Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    GRMBL Tink en Pip I'm so jealous, Italie... *ZUCHT* wat een heerlijk land is dat toch! Gelukkig kan ik volgende week weer italiaanse meubeltjes gaan verkopen, heb ik toch nog iets met italie, hihihi!
    Wij gaan in oktober de Mille Miglia rijden, heb er super veel zin in, lijkt me zo gaaf!

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Uit de delta sleep halen! Ze heeft het nu door dat dat kan. Annemijn heeft ook lang in de zijslaper gelegen, maar op een beplaad moment, bleef ze net zo lang wurmen dat ze op haar buik lag of ik weet niet hoe, ze op haar rug lag met de zijslaper naast haar:(. Dus toen heb ik haar eruit gehaald

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    er zijn ook grotere formaten delta sleep toch, voor oudere kindjes? moet je eens kijken op de site van de babydump, maar je kunt het ook zonder gaan proberen idd

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik zou ook voor zonder gaan en wie weet slaapt jullie meisje heel lekker op haar buik ! even proberen ; wie weet!

5. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik moest even opzoeken wat het was, de Mille Miglia. Maar dat is mooi zeg!

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik heb Esmee in der bed liggen maar dan zonder puck ( wel in slaapzakje hoor... ) ben benieuwd hoe dat gaat... het is wel stil ;)

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Pip denk dat idd het meest veilige is op moment.

!abe het probleem is juist dat ze teveel ruimte in de delta sleep heeft we hebben er al een extra opgerolde handdoek achter liggen om te voorkomen dat ze naar rug draait.
    Maar goed ze is inmiddels zo sterk dat ze nu naar rug en buik draait.

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wat blijft het altijd zoeken in alles met kindjes he? valt mij op :) als we dan ergens een oplossing voor hebben duurt dit maar een paar weken of het nieuwe probleem dient zich voor hihi,

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    keeping my fingers crossed! Hier is het in een keer goed gegaan, de overgang naar slaapzak van uit de puck! eerst overdag, na een dag of 3 ook 's nachts gedaan

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik zou al heel blij zijn met overdag van de puck af en de nacht nog lekker in de puck! voorlopig dan hé :D

esmee heeft wel een gek ritme overdaghoor met slapen... ze slaapt dan 45 min en wordt wakker en begint te jammeren/ huilen en dan na een kwartier slaapt ze weer verder voor ruim anderhalf uur... is denk ik nog van de hazeslaapjes tijd in het begin....
    s nachts leg ik haar na de laatste fles gelijk in bed en slaapt ze in 1x door

11. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Nou, baby's snap er zo nu en dan de balle van. Voor het weekend was het helemaal drama met het slapen overdag, hij had geen zin. En nu, vanmorgen een uurtje wakker, toen weer naar bed, nu ook een uurtje wakker en viel al weer aan de borst in slaap..........ik zou zeggen slaap ze jongen!

Atja slaapt ook, dus ff rust in mijn ontplofte speelgoed woonkamer. Leuk dit weer, kan ze alles over hoop halen :D

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    tja, Jelmar wou dus vanochtend ineens niet op z'n buikje in bed liggen en is op z'n rug in slaap gevallen!! haha, tja, wat jij wil kerel :D

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Dag is normaal, baby's hebben een kortere slaapcyclus dan wij, komen na circa 45 min. in een lichte slaap met grote kans dat ze daaruit wakker worden! Het is belangrijk dat ze dan leren weer zelf in slaap te vallen, kan ongeveer 20 minuten duren idd... Marien ligt nu ook weer te jammeren, sliep om 13.10! Klopt altijd precies :D

14. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Babe kindje hebben is idd 1 grote zoektocht! Wel een erg leuke en uitdagende :D

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Zo ons ochtend slaapje zit er weer op.

Dean heeft zoveel plezier in z'n leven dat hij zelfs in z'n slaap aan het lachen is!
    Heel z'n lijfje ging op en neer en hij maakte er geluid bij hahaha.
    Moet wel een héle leuke droom zijn geweest!

@ aszz, wat erg zeg... Snap dat het vertrouwen nu wel wat weg is.
    Ik hoop dat het idd nooit meer gebeurd.

Vandaag haartjes kleuren en m'n schoonpaps komt spulletjes ophangen hier, is eindelijk Dean z'n kamertje af!!!

Ooh Dean zit Nijntje te kijken, wat een plezier!

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zo heb hier toch maar weer de puck aan gedaan... was flink gillen net......... dus tja dan is ze er blijkbaar toch niet aan toe denk ik....

17. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ze zal er ook weer aan moeten wennen dat ze eruit is, en dat kan gaan met onrust. Heb je haar al wel eens laten huilen nu?

18. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik zou er ook laten huilen Dag...

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ja maar dat hielp nu echt niet.... een kwartier echt laten huilen maar ze vond het niet fijn... nu ligt ze in puck maar huilt ook nog steeds.... speentje elke keer kwijt...

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    tja weet je wat het is.... wil het ook wel maar vanavond moeten we weg en dan wil ik dat ze de rest van de dag wel goed slaapt... morgen avond hebben we ook wat en woensdag ook weer........... dus wil wel dat ze der slaap krijgt zeg maar.... de laatste dagen eet ze ook al niet zo denderend dus ja... is een beetje een tweestrijd zeg maar ;)

Deel Deze Pagina