Hallo hier ben ik weer.... @Yes: Gefeliciteerd met de kleine man!!!! 5 Al weer. @Pip: Kaartje? Ikke ook heul nieuwsgierig....Na al die leuke reactie's @pijn: Net de fysio gebeld, ik moet tot zondag rust houden, en als het dan niet minder is geworden moet ik er weer heen.... Heb de hele morgen zitten nerveuzen bij mijn zus. Mijn vader mocht vandaag eindelijk naar de cardioloog. En de eerste uitslagen lijken niet goed....Eigenlijk was het een intake met een paar kleine testjes. Maar de arts verwacht een zeer ernstige afwijking aan de hartkleppen. Er is nu een gaatje gemaakt voor een echo, en een gaatje in de agenda van de cardioloog om vandaag al weer terug te komen. Die verwacht een hart operatie...Brrrr beetje eng is het wel.....
Dames, geen tidj gehad om alles bij te lezen, Yessica, gefeliciteerd met je zoon!! Marjand, rustig aan met je heup!! Hier een getrouwde vrouw zal ff foto van onze bruidstaart spammen, hebben we ook van de familie gekregen, was ontzettend gezellig vanochtend!! Jullie horen vanmiddag of morgen wel weer es van me!! xxxx
Jeeeeeee getrouwd!!!!! Gefeliciteerd!!!! Zonnetje schijnt mooi dus geniet van je dag meid! Spreek je later....
Babe: Gefeliciteerd. Mooie taart ook. Yes: Gefeliciteerd met Darren. BV opwarmen: De lk raadde het af om in de magnetron om te warmen een keer maakt niet, maar de voedingstoffen en goede bacterieen gaan ook dood omdat je het snel tw warm maakt. Ze zei dat je het dan nog beter onder de kraan kon ontdooien en dan langzaam van koud naar warm. Pip: ben ook nieuwschierig naar je kaartje. Na alle reacties. Net bij het cb geweest en natuurlijk weer gezeur over zijn gewicht. Jordy was sinds vorige keer (7 maanden geleden) niks aangekomen. Ze maakte zich zorgen en bla bla bla bla. Ik moest de KA bellen enz. Heb dus ook uitgelegd dat Jordy s'avonds niet wil eten op het moment en het allemaal zelf wil doen, Dit lukt nog niet enz. Ze had verder trouwens geen tips voor mij want ik doe het allemaal zo goed (haar woorden)
@Linnie: tja dat is wat we al dachten wat ze zouden zeggen he...En nu? Als hij toch niet wil eten....Verder is het een gezond kindje toch?
We zijn gestopt met de medicijn tegen reflux. Dus dat kan er ook mee te maken hebben. Maar hij krijgt ook een tandje. Dus waar het aan ligt ik weet het niet. Jordy is verder super vrolijk en super actief. Ik maak mezelf er dus niet druk om. Alleen maken hun je wel onzeker of je het allemaal wel goed doet enz. OMdat hij niet wil eten, maar hij spuugd het toch uit als ik het in zijn mond stop
Hmmm gaat wel, heb de fysio toch maar gebeld. En ze denkt dat ik het nu zo uit z'n voegen heb gestoten, dat ik het eerst nu rust moet geven tot zondag. Het moet dan langzaam aan beter gaan is dit niet het geval moet ik maandag meteen een afspraak maken....
@natascha: leuke foto's, lekkere grote buik ook al, we schelen maar een dag, maar met jou buik zou je echt veel langer zeggen, haha. Zat net te lezen over de kaartjes. Zelf ben ik wat dingen aan het combineren en had alles nog op tafel liggen. Mijn zusje komt zo en ik was al bijna vergeten dat t er lag, maar goed dus dat er hier nu zo veel over stond anders had ze de naam en teksten al gezien, haha. Bedankt dus Heb ik haar ook maar gevraagd of ze taart mee wil nemen, kreeg ik ook zin in toen ik het aan t lezen was....
Ben weer wakker. Voel me als een vaatdoek! Maar goed, zo ff D uit school halen en waarschijnlijk gaat hij AL zijn nieuwe speelgoed bekijken. Om half 5 gaat hij bij zijn vader eten, dan ga ik gewoon weer slapen. Dus hoef maar 2 uurtjes wakker te zijn nu. Natas mooie buik! Pip mooi kaartje... Babe mooie taart. En nu ben ik het weer kwijt! Daag!
Joehoe Daar ben ik weer even, de prinses ligt op bed en ik languit op de bank. Marjand: Jeetje dat is schrikken zeg Hopelijk valt het mee, ik duim voor je! Babe: Jaaaa gefeliciteerd meis, een getrouwde vrouw nu Gave taart, wat lief dat je die kreeg! Marjon: Ik had jou ook anders verwacht haha Deedtje: Dikke KNUF meis, balen zulke dagen... Taart: Wij hebben vanmorgen kwarktaart gemaakt, jummie Yes: Gefeli met je kleine man! Debbrunschot: Oeps dat zou vervelend geweest zijn Ik heb nu vaak dat ik bijna de naam van de kleine noem, omdat wij thuis ook al zo over hem praten Zo ik heb al een drukke ochtend gehad. Ben al 2 keer boodschappen gaan doen, want ik was de helft weer vergeten Verder was gevouwen, taart gemaakt, gegeten met Fenna en een mooie tekening gemaakt (ja ook met Fenna haha). Nu ligt ze hopelijk wel ff te slapen want ben best moe. Manlief was om half 7 de deur al uit en verwacht er ook pas weer tegen 8 uur te zijn, dus moet alles alleen doen vandaag, best pittig Maar ja, morgen nog 1 dagje en dan is het weer weekend Weer een week dichterbij de uitgerekende datum
Nou hij is er nu al weken mee bezig. Sinds september kan hij haast niet ademen enzo. Dus een week of 7/8 maar naar de dokter..tja iets van een longontsteking en suiker....Maar ja dat vocht achter de longen dat moest toch iets anders zijn. Maar eerst moest de long onsteking weg zijn....Dus toen die weg was weer naar de dokter, toen op de wachtlijst voor een afspraak bij de cardioloog. Nu 4 weken verder mocht hij dus vandaag komen. Mijn moeder belde net, een vernauwde klep, een lekkende klep en zijn hart pompt niet goed. Je hebt blijkbaar 3 stadiums voor de slechtheid van de kleppen en hij zit nog net in matig (is net voor slecht) Nu moet hij over ander halve week weer naar het ziekenhuis voor een hartcatheterisatie....Dus weer afwachten...
@Marjan , schrikken van je vader , gelukkig zijn ze er op tijd bij , een operatie is natuurlijk niet leuk en erg zwaar.... ,maar als het nodig is ......wat vindt hij er zelf van ?
lees net je nieuwe berichtje , afwachten is niet fijn ...Nou je weet dat het niet goed is ,wordt je toch erg bang ........
***** egobericht***** Net contact gehad met de KA van Jordy en hij krijgt toch weer een ph-metrie. **** EInde ego****