Fijne vakantie Pip.... geniet er lekker van! Marjon, Tink is weer thuis.. was niet zo succesvol de vakantie vertelde ze hier.... gaat wel weer een weekend weg!
Aha de nieuwe Wij is binnen.... kan ik weer lekker lezen. Alhoewel ik boos was op ze haha! Ik had ons geboortekaartje ingestuurd voor de actie.... wint er iemand anders met een klote kaartje!!!
Nou dames ik ga maffen! Voor iedereen die zaterdag naar de meeting gaat, veel plezier! Tot over 3 weken! Doeg!!!!!
Jeetje Tink wat een drama - vakantie zeg , ik had ook mijn boeltje gepakt ...En wat lief een weekendje naar de katjeskelder......Home sweet home , tink .........................
Fijne vakantie pip! Mooie foto yes gaaaaaaaaaap, supermoe hier, wel vermoeiend hoor als ie de hele middag niet slaapt!!
- BabeBabe (Jose) - Aszz (Astrid) - YenD (Yessica) - Kimonootje (Veronique) - MarjanD (Marjan) - linnie (Linda) - lvdb (Linda) - Sterreke (Marieke) - Kimm29 (Kim neem ik aan) - natascha1 (Desiree) - alpenmama (Miranda) Volgens mij zijn dit ze, toch?
Gaan er trouwens ook dames naar de jonge gezinnenbeurs dit jaar in November? zit er aan te denken met m'n vriendin om ff heen te gaan!
Pip, fijne vakantie!! Mars, jammer dat je niet meer naar de meeting gaat.. @hier. even bijgelezen, en ga meteen naar bed.. Wekker gata om 6uur af . en Vera is onrustig, dus die maar even bij me nemen in bed
Mars, je denkt hier toch niet dat er mannen mee gaan naar de jonge gezinnenbeurs......... hihi, dan zou ik hem eerst moeten verdoven en meesleuren, zo'n hekel heeftie aan dat soort dingen!! hij is één keer mee geweest naar een stofjesbeurs.... heeftie nog trauma's van!! Trouwens, Mariekebr1, ga jij ook mee?? en Cygnet, zou die ook mee zaterdag?