn gewicht zeuren? Is hij veel kwijt geraakt met het ziek zijn. Maar dan nog, dan is er toch een goede verklaring voor!

Pip

14. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Elke dag! Na een week kan je niet meer zonder (ik niet in elk geval) Wij hadden er thuis ook geen een, ook niet toen we in ons vorige huis woonden. TOen we voor dit huis de keuken gingen uitzoeken en de verkoper vroeg wat voor apparaten er in moest: het eerste wat we in koor zeiden: EEN VAATWASSER!!! Ik heb echt een broertje dood aan afwassen

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    De boosdoener....

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Bij de KA boog zijn lijn al af en elke keer als ik dan bij het CB komt gaan ze zeuren.
    Jordy is nu gewoon ook in fase dat hij soms weigerd te eten en ik ga hem niet meer dwingen.
    Bij het CB heb ik elke keer al gezeur over zijn gewicht dat hij te weinig weegt of niet voldoende aankomt enz.
    Zijn gewoon zeikerds :p

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Wel een mooie foto marjand.

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    arm lief musje!

wij zijn van San Francisco gereden en ge-eindigd in LA, en ook over geweest, vonden San Diego en Yosemite echte toppunten!

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    @ Marjand: kijk lieverd, op dit moment functioneren we even niet zoals het hoort. Tel bij je leeftijd maar 50 op! Dus geen levensreddende acties meer ondernemen. Daar hebben we andere mensen voor. :D (sorry, maar ik moet er een beetje om lachen, zeker met de boosdoener foto, ik zou namelijk zelf ook zo'n actie kunnen doen!)

Maar als de pijn aanhoud echt even de VK bellen. Er kan natuurlijk een breuk zitten, maar je bekken is natuurlik al gevoelig, dus een klap er op AU!
    Zou in elk geval een lekkere warme kruik of pitten kussen op de pijnlijke plek leggen!

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Dank je....:D Moet als dat beestje ervoor heeft gezorgd dat mijn bekken nu helemaal naar de filistijnen zijn ik wel een mooi plaatje van haar heb...toch?

CB zeurt toch altijd...Weet niet of je mijn eet verhaal nog kan herinneren maar dwingen te eten werkt volgens mij nooit bij kinderen. Ik eet nu nog heel slecht door dat ik gedwongen ben toen ik klein was...Zolang hij gezond is geeft het niks hoor, komt vanzelf weer.

Deel Deze Pagina