lekker hoor babe! hij kan het blijkbaar dus al goed hebben! en jullie hebben de avond lekker voor jezelf! ben ik eigenlijk even benieuwd...hoe doen jullie dat als je op visite gaat s avonds en de laatste fles geef je daar waar je op visite bent... slaapt jullie kindje dan ook nog wel makkelijk de hele nacht door? wij hebben nl een avond ritueel dat ze de laatste fles in de puckababy krijgt en gelijk naar bed gaat maar ja op visite gaat dat dus niet zo gemakkelijk....kortom hoe doen jullie dit?
Ja echt zo sneu voor Assz, ze was er flink kapot van Maar ik heb hetzelfde begrepen als Natas, en het ging al weer beter nu Dag, nee afbouwen mag niet door minder schepjes, dan krijgen ze niet genoeg voedingsstoffen binnen. Wel kan je steeds kleinere flesjes geven. Natas: Denk dat 1 schepje idd erg weinig is. Je hebt evt ook kant en klare pyama papjes in pakjes, hoef je alleen op te warmen. Over het doorslapen, ik denk hetzelfde als Marjon, je moet die cyclus een keer doorbreken. Je zei al dat als je een speentje geeft dat het maar een uur helpt, nou een uur rekken is al goed en zo steeds verder. Ze is nu zo oud dat ze in principe geen nachtvoeding meer nodig heeft Babe: Wow dat gaat super zeg Wat dat aan gaat zijn die maaltijdvervangers echt top, ik was ook in 1 week 5,4 kilo kwijt toen! Wat zal jij snel op streefgewicht zitten Pip: Oei het weerbericht in Italie ziet er heeeerlijk uit, balen vor ons he 8)
hahah geweldig fruit en groente hapjes kan niet wachten om Charlotte haar gezicht te zien tijdens het eten hiervan. Maar daar wil ik togh nog zo lang mogelijk mee wachten. Laat haar nu eerst ff de avond wennen aan het papje. Doe er vnaaf gewoon extra schepje papje door. Heb je foto's van gezichtje van je lieve meissie tijdens het eten van fruithapje?
Laatste fles: Doen wij nooit op visite, altijd thuis voor het ritueel idd. Dus één van ons gaat dan gewoon naar huis. Wil gewoon dat hij daarna gelijk naar bed gaat, maar voor ons scheelt het ook dat Fenna dan toch ook naar bed moet Fruithapje: Hmm denk dat we het op vakantie een keer gaan proberen, denk dat meneertje dat wel lekker vindt Pyamapapje: Er zaten er een paar in de Prenatal doos, vanavond eens proberen. Is eigenlijk niet nodig want meneer slaapt als een bouwvakker, maar ach voor de afwisseling
ja heb wel foto's gemaakt ja! zal zo even kijken of ik ze online kan krijgen! snap het niet helemaal tink... waarom zou je niet minder schepjes kunnen doen omdat je afbouwt.... het hele idee van afbouwen is toch dat ze een fles minder krijgt....( dan krijgt ze toch al minder voedingstoffen? ) of zie ik het verkeerd .... kan maar zo hoor haha!
pyjamapapje dat in de doos zat is vanaf 6 maand toch? ik zag wel in boekje dat je die ook voor vanaf 4 maand hebt, maar hij krijg nu lekker bambix door z'n laatste fles, en ga vanavond voort eerst groente proberen Meneer heeft zich zostrakjes trouwens 2 x omgerold van rug naar zij naar buik en weer trug trots!!
Dag, haha dat klopt wel maar uiteindelijk kom je dan uit bij een flesje water, en dat heeft natuurlijk geen zin Het is de bedoeling dat je de andere flessen gaat ophogen zodat de laatste fles niet meer echt nodig is zeg maar... Marjon: Sterreke schreef het net op Babe: Wat een topper joh die Jelmar Pyamapapje: Oh serieus, is die voor 6 maanden? Niet eens naar gekeken omdat je ze idd ook hebt voor 4 maanden... Ik ga ff checken.. Edit: Ja je hebt gelijk! Maar ik zag ook wat van die proefzakjes Bambix, dus die maar eens proberen. Is misschien vooral op vakantie wel lekker, want als je midden in de nacht in een tent de fles moet gaan maken Pff wil boodschappen doen maar de Hema gaat daar pas om 11 uur open dus ik moet wachten :x Heb voor allebei een berg rompers nodig, ze groeien te hard Luiers zijn weer in de aanbieding bij de AH toch?
Dames ben ff broodje eten en dan ja in me vakantie naar het werk. ff snel me basisrooster overschrijven als het klopt worden we vandaag gebeld door de gastouderopvang
ik geef nu al de fles van 180 water met 6 scheppen dus veel valt er dan toch niet meer op te hogen ? of kan je ook nog meer geven dan dat per fles? dacht dat dat niet goed was voor de niertjes... hmmmmmmm bij mijn prenatal doos zat er helemaal niets in qua papjes....
die zat volgens mij in de c1000 doos?of de etosdoos? ik weet het ook allemaal niet meer de prenatal doos heb ik niet eens!
je kunt nog wel verhogen met de fles , maar moet je ff naar gewicht kijken ..Thijme en Tara hebben nooit meer gehad als 180 , daar zit Marit nu ook op .. @Tink , ik heb niet zoveel geduld !!
Je kan nog naar 210 / 7, als je dan 4 flessen geeft zit je precies op de liter Zo zitten wij nu ook, hetzelfde schema als Babe. Aaaah it's just one of those days :x Sta ik op het punt van weggaan, gaat het echt snoeihard regenen Dus ik dacht dan ga ik nog even een bikini bestellen bij Wehkamp, is de site offline... *Adem in, adem uit* Over de wehkamp, hebben jullie daar ervaring mee? Komt het echt de volgende dag?