Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Je hebt het geprobeerd, volgende week weer proberen

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    precies... ze is nu nog steeds overstuur....ga er even naar toe!

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zo even de romper uitgedaan want misschien had ze het wel te warm zo in der puck ...
    nu maar hopen dat ze snel lekker gaat slapen! ze zat maar in haar oogjes te wrijven.... te moe gewoon :D arme schat....

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik zou vanmiddag bij overbuuf langs gaan voor kraamvisite maar heb net maar afgezegd... zou er nl. rond 14 uur zijn maar vind het sneu als esmee net ligt te pitten haar dan weer wakker te maken en vanavond moeten we ook al weer weg... naar oma toe want die krijgt morgen weer een start met nieuwe kuur....

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ppfft hoor net op nieuws dat er in Duitsland 2 baby;s zijn overleden het weekend ze lagen al op de IC en door een bacterie in infuus zijn ze overleden bah wat ergg...

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    oh jee dat zijn niet echt prettige berichten inderdaad.........

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Natas: Brrr dat soort berichten lees ik niet meer :):(

Puckababy: Hier ook in één keer er vanaf. Hij weigert nu alleen een slaapzak maar ach, een pyama vind ik ook prima. In de winter zien we wel verder :)

Zo, alle boodschappen zijn binnen en ik ben weer een rib uit mijn lijf kwijt, loopt altijd makkelijker he ;) Maar ik moest echt even onderbroekjes voor Fenna kopen en rompers voor Mees want we proberen hem nog steeds in maat 56 te frommelen :p Maar dan krijgt hij zo'n diepe inkijk :D

Nu even een broodje gegeten en dan weer inpakken ;) Nog 4 uurtjes en dan heeft manlief ook vakantie :D

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    vnaaf naar de bios jeeeejjj:D:D:D
    Schoonouders komen oppassen en daarna ga we nog ff kaarten hahaha.
    burgelijk he

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmmm misschien een kwestie van doorzetten maar goed ik zie het morgen wel weer... ze ligt nu iig wel te slapen en daar gaat het om :D

leuk hoor de film! moeten wij ook maar eens doen... in oktober gaan wij naar cirque du soleil! heb er zin in!

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Natas welke film? Altijd leuk hoor naar de bios :D

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zucht, dat wakker worden na een half uur is overdag zooooooooooooo herkenbaar, ben net weer beneden..... Jelmar zette het echt even op het krijsen toen hij in de gaten had dattie niet mee naar beneden kwam :p maar het is nu weer stil (klopt af op hout)

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    PIP wat is dat voor raar bericht dat ik kreeg via je hyves... ?:(

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ja Babe irritant he... :( Ik ben gisteren echt een bikkel geweest, Marien heeft 20 minuten liggen gillen... Ik laat hem normaal nooit gillen maar kreeg het idee dat meneertje in de gaten kreeg dat een tandje harder beter werkte, had er een paar keer aan toegegeven hem na drie kwartier eruit te halen... Vandaag heeft hij geloof ik begrepen dat mama wat consequenter is geworden, hij heeft alleen een beetje liggen jengelen kwartiertje en ligt nu weer te ronken :D

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik zat net even op internet bankieren maar jeetje..... ik heb voor het eerst in mijn leven een parttime salaris gehad haha!
    moet er nog wel even aan wennen hooor dat je nu met minder moet doen...het uitgaven patroon van 'ach ik vind iets leuk dus koop ik het maar...'zit er nu niet meer in.... ;)

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Yep: luier uit en het boekje "Potty training in one week" kopen. Tijdinvestering en veel aanmoedigen. Kick is nu echt zindelijk (overdag) en het gaat eigenijk niet meer fout (enkel keertje). Alles bij elkaar was het binnen 3 weken helemaal gefixt!

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    OMG wat kan dit kind krijsen.... ik vind het zo irritant, SLAAP NOU!!! HEB JE NODIG, DOM KIND :p maar goed....

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    pfff, ik raak zo geirriteerd alstie niet slaapt 's middags :( vink niet leuk van mezelf, eigenlijk ook hartstikke ego... hebben verder perfect jochie, slaapt 's nachts door (soms een keer de speen) drinkt/eet goed, speelt als een malle, altijd vrolijk.... maar ik wil 's middags wel dattie gewoon es ff 2 uurtjes maft!! hij is nu al 40 minuten aan het krijsen :( ben er wel klaar mee...

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wat te doen? gewoon persé 2 uren in bed laten liggen, dan maar gillen? of na half uurtje slaap eraf halen en zodra hij weer moe is maar weer neerlegggen, weer half uurtje slaap en dat 3 x op een middag? dat is toch ook niet de bedoeling... of hem gewoon zelf aan laten geven?? want iedereen zegt wel dat het ritme van de beeb is om na 30/45minuten wakker te worden en dat ze zelf weer in "slaap" moeten vallen... maar vertel mij eens nhoe dat werkt met speenkids? want die heeftie dus wel nodig om in slaap te vallen... en als ze krijsen, valtie eruit! dus ik kan hem wel laten janken...... dus tja, "pech, had ik maar niet aan de speen moeten beginnen?" ... pfff, nou ik ben ook eens gefrustreerd :( sorry...

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wil hem eigenlijk dan gewoon laten liggen tot min. 3 uur... anders heb ik het gevoel dat hij "gewonnen" heeft, of is dat stom? hij heeft vanochtend maar van 9 tot 10 1 uurtje geslapen.. en om 10 voor 1 gaftie echt aan moet te zijn, gapen, jengelen...en hij was om 7 uur vanochtend wakker...

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou IK zou heb sowieso niet laten krijsen. Hij is nog geen 4 maanden.
    Prima als je weet dat hij na 10 min. in slaap valt, maar continu laten krijsen... nope.

Ik zou hem er dus uit halen, en zodra hij weer tekenen van moeheid vertoont hem weer op bed liggen.
    Misschien slaapt hij gewoon weinig overdag? Die kindjes heb je ook.

Deel Deze Pagina