Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ah ok op die manier... maar die hoeveelheid staat niet op de verpakking van friso vandaar dat ik die niet wist.... :D
    thanks meiden!

wehkamp bestel ik altijd heel veel :D :D :D en het komt echt de volgende dag!!!

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

telkens 30 en 1 schepje erbij doen ......................maar heeft nog volop voldoende aan 180 ,laat nog steeds overde hele dag vaak bijna een hele fles staan ..........maargroeit als kool ..

woensdag weer wegen en 3e prikjes

3. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Hallo dames..

Lang geleden!
    Hoe gaat het met jullie en jullie kids??

Hier alles prima, beide jongens zijn aan het logeren nu bij opa en oma omdat wij het weekend naar Decibel geweest zijn!
    Heerlijk een dag helemaal los, alleen de kater..pfff

Finn doet het super goed, voorbeeldig ventje! Slaapt goed door, drinkt zijn flesjes leeg! Volgende week krijgt hij zijn tweede prikken, hopelijk heeft hij er net zo weinig last van als bij de eerste!
    Mika vind zijn broertje nog steeds reuze boeiend, die heeft nog lekker 2 weken vakantie en begint dan in groep 3...amai hij word echt groot!

Haaruitval...Hier ook verschrikkelijk! Had het bij Mika ook vreselijk! :(

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    jelmar krijgt 4x 180cc en de laatste dus 2 scheppen bambix erbij, en om half zes potje fruithap

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Marit krijgt hetzelfde alleen dan zonder fruithapje , maar ga daar volgende week denk ik mee beginnen ..

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    er ligt hier iemand te schijten op het speelkleed whahahahaha, lag me een breuk!! zittie echt keihard te kreunen, en alstie klaar is....speeltie weer lekker verder! :D
    hebben jullie beebs al een poepschema? Jelmar wel, altijd 's ochtends tussen 9 en 11 en dan eind van de middag soms nog een beetje :)

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hai lieve dames!
    Wat lief dat jullie aan mij denken :D

KPN had 1 of andere storing &%@^$%E&* dus ik had geen internet.
    Jawel op mijn BB, maar ik vind zwpagina op de BB echt ruk!

Noah wil een flesje, dus ik zal zo even vertellen wat er nou precies is gebeurd voor het weekend...

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    snel drinken Noah ;)

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Vit, B complex. Het helpt maar niet alles :D. Ik slik het al meteen vanaf de dag van bevalling en voor de zwangerschap ook al een tijd :) ..

GOede morgen trouwens, we zijn allebei ziek. En nee geen kater, gister bijna out off time kon me net op tijd vast pakken heel raar.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Babe Marit poept eigenlijk altijd gelijk na de 1e fles en dan vaak na de 3e fles nog een klein beetje ..

dikke kknuuff Aszz ...

11. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Wat vaag Mars, even goed uitzieken dus!

Assz, op je BB is het idd bout lezen hier :x

Deedtje: He ik mistte je al, genoten op Decibel :D ?

Babe: Die Jelmar is zo zindelijk dus ;)

Zindelijk: Fenna is dit weekend al heel vaak op de wc geweest, ben zo trots! Op vakantie dus gelijk doorzetten, Cygnet heb jij nog tips?

Wehkamp: Net even 3 bikini's besteld, hopelijk zijn ze er morgen en past er eentje ;) Nu ga ik de regen doorstaan en boodschappen doen!

Tjus!

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    beterschap Mars !!

Ik ga weken , tot l@ter !!

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh zie dat er ook al het e.e.a verteld is door Natas, thanks ;)

Om het even kort te houden, Ollie heeft Nathan gebeten ( of gewaarschuwd, als hij echt had gebeten was de schade veel groter geweest ) Nathan zat aan Ollie zijn voer, Ollie stond in de tuin, Nathan in de schuur en ik naast Ollie.
    Ik riep: Afblijven Nathan! En voor ik nog wat kon doen was Ollie er al bij om hem zelf nog maar even te corrigeren...

Maar goed, Ollie is het hele huis door gevlogen. Wij zitten in een dilemma, wat te doen?
    Om hem zo direct weg te doen willen we (nog) niet.
    Hij is nu dus gecastreerd, en er is nu een gedragstherapeut bij.
    Wij hebben het idee dat het een eenmalig gebeuren was, maar het vertrouwen is natuurlijk wel weg.
    Dat gaan we nu proberen weer op te bouwen, lukt het niet dan gaan we opzoek naar een ander huisje.
    En mocht hij ooit grommen of i.d. naar ons, dan krijgt hij een spuitje.
    Nu heeft hij dit nog nooit eerder gedaan, ook geen grom, helemaal niks.
    Voernijd heeft hij tegen over ons nog nooit vertoond ( kan het zo uit zijn bek pakken ) en Nathan was nooit in de buurt als er eten was. maar donderdag helaas dus wel.

Iig, de situatie van afgelopen donderdag kan niet meer gebeuren.
    Het eten van Ollie staat ergens anders, en wordt daar ook ontdooit. Ollie heeft geen idee waar.
    En we zorgen er nu voor dat Ollie Nathan onder geen beding kan linken met zijn eten.

Wat een gedoe allemaal, maar goed.

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Hoe is het met Nathan? die zal wel supergeschrokken zijn ook, vindie ollie nog wel leuk? tja... da thad wel veel erger af kunnen lopen inderdaad :( maar dat houd je altijd met kinderen en honden, alhowel bepaalde rassen iets agressiefgevoeliger zijn dan andere...

Hoop voor jullie dat het wel weer geodkomt, want jullie zijn wel gek op die hond!

15. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Aszz: wat een nare situatie. Hoe gaat het met Nathan?
    Hoop dat het weer goed komt maar het zal wel wat tijd vragen.

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hoop dat het goed gaat aszz!

hier net de fles gegeven maar vind het maar gek hoor... vanochtend klokt ze hem in een kwartier tijd helemaal leeg en nu laat ze er weer 90 cc in zitten...
    heb maar een paar happen fruithapje gegeven en hoop dat ze vanmiddag de fles weer leeg drinkt....
    vind het maar niets dat halve flesjes drinken.......... wil dat ze gewoon alles weer opdrinkt ;)

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Met Nathan gaat het goed, al 5 minuten daarna. Hij had een rol Mentos gekregen van mij en er was niks meer aan de hand.

Tijd zal het idd leren.

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Delta sleep:

Charlotte heeft dus sinds gister ontdekt dat als ze in de zijslaper ligt dat ze op haar buikkan draaien vind dit togh wel eng..
    Iemand tips om dit te voorkomen?

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0

YEAH!!!!!! Ik hou het al weken bij op weeronline, maar o o gewoon 30 graden op de dag van aankomst!!! Ik ga bruin de winter in heeeerlijk!!!

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Lieve Aszz ik vind het zo vreselijk voor jullie! Het is echt zo ongeveer mijn grootste angst, ik krijg al buikpijn van het idee dat Banjer Marien ooit iets zou aandoen... Want ook al is het niet ernstig, het is wat je zegt, het vertrouwen is er (nu even) niet meer...:(
    Maar OMG ik zou het ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen om de hond dan weg te doen (spuitje geven al helemaaaaaaaal niet) ik houd bijna net zoveel van hem als van Marien! Het gevoel is wel anders, maar toch... Hij is er altijd geweest de afgelopen 6 jaar, dat heeft nog geen enkele vent voor elkaar gekregen zo lang met mij :D

Maar goed, hopelijk kan er in samenwerking met de gedragstherapeut iets aan gedaan worden, en dat jullie het vertrouwen in die lieve Ollie weer snel terug mogen krijgen! Ik moet zeggen dat dit mij ook wel weer even met de neus op de feiten heeft gedrukt: het is en blijft een dier... die anders reageert dan een mens en onvoorspelbaar kan zijn!

*Hele dikke knuffel!*

Deel Deze Pagina