Goed bezig Dag! Marien ligt te maffen in de box onder zijn woezel en pip mobiel Tink libido is hier ver beneden nulpunt, denk door de bv. Hebben trouwens vannacht wel geyogaat en was wel ok maar ik doe het momenteel meer om mijn mannetje te plezieren dan mezelf 8)
libido, wat is da? haha, komt bij mij ook een beetje doordat ik potjandorie nu al weken last heb van lichte ongesteldheid, grrrrrrrrrrrrrrr
m'n kookboekie is af ben hem nu aan het laten afdrukken bij de Hema, joepie! hoop dat ik em deze week nog af kan halen, zal ik mooi ff wat receptjes uitzoeken voor m'n eetweek over 2 weekjes
Libido woehoee, ik kan de hele dag wel door. Eigenlijk niet zo normaal. En nu mag ik niet, nou ja eigenlijk wel weer de pillen zitten dr allemaal in. En er komt niks meer uit downunder weg, dus misschien nog een beetje safe? Nee morgen pas, of overmorgen. Langer ga ik het niet volhouden haha
huishouding, doe ik trouwens altijd savonds. Vanaf dag 1 dat we hier wonen al en daar komt geen verandering in haha
ik probeer altijd 's middags als Jelmar slaapt ff wat te doen (alsie dus slaapt whahahaha,) en 's ochtends alstie slaapt mag ik van mezelf lekker met koffie voor de tv hangen of boekje lezen
natas: welke film ga je ? ik ben naar die van leo geweest. gaaf! Bv: uhm, bij mij begint ze juist meer te drinkne. maar dat was misschien omdat ze eerst niet uit fles wilde en nu steeds meer! tink: same here. ook laag libido... onze 10 jarige relatie binnenkort maar eens een oppepper geven haha ik weet ook verder niet hoe het komt hiero: kindjes al weer even terug. kip in de oven (helaas passen aardappeltjes er niet meer bij = gezonder) en broccoli
oooooooooh, wat een lekker eten allemaal......... Ik ga straks aan de bananenshake maarrrrrrrrr, heb allemaal heerlijke dingen die ik klaar ga maken tijdens mijn eetweekend, moet natuurlijk ook iets hebben om naar uit te kijken ben wel al 4 kg lichter!!! joehoe!
Wij eten pizza Is alweer zo lang geleden, en lekker makkelijk. Nathan zegt de hele tijde 'Dikke tetten' hahahaha. Komt door dit filmpje: www.dumpert.nl - Tettenbelg
lvdb ik ga naar step up 3d me schoonouders zullen er zo wel zijn dus ik ga ook weg film begint over half uurtje tot vnaaf dames
Ik eet komkommer met piepers en kip carbo. Jacob eet verse rode kool met piepers en kip kluifjes haha..
ooh wat kan Jelmar pissed wordn als het rollen hem niet goed lukt, lach me ziek! en de worteltjes vondie heerlijk
volgens mij heb ik een primeur... (correct me if i'm wromg) maar we hebben een tosk! (in NL een tand ) komt een mooie witte punt naar boven zijn rechtervoortand beneden, whahahaha, lagguh!
cool!! 8) Zou kunnen hoor, ik had ook met 3 maanden een tand! Zou ook verklaren waarom jelmar zo hangerig is de laatste dagen...