Hebbenhebbenhebbenhebben. WAAAAAROM kijk ik ook op die site. Burberry - COTTON GABARDINE TRENCH COAT Hmmz ik ga eens even amerikaanse sites afstruinen voor een mooie winterjas.
aszz doe dat dan ook niet wahahaha... supermooie jas hoor! Maar wat een geld... kan ik er niet aan uitgeven hoor!
Asszzz hahahah shop aholic. Zou vandaag door gastouderbureau worden gebeld maar nog niets gehoord bel er zo zelf wel ff heen. Per 6 sep hebben we togh egt opvang nodig
OMG die is vet! Maar dat gaat zelfs mij te ver hahaha Op marktplaats staan vaak ook nog nieuwe jassen, "van de vrachtwagen gevallen" zeg maar Hmm, er staat een enorme wasmand op me te wachten om opgevouwen te worden Ik negeer hem al de hele middag maar vreemd genoeg vouwt hij zichzelf niet op :x Ga er zo toch maar aan beginnen want als hij er nog staat als Fenna thuiskomt, vliegt het de hele kamer rond
Ja als ik 350 aan een jas uit geef, dan vermoord Rein mij denk ik. Zit nu idd op marktplaats te struinen naar mooie van de vrachtwagen afgevallen kleren
tink, wasmand staat hier ook nog.... Aszz, de wind begint hier nu pas OMG!! enne... 120 voor een winterjas die ze maar 1 seizoen aan hebben ben ik aan de ene kant voor Rein (is veeeeeeeel geld, geef ik niet eens aan m'n eigen jas uit!!) aan de andere kant.. je kunt hem daarna of op marktplaats zetten, of voor Noah bewaren..........? toch? we zijn trouwens maar ff in de auto naar winkelcentrum gegaan... het regende
Ja alles gaat hier 2x gebruikt worden hoor. Hoop ik tenminste, Noah is van juni en Nathan van oktober. Precies een ander seizoen dus. Ben wel blij met dit weer om eerlijk te zijn, Noah kan nu mooi Nathan zijn warme kleertjes aan
ah hier de was keurig opgevouwen en het eten al in de over staan maar ja verder ook niet veel gedaan vandaag hoor haha!
hier is het ook klaar! alleen nog even opwarmen strakkies lekker is dat hé als je alles op tijd klaar hebt! ben wat dat betreft een echte controlfreak haha! wat dat betreft is de nesteldrang net zo erg als tijdens de zwangerschap en ervoor
haahah BABE en DAG heb hier het eten ook al in de pannen straks opvuur en om 17uur eten dan Charlotte voeden hond uit laten en op naar de bios we nemen vroege film van 18.30. Net ff met gastouderopvang gebeld morgne komt onze contactpersoon langs. Ze hebben een gastouder gevonden voor ons ook hier in de wijk alleen die kan pas vanaf half september want ze gaat vrijdag trouwen. Wat dus inhoudt dat wij een inval-gastouder krijgen tot die tijd. Nu vraag ik me af waarom word dat dan niet de vaste gastouder? want ik ga niet akkoord met een inval. Dan probeer ik me schoonmoeder heel lief aan te kijken.
die zal waarschijnlijk niet fulltime nog een kindje erbij kunnen, maar wel voor een overlap van 2 weken toegestemd hebben? maar als je smoeder die 2 weken kan invallen zou natuurlijk nog beter zijn!
Jeah de was is eindelijk weg Helaas staat de wasmachine en droger alweer aan met een nieuwe lading, maar dat kunnen we vanavond samen doen Net zoals de rest inpakken want ik ben het spoor bijster met al die spullen Ik kan wat dat betreft ook een controlfreak zijn hoor Dag Heb het liefst alles op tijd af, maar dat zit ook gewoon in mijn perfectionisme. Ben ook ECHT toe aan vakantie, na die drukke en zware maanden, ook al had ik verlof Wij eten vanavond gebakken aardappeltjes met haricot verts en gebraden kip Klein "feestmaaltje" (de kip) ter ere van de vakantie haha! Daarna de kids op bed slingeren en weer door met inpakken. Gelukkig hebben we morgen nog een hele dag samen, kids op het kdv dus dan kunnen we het restje doen. Wordt er zo onrustig van dat je nog niet 'echt' wat kan doen, zoals de auto inpakken of je eigen kleding en toiletspullen kan pakken Maar ja dat kan morgen!
Lekker tink, dat hebben wij gister gegeten. Ik ben vandaag echt een slechte huisvrouw. Normaal gesproken heb ik het hele huis in de ochtend al gedaan. Nu dus nog niks. Ja het is wel netjes, maar ik moet eigenlijk even stofzuigen. Maar we sliepen gisteravond ook pas om 02 uur ofzo... Nu we eindelijk weer kunnen yoga-en moeten we blijkbaar alles inhalen.... uhum.
Haha Assz, beest 8) Hier staat het yogaen op een heel laag pitje Mijn libido is echt ver te zoeken, weet nog niet waar het nou door komt... Het is nogal druk in mijn hoofd dus dat kan het zijn, maar het kunnen ook de hormonen van de Implanon zijn... Ach, bijna op vakantie, dat moet helpen Meer mensen hier last van? Baal er wel van namelijk
haha die aszz nou geniet er lekker van meis erg is dat he tink dat inpakken.... zoveel dingen in je hoofd dat moet nog gebeuren...... ik ga volgende week ook inpakken... maar ja ik zit in NL tijdens vakantie dus als ik wat vergeet is het niet zo heel erg........ hier slaapt esmee in haar slaapzak!!!! ze heeft er net 3 kwartier opzitten en geslapen en toen werd ze net weer even wakker... speen erin en vooralsnog is het stil