Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ken het hoor babe.. en alsof Esmee het ook gehoord heeft....... ZE IS WEER WAKKER.... echt je kunt de klok erop gelijk zetten ;)
    maar ik laat haar altijd max. 20 min krijsen en als dat niet helpt haal ik haar eruit.... overstuur is ook niets....

2. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Cygnet: Waar kan ik dat beokje vinden? Ik heb al een berg Dora onderbroekjes voor haar gekocht dus dat vindt ze geweldig haha ;) Willen het op vakantie gaan proberen, gaan toch 2,5 week dus alle tijd :)

Babe: Moeilijk he? Laten huilen kan ik niet, al ligt het er aan wat voor huiltje het is... Krijsen is eruit bij mij, want als ik hem laat liggen wordt hij alleen maar bozer. Jammeren is wel blijven liggen. En hij is 4 maanden he meis, hij hoeft echt nog geen perfect ritme te hebben ;) Ik volg Mees gewoon in wat hij aan geeft. Is hij moe, dan naar bed. Na een half uur wakker? Prima ga maar weer spelen. Na een kwartier spelen weer in oogjes wrijven? Hup weer naar bed. Maar het komt ook vaak genoeg voor dat hij wel ineens 4 uur achter elkaar maakt. Ik zou hem gewoon volgen hierin want die irritatie is geen fijn gevoel :(

Pff de vakantie STRESS is officieel begonnen :$ Heb al zoveel ingepakt en ik moet nog zoveel, hoe gaan we dat ooit in die auto krijgen :$:( Leuk hoor als manlief doorwerkt maar het inpakken komt allemaal op mijn schouders verdorie :x

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

En kindjes van deze leeftijd vinden echt niet dat ze gewonnen hebben.
    Die link leggen ze echt nog niet.
    Als ze een jaar of wat zijn is het een ander verhaal.

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    die 40 minuten zijn ook niet dattie alleen is hoor ;) ik ben inmiddels al 4 x bij hem geweest en heb hem weer getroost in mijn armen, en dan leg ik hem weer neer is het eventjes goed, en begint het weer...

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    bedankt voor jullie adviezen..... denk dat ik misschien toch teveel kijk naar m'n vriendin hierin, maar goed... haar dochter is natuurlijk 11 weken ouder.......... voel me nu beetje slecht dat ik hem dan zo laat liggen... dus tink, jij doet ook gewoon eruit alstie wakker is en weer moe, gewoon weer liggen? anders doe ik dat ook wel gewoon... en middagdutje verlengen komt er dan vanzelf wel in gaan we maar vanuit?

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja het komt echt vanzelf wel, kijk naar je eigen kind en niet die van een ander er volg Jelmar hier in.
    Inderdaad wat Tink zegt, is hij wakker? Dan haal je hem eruit, even knuffelen en spelen en dan alleen laten spelen.
    Wordt hij slaperig, gaat hij jengelen, in zijn oogjes wrijven, gaap of iets dergelijks, dan lekker op bedje wieberen.

Noah heeft nog helemaal geen vaste tijden. Er zit wel een regelmaat en ritme in,maar het is nooit op dezelfde tijden.
    Echt waar, het komt vanzelf als ze daar aan toe zijn.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

:$ Het waait hier echt super hard!
    De mooie ( nog niet zo oude ) buxusjes op een stokje zijn omgewaaid :(
    En er vliegt van alles door de tuin.

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    das balen van je tuin :(

meneertje ligt lekker te kraaien naar me vanaf het aankleedkussen op de tafel hihi, we gaan ff wandelingetje maken! en dan zien we na de half vier fles wel weer es....

thnx!!

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Waai je niet weg?

Grmbll, wij zijn afgelopen weekend lekker wezen shoppen, en toen heb ik echt een super jas voor Nathan gezien voor deze winter.
    Hij zat echt heel mooi.
    Maar... hij was van IKKS en echt iets van € 120. Zal eens even opzoeken.
    Wat geven jullie uit aan een winterjas voor je oudere kids?

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Deze is het:
    IKKS E-SHOP :

Rein verklaard mij voor gek,maar ooeeeh ik wil hem zo graag...

11. Tinkerbel1984

Babe: Idd meis, je geeft jezelf antwoord :) Een verschil van 11 weken is heeeeel groot op deze leeftijd. Fenna's neefje is 12 weken ouder en ik vergeleek ze ook altijd, maar daar moet je gelijk mee stoppen, het verschil is TE groot. Zelfs hier op het forum is 4 weken al een wereld van verschil ;)

Gewoon lekker hem volgen, die langere slaapjes komen vanzelf wel :) En wat je zegt: Je hebt al zo'n heerlijk makkelijk kind dus dit zit ook wel goed!

Assz: Ik zie hem niet? Maar hierin moet ik toch met je meegaan :) Als er iets in mijn hoofd zit moet ik het gewoon hebben, als is manlief het er vaak niet mee eens ;) Misschien eens op internet rondneuzen of je hem ergens goedkoper ziet? Ik wil voor Fenna ook een goede jas want die is het liefst de hele dag buiten, dus zit ook wel rond de 80 euro denk :)

Zo, nog meer ingepakt. Heb besloten dat ik het allemaal ga inpakken, en meneer kijkt maar hoe hij het in die auto krijgt :p Maar zit nu een beetje op een dood punt, kleding en toilettassen kan ik nog niet inpakken natuurlijk. Hmm Fenna's speelgoed maar eens gaan pakken!

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    BABE tja had je maar geen speen moeten gebruiken... wahahahaaha :p ;)

nee hoor maar dit is wel precies de reden dat wij geen speen gebruiken in bed... en ik geloof in de theorie dat een kindje moet leren zelf in slaap te vallen (dus zonder hulpmiddelen zoals speen, wiegen, etc.). Ik kon zelf ls kind heel moeilijk in slaap komen dus hoop dat Marien dat straks wel lekker kan :)

Ik laat Marien trouwens wel huilen maar niet krijsen hoor normaal gesproken... alleen de afgelopen dagen hd ik het idee dat het slapen steeds een beetje slechter ging dus heb gisteren echt even doorgezet, en toen heeft hij wel 20 minuten redelijk gekrijst dus... Vind het ook vreselijk om aan te horen maar anders komt hij nooit over die 45 minuten grens heen!
    Gelukkig ging het vandaag dus alweer een stuk beter, was het alleen tussendoor even 20 minuten jengelen af en aan... dat doet hij in zijn slaap/halfslaap en vind ik dan dus echt niet zielig...

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Aszz supergave jas, erg leuk merk vind ik ook :) kopen dus hihi

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja ik vind 'm ook zo leuk.
    Nog maar even ruzie maken met Rein.
    Zal ook nog eens bij de WE kijken, vorig jaar 1 gekocht voor Nathan en die was zoooo gaaf! En maar iets van € 60 ofzo.

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sterreken we gaan naar step up 3d

Asszzz waait hier ook mega hard ik moet zo nog ff lopen naar drogist nieuwe flessenspeeen ophalen ff maatje M proberen vor papje.

Mooi jas trouwens ik ben ook zo hoor heb ik iets in de kop moet het ook.

Papje het viel mij op dat toen we Charlotte haar papje hadden gegeven gister dat ze mega hyper werd grote ogen en druk dat ze was hahah ze kon wel drugs hebben gehad haha

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Stoer he!

17. Tinkerbel1984

Waarom staat er boven die jas: Summer at small prices ;):p Zo jammer dat dit soort dingen nooit in de aanbieding zijn :x

Natas: Dat is een apart papje :$:D Staat erop dat het zonder suiker is? Want dat is wel belangrijk natuurlijk...

18. Tinkerbel1984

Ohjaaa die jas van Nathan weet ik nog, die is echt geweldig! Ik heb nu een leuke voor Fenna gezien bij de H&M voor maar 30 euro, maar eerst maar eens op zomervakantie ;)

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    keileuk!!!

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tink het is pyamapapje speciaal vanaf 4 maand zonder toegevoegde suikers.
    Dus daar ligt het niet aan.

Deel Deze Pagina