Nou, wij vertrekken 9 uur van huis dan ben ik 10 uur in Lemmer, daar pik ik Aszz op, en dan is het nog een uur rijden daarvandaan.... en dat allemaal omjullie te mogen bewonderen
ow... ik vertrek ook om 9.30 hoor, eerst ff linnie ophalen (eindhoven de gekste) en dan ons mooie brabant verlaten en op naar utrecht! raar idee wel hoor... ben zo benieuwd hoe iedereen in het echt is! het verschil in accenten lijkt me ook zoooo leuk... ik met mijn zachte g en jullie friezen, lachen!
Sterreke, ik heb (nihil) geen accent heb een aantal jaren bij callcenter gewerkt 40 uren per week, dan leer je het ABN wel! haha, maar als ik tegen mijn kereltje babbel zal het toch echt Fries zijn, anders snapt dat jochie der niks meer van
Hoi hoi Sterreke is goed hoor. Gaat helemaal goed komen. Weet alleen of mike dan moet eten nu met zijn draken streken Maar anders heeft hij pech en krijgt hij pas in Utrecht Jordy wordt 16 september geopereert. Dus midden in onze vakantie GRrrrrrr.
Das op zich wel fijn toch Lin, dat jullie beide lekker thuis zijN? of zouden jullie nog we? is over 2 weekjes al! (wat gaan ze dan ook precices alweer doen? )
Ze maken ze maag los en draaien ze om zijn slokdram heen. We hadden alleen gehoopt dat hij deze weken al geoppereert werd zodat we daarna nog 2 weken met zijn alle haden (1 week) Om leuke dingen te doen. Nu moet dat allemaal voor de operatie. Had ook eigenlijk gehoopt dat we dan nog een paar dagen konden
Da's idd minder Linnie.. maar ja wie weet valt t allemaal mee en kun je toch nog een dagje iets leuks gaan doen...?
hmm lekker babe. ik ga ff was opvouwen... het moet natuurlijk wel lijken alsof ik nu veeeeeeel meer tijd heb om in het huishouden bezig te zijn nu Marien op het kdv is.... anders val ik door de mand, wahahaha
luieren lekker!! zeg leute, waarom kwekken jullie nu zoveel als we elkaar morgen ook nog zien ;p . maaruh, ben benieuwd of we elkaar morgen ook zoveel te vertellen hebben. want waar moet je dan je verhalen kwijt over was op vouwen, hoelang je nog moet werken enz linnie: jee, klinkt heftig die operatie. vanwaar om de slokdarm heen? of zeg ik iets geks?! nathalie: stil, niet iedereen is er dus misschien valt het mee vanavond weekend! en frietjes eten. ik hou dat echt nooit vol shakes. ik had een voedingsplan waar ik 12 kilo me ben afgevallen. maar daarna werd ik zwanger en nu wil ik eerst bv afbouwen ooit (ja ja het is nu weer ooit) jemig er komt een banaan langs fietsen... (ECHT!)
.....ja hoor, een banaan weet je wat het bijkomende voordeel is van dit dieet.... dat je straks reikhalzend uitkijkt naar de dag dat je sla mag eten......... alles is weer lekker Maar heb ook een paar handige tips gekregen voor eten, zoals raspatat ipv. gewone patat, absoluut GEEN pindasaus... kiezen voor kip of vissnacks als je dan toch snackje neemt, of portie vlammetjes. curry of ketchup als saus. Pizza zonder kaas bestellen, dat is best te eten! Kipshoarma eten ipv. gwone shoarma, en met rode saus ipv. knoflooksaus etc.... natuurlijk kun je heus wel eens knoflooksaus of pindasaus eten, maar toch zoveel mogelijk proberen ' bewuste' keuzes te maken... voor ik zwanger was deed ik dit ook al na m'n SB periode, en ga dit nu gweoon weer doen, ik moet en zal slank blijven (tenzij ik ooit weer zwanger mocht raken... maar dan zal ik die keer wel proberen me ietsje meer in te houden hihi)
Babe oohh ja Charlotte moet ook nog mee dacht al dat ik wat vergat Linniie ooohh spannend zeg is trouwens mijn verjaardag Nathalie heb internet op me mobiel dus praat ik ondertussen wel met je Vanaf hier is het 2 uur rijden. Wij vertrekken na de fles van 10uur
gaaaap, ik wou wel dat het 8 uur vanavond was, lekker in m'n weekendkloffie op de bank met thee en reep filmpie kijken