Thanx Succes Marjan, hoop dat je lekker slaapt vannacht!! Toscane lijkt mij ook super, volgend jaar zomer lekker pizza eten en genieten van de zon daar
Pizza, wijn, heerlijk vlees, lekker fruit, zon, lieve mensen, lekkere olijfolie, spotgoedkoop uit eten! Mag ik nu al?
Er is zoveel moois, en je vind iedere keer weer wat nieuws. we zijn b.v. al 2x op de zelfde camping geweest, maar beide keren heel veel anders gezien. Maar 1x het zelfde dorpje!
hoop eigenlijk dat we dit jaar ook nog wel kunnen gaan krijg zo'n zin in zon zee en strand als we het er over hebben. Lekker uiteten enz.
ik zou dan graag in een huisje ofzo willen, wij zijn geen tentmensen, collega van mij is toen naar Toscane geweest dat waren eigenaren die hadden 6 huisjes in de verhuur, was echt supergzellig daar met zwembad e.d. en zo'n echte steenpizzaoven in de buitenlucht, lekker wijntje erbij, zie het helemaal zitten in Italie
je heb ook campings met bungalows zag ik net. EN je ben dan in september 450 euro kwijt per week voor 4 personen
met ze allemaar hard duimen dat het weer hier in nederland ook een stuk beter wordt. In ieder geval warmer en veel meer zon. Sneeuw en regen hebben we al wel genoeg gezien
das niet duur! Ik hoop dat we in juli/augustus lekker weer hebben hier in NL! gaan lekker een weekje naar Drenthe
Ja ja welterusten al weer dames!!! Vroege vogels! hahaha Hier hebben 4 mannen net de nieuw aangeschafte kast (die maandag was gebracht) naar boven getakeld via de tuin en het balkon op de 1e verdieping.. hahaha! Was nogal zwaar! Maarrrrr het belangrijkste, dochterlief haar kast staat nu op d'r nieuwe kamer!!! Dus morgen kan ik kleertjes gaan overpakken en uitzoeken etc... en kan ik dus beginnen met haar oude kast (van de babykamer) te gaan vullen met kleertjes etc voor de beeb!!! JIPPIEEEEEEEE!! Ik zal ook weer van die zwitsal geurzakjes kopen.. vond ik zo geweldig des tijds... hhmm wat rook dat lekker!