MEI mama's 2010 deel 3!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjand, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Ha meiden :)

Ik kwam ook Babe even een hele fijne dag wensen, geniet ervan meis want het is zo byzonder! Denk dat je in de tussentijd nog wel online bent maar anders veel plezier in Landal, ben jaloers :p

Hier alles goed, ben vandaag niet veel online want ben thuis met de kleine prinses :D Ik ben inmiddels als uitgeslapen (werd half 9 wakker), gedouched, aangekleed en opgemakt EN ik heb ontbeten, en mevrouw slaapt nog steeds :$ Luie stinkerd haha!

Ik ga nu de vaatwasser maar uitruimen en haar uit bed halen, vind het wel wer genoeg geweest :p

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    heerlijk he , lekker ongegeneerd in bed blijven snurken, das lang geleden dat ik dat gedaan heb ....Een jaar of 5 ofzo !!!!

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ben op pagina 180 geeindigd met lezen.
    Ga ik zo ff mee verder als ik op bed lig.

Verrek weer van de harde buiken, pijn in m'n rug en hele nacht diarree gehad.

Darren heeft een super leuke dag gehad gister!
    Film gekeken spel gedaan en pannekoeken gegeten.
    Lekker druk 3 jongens en 2 meiden.
    Foto's volgen nog.

Vandaag is hij echt jarig! Dus vanmorgen gezongen en nog klein kadotje gekregen (gister had hij zijn hamster+hok al gehad)

ik ga nu ff naar bed, voel me helemaal niet lekker.

4. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hallo allemaal!

Hier ook pas rond 9 uur uit bed... Manlief had zich verslapen.... ;) Alleen jammer dat ik zelf wel 4 x wakker was ofzo vannacht.. hahaha.. maar ja hoort er bij he....

@ Babe, geniet onwijs van deze dag!!!! En heel veel plezier in Landal....

@Yessica, hoe was je feestje gisteren? En ook een fijne dag vandaag!

@Natascha, leuke foto's hoor!!

@Marjan, hopelijk gaat het snel wat beter... al vind ik die reddingacties wel heel stoer hoor.....

@Pip, succes dan maar!

5. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Beterschap Yessica!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    rustig aan Yes !!!

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Goedemorgen!

BABE van harte gefeliciteerd en maak er een gezellige dag van!
    knuf van mij :D

@ de rest! hoi!!!!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    net weer afspraak gehad met diabetesverpleegkundige .......

S morgens insuline weer verhogen , als dat binnen 2 dagen niet werkt zelf weer verhogen ..Ik ga nu in een periode in de zs komen zegt ze dat de insuline slechter kan gaan werken ....Ik vertelde dat ik vorige week een paarkeer een hypo had gehad ......moest er weelmee uitkijken want mijn waardeswaren wel erg laag .....Alsik nu iets actiefs ga doen ( vorige week was dat ramen wassen of douchen ...) moet ik eerst wat koolhydraten eten , of koolhydraatrijk drinken of een paar dextro's pakken en dan pas iets gaan doen..........

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!

Nou de BV cursus wat wel leuk. Ik wist eigenlijk alles wel, maar goed. Een paar dingetjes opgestoken.
    Volgende week de laatste keer, en dan na de bevalling.

Ooeeeh ik zie rondreizen door de VS! Wij willen ooooooooooooooooook!
    Maar dan vanuit het noordwesten van Amerika ( Washington ) naar het zuiden van Amerika, California en Mexico.
    En dan mooie steden aandoen.

Maar zuipt zo'n camper niet ontzettend veel?

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    pfffff WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik kom niet bijgelezen meiden!!!! Goedemorgen.... gelukkig ben ik nu alleen op kantoor ben verwoed aan het lezen, hihi! Elke avond al weg geweest van de week dus schiet niet op zo... Maar goed ga mijn best doen te reageren:

debbrunschot welkom bij de mei mama's! Jammer dat je zoveel klachten hebt, maar heb je wel veel tijd om te kletsen haha! Dat heb ik dus niet... zit nog 40 uur op kantoor! Gelukkig verder geen klachten dus dat is ook wat waard ;)

Alpenmama wat een stom wijf dat jou een beetje gaat zitten dissen! Goed dat je je niet voor haar karretje laat spannen!

Babe wat een superverrassing, die vaatwasser!!!!! Het is echt zooo fijn om te hebben... trouwens proficiat alvast hoe laat begint de plechtigheid? Geniet ervan!

Pip grrrrrrrr al die brieven :D

Marjand agossie dat vogeltje ziet er zo lief uit... hoe kan die nou zo'n schade aanrichten :$:x

vakantie hmmmmmmmm daar heb ik zin in! Wij willen proberen eind van de zomer in augustus met de kleine weekje naar Frankrijk te gaan (Bretagne als we dat halen) en dan wil ik echt volgend jaar weer gaan skiën en in de zomer naar Italië!! Ben gek op Italië... Werk ook met Italianen en mooie Italiaanse meubeltjes :D:D:D

Natas flinke buik zeg! mooi hoor.

Yes gefeliciteerd met Darren!

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    denk het wel , maar je hoeft nergens anders te overnachten en daar bespaar je dan weer een boel op ....

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ohjah Babe, een heeeeele fijne dag vandaag!! :D

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Wij willen ook een camper! Lijkt me zoooo gaaf! Lekker rondkarren :D

14. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Marjon, fijn dat je nu weet waar je rekening mee moet houden! Hopelijk blijft alles dan stabiel!!

Ik had trouwens een foto van je gezien in je album.. zo grappig, ik dacht echt dat je er heeeeel anders uitzag! haahhaah.....
    Altijd zo stom dat je helemaal een beeld vormt van iemand zonder dat je weet hoe diegene er uit ziet.

15. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Jippieeeeeeeeeeeeeeee zojuist de brief gekregen van het UWV met de toekenning ziektegeld!!!!

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nou ben ik wel benieuwd hoe je dacht dat ik eruit zou zien ?

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Babe gefeliciteerd!! En heeeele fijne dag vandaag! En dan lekker een weekendje weg. Geniet ervan!!

Ik duik m'n bed zo in, m'n lichaam is wel wat rustiger, wordt alleen gek van de rug pijn!

M'n moeder is nu ff darren z'n bed aan het verschonen, en dan schop ik haar m'n huis uit.

Marjan, ik las net je vogel avontuur!! Gaat wel weer goed hè bij jou!
    Hoop dat je er niet teveel last van houd.

Vs, wil ik ook graag heen!
    Maar wil eerst naar Aruba, komt m'n vader vandaan, moet ik een x gezien hebben.
    Maar ja, in de sanering valt er niet veel te sparen helaas hihi.

18. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Op de een of andere manier had ik je me voorgesteld met blonde krulletjes... hahaha.. Maar wel met een ouder gezicht... denk door je wijze reacties ofzo...

Maar de werkelijkheid is beter hoor!! ;)

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Thanx !!!!!!!!!! Ik heb ooit wel krulletjes gehad , maardat is heel lang geleden!!!

20. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    @yes, beterschap en Super gefeli met Darren!

@marjon, het is toch wat die suiker! Hopelijk stabiliseert het snel!

@mama2010: hoe staat het met het namendebacle?

@Marjand: gelukkig gaat het beter!

Net even wat gewerkt! En zo gelachen om een opmerking van een arts. Die hebben echt zo nu en dan geen inzicht wat we doen. Maar goed, dat heb ik wel duidelijk gemaakt!

Deel Deze Pagina