Zo ben er weer dames heb niet bij geleze hoor teveel paginas paps is weer weg hebben weer allemaal pampers en zwitsal producten gekregen en iets voor als beebje verkouden is kun je in de neus doen en dan slijm eruit zuigen nog nooit van gehoord. en nog bijdrage gekregen omdat we vanmiddag gan baby shoppe haha dus beter kan niet
oh leuk zeg! A5 is een mooi formaat! en voor jezelf is het leuk als je een grotere hebt die je kan inlijsten ofzo
hey natas: zo;n neuspeertje heb ik ook! heel gek dingetje en moet nog maar zien of het wel werkt haha! maar goed in mijn koopdrang heb ik het gewoon meebesteld bij de hema en heb het nu idd ook in de la van commode liggen
Dag hahah leuk hea ik denk ook dat we ons vanmiddag helemaal gek gaan shoppen hoop dat ik me beetje goed blijf voelen en niet teveel duizelig ben togh wel nadeel hoor die bloedarmoede bah slik nu sinds dinsdag elke dag die pilletjes hopen dat snel werkt
Het werkt wel! Popje was echt super verkouden vorig jaar winter! En dan kreeg ik die stukken snot er zo uit!
Hahhaa ja meer kan ik er ook niet van maken maar moet ideaal zijn omdat je beebtje zelf niet slijm uit zijn neusje kan snuiten kun je dat dus met dat neuspeertje doen Trouwens ik las dat als je borstvoeding geeft het niet mag verwarmen in de magnetron wie weet hier meer van?
Mevrouw Babebabe: Van Harte gefeliciteerd met uw huwelijk! Om het te vieren eet ik nu een mega stuk chocoladetaart met abrikozenvulling . En Sterreke GEFELICITEERD!! met je dertig weken. Over precies 12 weken is de klus sowieso geklaard! Om dat te vieren eet ik nu een mega stuk chocoladetaart met abrikozenvulling .
Mag nu wel weer, als je het maar op een laag wattage doet. Als je BV in de magnetron doet kunnen er belangrijke bestandsdelen kapot gaan. DIt kan als de melk heel erg warm wordt Zelf deed ik de bv toch in een flessen warmer omdat dat de bv geleidelijker warm maakt. Deed het wel eens in de magnetron, maar dan was het al snel te heet. Maar voor het gemak en als er iemand helemaal over de zeik ging deed de oppas het wel en gelijk hadden ze! Borstvoeding: Moedermelk ontdooien en opwarmen in de magnetron
zo hier nog even een half uurtje bikkelen en dan op naar huis! was van de lijn halen en strijken maar!!!