Aszz how cute is Noah! Tja over die kleur ogen kan ik idd niks zeggen... Ik hoop zilver lijkt me gaaf! Cygnet Ik vond het laatste deel van Twilight geweldig, eclipse ook iets minder. maar al met al * ZUCHT* een prachtige saga. *ZWIJMEL* KWIJL* Tink wat goed van je dat je er helemaal voor gaat! You go girl! matje hier nog volop aanwezig. Echt lelijk, want bovenop zijn zijn haartjes zo leuk aan het groeien! Heeft nu zelfde kapsel als zijn vader (gemillimeterd)
OMG kom trouwens net van de eerste nagym-les af... Ik moet zeggen dat het springen e.d. met 41 weken zwangerschap me een stuk beter af ging!! Morgen vette spierpijn ben ik bang
@Natasch: Nou ja niet geluisterd...hij kwam deze nacht maar 1 keer in plaats van 2 of 3 keer...dus ik proef vooruitgang.....Hopelijk deze nacht weer. Heb hem gisteren om 24 uur slapend een flesje gegeven (ik niet slapend maar koen) en dat ging prima...zo misschien weer doen. Maar vandaag was nogal een drukke dag, erik zn nichtje (van 12) is de hele dag geweest en ik kreeg nog 3 man kraamvisite, dus toen ik zn nichtje thuis brengen was is koen bijna een uur helemaal uit zn pan gegaan..Mega krijsen. Zo erg dat erik belde of ik aub snel thuis kon komen want hij kon hem niet troosten...zo zielig. Wel leuke kleertjes gehad, een jasje, truitje en sokjes van lief... (Gekken wat een geld voor een kraamcadeautje) Net ff met mn ma zitten bellen want we willen volgend jaar 1 week naar denemarken met ons hele gezin omdat mn pa het allemaal goed heeft door staan....Gaan hun de hele boel betalen. Nou daar gaan we nog ff over discuseren... @Aszz: Nou waar zit jij ook al weer???? Kom ik op de rolschaatsen naar jou....
Cygnet: 'die jongen' is een oud klasgenoot van me. Raakte ik zaterdag avond mee aan de praat in het café, hij bracht me thuis, nog ff wat zitten drinken en kletsen hier totdat mijn extreem jaloerse sexvriend opeens voor de deur stond. Heb 'die jongen' er dus uitgezet omdat ik geen vechten wou hier. Maar zondag belde hij me en kwam hij 's avonds langs en vanavond hebben we film gekeken. Volgende week gaan we samen uiteten. Marjan, nee het was echt film kijken! Avatar is een superrrr film! Spannend, maar soms lag ik echt in een deuk. Dean z'n kamer: wil wel spammen, maar heb nog steeds geen internet op m'n pc, dus gaat helaas nog niet. Anders stuur ik morgen natas ff een foto door, kan zij hem ff showen als ze tijd heeft. Ik ga slapen, morgen consultatie buro en daarna naar de rechtbank voor de (alweer) voorlopige voorzieningen. Truste!
Matje heeft Dean niet, hij is zelfs al een x geknipt bovenop want het was super lang z'n haar. Zn nieuwe haar groeit er nu gewoon doorheen. Denk wel dat hij donker haar krijgt, dat rossige wordt steeds minder. Oh en als ik iemand leuk vind ben ik vrij preuts haha. Weet niet hoe dat komt!
Goede morgen. Leuke avond gehad YenD? Hier straks naar het cb. Ben benieuwd wat de mannen gegroeit zijn. Mike krijgt ook weer prikjes.
@YenD: veel plezier op het CB en succes in de rechtbank. @Sterreke: hier ook spierpijn, zondag badminton gespeeld, was alweer 7 weken geleden wegens verlof. @linnie: ook voor jou succes op het CB
Murning: Yes; Hopen dat er nu wat formaliteiten afgerond kunnen worden,en fijn dat Dean zn kamertje af is nu .. Marjan: Klinkt goed . Kleertjes krijgen is altijd leuk hihi.. Uhmmmmmmmmmm k ben weg voor vandaag, boel geregel en gedoe.. Ondanks dat me al zo flauw voel toch die hele rij met buizen bloed afgeven is dat maar klaar en weet ik zeker dat vrijdag door het Heel NL buisjes liggen van mij . Toedeledokie
goedemorgen! hier weer aant werk, lekker druk! @sporten, ik ben sinds gisteravond begonnen met buikspieroefeningen, wil ik nu zowiezo 's avonds voor het slapen gaan doen en overdag misschien een paar keer, dat wanneer ik Jelmar in bedje leg ik ff paar buikspiertjes doe op mijn slaapkamer ofzo.... ik wil geen sportschoolabbo en ga straks zwemmen en met het afvallen raak ik wel kilo's kwijt, maar de boel word er niet straks van natuurlijk! dus maar dove firminglotion smeren en buikspieren trainen, dan komt het vast goed
Marjand lekker laten betalen Hoe ging het vannacht met de "kleine" Koen? Pasten de kraamkleertjes toch nog...? YenD Je hebt toch nog iets meegekregen van de film dus Hij is erg leuk ja. Die jongen ook nog steeds dus...? babe goed hoor buikspieroefeningen... is bij mij ook echt nodig maar ik heb de zelfdiscipline van een natte krant!! Ik ben trouwens wel begonnen met echt gezond eten I know dat moet je sowieso doen als je bv geeft, maar snoepen vind ik gewoon errug lekker. Meteen 0,8 kg eraf Zal wel van de frietjes van het weekend zijn
ik heb ook niet echt veel zelfdiscipline voor dat soort dingen hoor sterreken, gisteravond wasook nog maar de 1e keer haha, maar wil het wel graag...
Goedemorgen dames Yes fijn dat de film leuk was ja hoor stuur mij maar foto ik plaats hem wel voor je Hier gister avond 2 schepjes papje door de melk gedaan en met de S speen gegeven binne 5 min had ze heel de fles leeg:O:O ging veel te snel Ze heeft er van 24tot 6.30 op geslapen mega goed
Zo laatste prikjes voor voorlopig zitten er in. Hopen dat hij er nu niet zo ziekjes van wordt. Gewicht was 7265 en lengte 62 cm. Nu ff lekker broodje eten en dan naar de rechtbank.
hoi hoi even snel voordat ik ga teruglezen: YenD: succes zometeen maar komt helemaal goed!!! leuke kamer trouwens