Oh ja morgenavond ga ik trouwens uiteten met die ex-collega van me! Weten jullie nog.. die dat concert van Kane had afgezegd.. krijg nog 25 euro van d'r! Kan ze mooi mijn eten betalen.. ben benieuwd of ze er aan denkt....
Goodmorning damess ppfft word nu beetje standaart datik rond deze tijd wakker ga zijn me menneke snurkt zo kan er niet van slapen hij is net naaaaaar logeerkamer gegaan
goeiemorgen, sorry heb nog niet kunnen bijlezen. vandaag weer wat minder dan gisteren, de keelpijn verergert ipv dat het betert, hoe kan dat nu? ik niks anders dan rusten!!!!
Goede morgen! @Marjand: is de pijn al wat beter? @Arka: beterschap! @babebabe: gefelicteerd met jullie huwelijk. Geniet van het weekendje weg. En leuk kado die vaatwasser, zou ik niet meer kunnen missen
Goedemorgen dames.. PPfft de baby is gedraait volgens mij en ligt niet meer met hoofdje naar bende weet bijna wel zeker. normaal als beebje de hik heeft voel ik het helemaal onderin me buik en net had beebje de hik en zat het helemaal boven in me buik nou duidelijk kan niet volgens mij
@Eekje: Gaat wel.....Misschien straks even de fysio bellen. Lopen gaat iets beter als gisterenavond. Maar de rest is nog erg pijnlijk...Bel straks wel even....
23 maar weer naar de verloskundige maar heb er alle vertrouwen in dat goed komt haha zal me kettting met belletje iets lager gaan hangen. Straks paps en stiefmams op visite en daarna naar drukker want proefkaartje is klaar Kom ff 2 buikfotos spammen
Mogguh !! @Babe , fijne dag vandaag !!!!!! Happy weddingsday ~!!! @Marjan , gelukkig gaat het al iets beter !!
Mooie buikfoto's natasch.... Enne tja die last...had ik maar geen mus moeten vangen he? Denk even een paar dagen rustig aan doen...
Nou ik duik ff de douche in en dan mijn huishoudelijke taakjes en ik heb al wat spelletjes op mijn DS !! Jeeehhhhh @Yessica , hoe is het feestje geweest , heb je gisteravond helemaal gemist volgens mij, maar je zult wel moe zijn geweest !!
Babe, Met een half uur wel JA zeggen he Een hele fijne dag toegewenst!! @ rest alles gelezen, maar vergeten. Hier hele nacht wakker gelegen van de harde buiken, oef.. was geen goed plan om naar stal te gaan gisteravond. Maar goed, paard heeft een peniciline-spuit gehad, en de wond nu 2x daags met honingzalf behandelen (doen gelukkig de stalbaas en bijrijdster). Zal zo Naomi eens proberen te wassen en aan te kleden. S. moeder komt zo om Naomi naar de opvang te brengen.. Kan ik straks nog weer lekker bed in duiken..
Morge! Kind weg en moeder zit lekker achter de computer in bed. Had de afgelopen dagen best goed geslapen, maar vannacht heel onrustig. Moest veel draaien, had aldoor zenuwpijn. En Sven: die heb ik bijna een doodschop gegeven. Werd helemaal gek van zijn gesnurk. Ik wou hem op zijn benen schoppen maar ik zat iets te hoog! Dus om 5 uur vannacht lag ik helemaal in stuip van het lachen! En hij moest gelukkig ook lachen, van de pijn! Vandaag belt dan toch eindelijk de bedrijfsarts, ik had maandag af moeten zeggen vanwege het overlijden van Opa. Ik ben benieuwd wat hij gaan zeggen. Officieel moet ik nog 3 dagen werken, maar ik doe nu wat dingen via de computer voor mijn werk. Babebabe een hele fijne dag!! En lekker veel taart eten! Veel geluk!