Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    He Sterreke, hoe is het?
    al nieuws van de rechtsbijstand?

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ok dan weet ik ook dat ik die in huis kan halen hihi!
    cinababy had ik idd ook! en soms nog wel een drupje op het speentje als ze aan het poepen is... obstipatie heeft ze heel af en toe last van! maar ook daar heeft VSM een flesje voor haha!

och ja sterreke.... wat een vervelend iets met je baan............ echt zwaar k*t zeg maar!
    hoop dat je snel wat anders hebt meis waar je met veel plezier zult werken en ook met respect zal worden behandelt!

3. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ha lieve dames, daar ben ik idd. Ik heb zojuist mijn baas (die zelf ontslagen is haha) mondeling laten weten dat ik akkoord ga... nu nog ff de overenekomst goed aan het checken en dan laat ik het schriftelijk weten.. volgens rechtsbijstand had ik op deze manier 99,9% kans op ww en is het financieel gezien een gunstige regeling... tis superjammer maar ik vind wel wat anders... ik vind het erger voor mijn liefste collega die nu in haareentje op kantoor zit!

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Oh ja VSM rules ja, cinnababy echt lang gebruikt!

Babe ik zal straks ff kijken of ik iets zie in Marien zijn mondje

Aszz wat een geld, zo een kutgeld, boetes... Zou ik ook vet pissed over kunnen zijn!

Nathalie medicijnen laten slingeren?? hihihihi

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ sterreke: wij hebben toen met mijn man ook een beeindigingsoverkeenkomst gehd en die is idd geaccepteerd bij de ww toendertijd! je kunt het voor de zekerheid even opsturen aan je rechtsbijstand of de overeenkomst goed is opgesteld door de werkgever zodat je idd zeker weet dat uwv hier een ww op kan zetten! succes ermee!

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    nou ik ga de auto in pakken en hier dus afsluiten!
    hele fijne meeting aan jullie teogewenst en tot over 2 wkn!!!
    dikke knuf van mij

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    geeft wel rust nu sterreke, nu je een beslissing hebt gemaakt? en nu de vacaturesites maar op! :)

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Heb ik gedaa, rechtsbijstand zei dat het wel goed zit!
    Fijne vakantie Dag, geniet ervan!!!

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    babe de e-mail is eruit met mijn akkoord! wel raar, maar het geeft idd ook wel rust... Het was toch een zinkend schip, dat werkt ook niet fijn... Ik heb ook vaak zat de balen gehad van het werk, dus het is helemaal niet zo erg een ander pad in te gaan... maar toch erg jammer! Het werk was heel erg leuk! Maar de sfeer niet altijd, en tja dat is toch ook erg belangrijk!

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik vind jullie allemaal wel heel erg lief... en zit nu een klein traantje erom te laten... :) hormonen he :p

11. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    zeker met dit uitzicht van mijn 3 mannetjes die op de bank liggen... :D

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    leuke foto sterreke!
    enne komt helemaal goed meis!dikke knuf :D

13. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterreke: komt goed! misschien bieden zich nu nieuwe kansen aan

yes: haha foei, rein te koop zetten :)

ahoy bijna tijd, waar is marsie gebleven? probeert ze er onderuit te komen dat wij d'r ompraten om zaterdag toch nog te komen ???

dag : fijn weekend!

14. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Nou uhhh, toen ik klein was..... heeeeeeeel lang geleden... vond ik het altijd lekker om tegen een warme muur aan te zitten... kan er ook niets aan doen! Maar er zit ook een bankje bij en tja het is echt voor kinderen.... Ik zou zeggen als je er ooit een tegenkomt, probeer het eens!

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    de tropikat knuffelmuur rules!!! :D ik snap je helemaal hoor nathalie... ;)

16. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Maar goed.... Madame Julotte is weer goedgekeurd!! Ze woog 5190 gram en is 60,5 cm. Nog steeds mijn poppetje dus! De groei van de laatste weken is een mooie stijgende lijn (I love Friso) en komt het waarschijnlijk allemaal goed. Ze vonden haar al erg sterk met haar hoofdje enzo... pittige drukke tante is het ook! We moesten alleen lang wachten en al voor de prikjes was ze het beu en begon ze te gillen.. helemaal toen de prikjes gezet werden... maar eenmaal in de auto (vriendin reed want ik ben te wazig door die pillen) viel ze in slaap. Toen luiers gekocht (ACTIE Kruidvat 3 halen 2 betalen) en pakketje opgehaald, brood gekocht, flesje gegeven, Sonja Bakker aardappeltjes in de oven en nu ben ik moe! Pff
    Vriendlief zit inmiddels in New York met zijn vliegtuig! Liet me nog wel even weten dat ie thuis was met eten..... tjee wat een vent!
    Ik ga even luieren!!

17. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Pff gelukkig iemand die hem kent..... ik dacht al ben ik de enige freak hier!

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    New york, toe maar ;)

19. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ja het wordt steeds gekker hier in huis... nog even we zitten allemaal aan de pillen!:D:D

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zometeen ff Jelmar z'n bruine boontjes met appel opwarmen :) vondie gister heerlijk!!

ben benieuwd hoe laat hij gaat maffen vanavond.... heeft vandaag van half tien tot half elf geslapen, van half één tot één en van half drie tot drie.... das niet veel!!!!!!

Deel Deze Pagina