Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Jeej Dean z'n kamer is eindelijk af!
    De klamboo hangt, plank boven de commode hangt, en de nieuwe lamp en schilderijtjes hangen!
    Ziet er super leuk uit nu!

Mijn buitenlandse nummerplaten zitten ook eindelijk (na meer dan een jaar!!) tegen de muur.

Zo is mijn huisje weer wat meer af!

Zo komt 'die jongen' weer hier heen, gaan avatar kijken.

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    veel plezier, is wel een leuke film!

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb van me paps een grote emmer met stoere saus gekregen, dusss van de week schuren e.d. en dan krijgen we zelf een heel andere slaapkamer

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    YenD: Veel plezier. PLaats ff een keer een foto van die jongen. Hij moet wel door de keuring heen :p

Jelmar nu al een tandje. Das snel. Hoop dat mike nog even wacht ;)

Heb verder niet alles bij gelezen, maar ga ook slapen heb knallende hoofdpijn.
    Morgen ochtend met mike en Jordy naar het cb.

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ja, ik zat er al een paar weken aan te denken, paar keer diarree, ontzettend kwijlen en gigantisch kauwen op een groene ring, hij had gewoon de rode plekken aan de zijkanten van z'n mond te staan zo erg word er op die ring gekauwd! maar had al chamodent in huis en heb een koelkast bijtring, dus komt helemaal goed, vind het wel schattig straks alstie wat meer omhoog komt :)

6. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Jeah eerste tandje, vet leuk! Fenna was ook zo vroeg, bij Mees nog niks te bespeuren...

Yes: Fotooooo's van het kamertje :D En veel plezier vanavond :p

Hier: De auto vol frommelen met de eerste lading, en het ging verbazingwekkend goed :$ We hebben echt nog veel ruimte *opgelucht*.

Verder heb ik de beslissing genomen: De vakantie wordt STRENG :$8) Wil echt even 2 weken volle bak er tegenaan zodat iedereen met zijn bek vol tanden zit als ik terugkom, zoiets: :D ;) Merk nu al dat ik makkelijker word en dat wil ik niet, dus we gaan gewoon door, strenger dan ooit. Veel sporten, streng eten en veel water drinken (met af en toe een roseetje). Ben ERG benieuwd naar de weegschaal na 2,5 week 8)

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    sterkte daarmee tink! en wat is streng? lekkere maltijdsalade met vis is ook niks mis mee :D als je gezonde keuzes maakt komt het helemaal goed!!!

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    zeg ff hallo!!!! maar koen moet zo eten dus tot zo!!!!

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Eerste tandje whhooowww

Film was egt meega leukk

Nu nog ff met schoonouders aan het duizenden

10. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Babe, streng in de vorm van veel fruit, weinig calorieen etc :) Idd een maaltijdsalade met vis bijv is heerlijk en low cal dus zulke dingen! Ga morgen hardloopschoentjes halen dus veel bewegen, ben echt nog steeds supergemotiveerd dus hoop dat het lukt. Wil zooooo graag na de vakantie op de -20 kilo zitten dus dat is pittig :)

Natas: Fijn dat de film leuk was, heerlijk soms he even quality time samen :)

Marjand: Hooooi :p

11. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    tink: goed zo meid. zou ik ook doen. voor je het weet kom je na de vakantie niet meer in de spirit...

ik hiero net terugvan bodypump, zo dat was weer even wennen

bram sliep gister op mijn kant. is ie helemaal kapot. zegt ie: ik ga morgen eerst voor ons nieuwe matrassen kijken want ik snap wel dat je zo moe bent . mooi dus!

oh zoek nog een soort reiskoffertje voor daan en vienne. e hebt tasje met wieltjes maar ook echt een klein koffertje in vorm van een dier , heet trunky. weet niet welke handiger is. iemand tips voor reiskoffer/trolley?

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal!

Poeh, boel gelezen maar lang niet alles onthouden... Maar een paar dingen wel...

@Natascha... papjes of groenten / fruit geven maakt niet zoveel uit. Het gaat om de belasting van de darmen. Geef je een papje dan zou je theoretisch ook kunnen starten met fruit / groenten. Hoeft natuurlijk niet!

@Aszz.. Wat een verhaal. Veel sterkte en ik zie geweldige jassen voorbij komen. Ik hem mezelf een Burberry trench beloofd als ik mijn streefmaat bereikt heb... erg fijn vooruitzicht. Nog wel bedenken of ik een beige of blauwe wil.

Slapen Pom is een heel makkelijk kindje. We leggen haar overdag en 's avonds op gezette tijden in bed en dan is ze gewoon stil en gaat slapen. Het ritme is inmiddels zo ingesleten dat ze het ook keurig op het kdv doet (ze doet mee in het ritme van de wat oudere kindjes). De flessen lopen ook lekker en we gaan tijdens of na de vakantie (over 2,5 week) eens kijken naar de late avondfles (90/3).
    Dit weekend heeft Pom helemaal niet gehuild... ook niet eens gejammerd... echt zo lief.

@Tink... Potty training in one week van Gina Ford. Te krijgen via Bol.com. Fijn klein boekje met duidelijke tips.
    Fijne vakantie!!! En succes met je regime.. knap hoor.

Tanden.... hier niets te bespeuren en ik hoop ook dat dat zo blijft. Zo'n tandeloos bekkie vind ik wel schattig en ze zijn al zo snel baby af...

Meeting... voor mij is het niet zeker of ik bij de meeting kan zijn. De winkelopening van een vriendin van mij is dezeflde dag. Het is wel bij elkaar in de buurt dus ik ga mijn uiterste best doen maar het hangt er ook een beetje vanaf wat het weer doet etc.

Groot bed... Kick slaapt sinds zaterdag in een 'groot' bed (peuterbedje). Hij vindt het reuze stoer maar dondert er wel 1-3 x per nacht uit. BOEM! Gelukkig doet hij zich geen pijn en kruipt hij er zelf weer in. Het ziet er wel heel schattig uit.. zo'n klein ventje in zo'n (relatief) groot bed. Nu is het ledikant beschikbaar voor Pom en zij gaat in de loop van oktober over (nu nog in de wieg).

Haaruitval... Hier ook zo'n drama.. Zo irritant. Gelukkig ben ik er dit keer beter op voorbereid dan de eerste keer.. toen werd ik er echt gierend gek van.

Alcohol... ik drink eigenlijk helemaal niet. Als ik 5 glazen per jaar drink is het veel! hahahaha.. hou er gewoon niet van en het interesseert me ook niet. Ik ben hier dus altijd de BOB.

@YenD... Leuk dat het kamertje af is. Wie is de jongen waar ik over lees?

Twilight... ben inmiddels in deel 4 bezig (heb ook The Short second life of... gelezen).. ben benieuwd of die wat leuker is dan deel 3 (Eclips)... daarna maar eens een film kijken.

Sail ... gisteren nog even met manlief naar Sail geweest.. harstikke leuk en leuk om weer in ons oude buurtje te zijn (we hebben de parkeerplaast nog in bezit dus dat maakte een bezoek ook wel heel makkelijk). Daarna lekker uit eten gegaan.. Opa & oma pasten op.. heerlijk!

Zo...dat was het even!

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ga rolschaatsen, gezond én hip :p Dat buikje moet weg!!

Cygnet, kom je niet door Eclipse heen? Dat is echt mijn favoriete deel hahaha.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Even 2 foto's van Noah spammen, vanavond even gemaakt.

Aaaaaaahhhh :D

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Koekoek! :D

Rein en ik hebben elke dag ruzie over zijn kleur ogen hahaha. Hij zegt dat ze blauw zijn, ik zeg dat hij kleurenblind is en dat ze grijs/zilver zijn.
    Helaas kan je het niet zo goed zien op deze foto.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh en zijn matje valt uit, woehooeooeoeoeoe :D

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb 'm uit hoor maar ik vond het geen goed boek... langdradig en gezocht

Wat een ontzettend lieve foto's!! :)

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hoooooohhoooooiiii!!!

Zo meneer heeft zn buik weer vol....

Eh weet niet meer wie het vroeg, maar als hij overdag zn fles op heeft gaat hij ook in de wipper hoor. Maar met de late fles valt hij steeds in slaap en ik moet hem echt een klein uurtje rechtop houden want dan blijft het erin...Dus dan maar opschoot..zo'n straf is het niet.

@Dag: Koen werd om 5 uur wakker en ik heb hem bij ons in bed genomen, mijn pink in z'n mond en nog door geslapen tot net over zessen. Das een hele verbetering...

@Tink: Fijne vakantie alvast!!!! Geniet er van....

@Rolschaatsen...hmm heb ik hier ook nog liggen op zolder. Das misschien wel een goed plan.

@Noah spam, wat een schatje!!!! En die jassen echt tof, maar no way dat ik dat uit geeft aan een jasje...

@Yes: Veel plezier met het "film kijken"......(is dat net zo iets alls huiswerk maken bij een jongen?)

@Cygnet: Stoere Kick!!! En Pom met slapen....

@LVDB: Bodypump....wow stoer hoor dat sporten...(hier alleen nog maar af en toe sporten in bed, thats it)

Oh en het uitvallen van het matje mag bij Koen ook wel, maar daar valt alles uit behalve zn matje

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ohjah Cygnet, een mooie trenchcoat van Burberry staat ook hoooog op mijn verlanglijst, en die komt er ook zeker :D

Marjan, jammer dat je niet in de buurt woont anders konden we samen rolschaatsen ;)

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Rolschaatsen vind ik mega eng hahaha

Marjand hebben onze beebs niet geluisterd naar ons afgelopen nacht

Deel Deze Pagina