Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    hahhahahah die dagen heb ik er ook wel tussen zitten hoor dat ik niet te genieten ben :p

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ach zo zwaar heb ik het ook niet hoor!
    ik ga mijn lieverd even wakker maken! ze slaapt al vanaf 12 uur
    ( in haar slaapzakje de schat :D :D :D )

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zo, net weer even inkopen gedaan bij de Jumbo en AH voor voeding/nutriton/bambix/wortelhapje/pampers

natas, had je genoeg info zo? of wil je nog meer dingen weten? dan PB je maar hoor! :) weet niet hoeveel je kwijt wil? want als het bijv. maar 5kg. is dan is het wat een te zwaar dieet, als je meer dan 10 kwijt moet heb je er wel wat aan.

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hoeveel geven jullie de kleine aan fruithap? een paar happen of echt een potje?
    hier nog maar een paar happies maar gaat elke keer wel beter :D

5. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Wellicht was het al wel opgevallen dat ik niet zoveel online ben geweest....
    Ben afgelopen vrijdag op advies van de HA begonnen met AD. Ivm de angsten en een beginnende PND.
    Zaterdag ging het helemaal fout en dacht ik dat doordraaide. Nu begonnen met halve tabletten en kalmeringspillen voor de bijwerkingen. Gaat beter maar lig meer te spacen dan dat ik me goed voel. Maar moet door de zure appel heen...
    Ik kijk soms wel even op de site maar ben voorlopig nog even te druk met mezelf!

Liefs

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    geeft niks meid! rustig aan!! en als je wat wil melden hier dan post je het maar, en anders lekker meelzen. en zeuren en klagen en depri zijn mag hier ook altijd, aar zijn we ook voor ;)

knuff!

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    och natalie toch.... nu ben ik niet helemaal bekend met de afkortingen die je vermeld maar het voorliggende verhaal ken ik wel een beetje... sterkte meis en neem de tijd die je nodig hebt! en je weet het natuurlijk al wel maar toch;
    als je je verhaal kwijt wilt, kun je altijd bij ons terecht!!!!

DIKKE KNUFFEL AAN JOU

liefs dag

8. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Dank je wel lieverds!
    Het is echt een klote week ja.... pff...
    Vooral afgelopen zaterdag, ik dacht dat ik in een psychose terecht kwam... mijn god! Maar nu gaat het iets beter, al voel ik een constante angst en dat is ook klote natuurlijk. Mijn meisje is nu bij me maar is het merendeel bij mijn mama. Ik kan momenteel niet eens fatsoenlijk voor mezelf zorgen dus laat staan voor haar. Voelt rot hoor, het idee dat je faalt.... ze is nog maar 13 weken en nu kan ik het al niet aan.... MAAR ik moet denken dat over een paar dagen het beter gaat en over een paar weken voel ik me weer goed, dan maar met pillen!

Ik kijk wel hoe vaak ik inlog.... en willen jullie voor me meeduimen dat het goed komt!!! Thanks!

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Sorry... bij deze

HuisArts
    Anti-Depressiva
    PostNatale Depressie

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dikke knufff Nathalie , rustig aan hoor , kan me voorstellen dat je ff genoeg hebt aan jezelf ...........................

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    oh die ad begreep ik niet maar bij deze :D dank je meis

maarre onthoud 1 ding : JIJ FAALT NIET!!!!!!
    je ziet het tenminste in dat er iets niet gaat zoals het behoort te gaan en hebt ingegrepen! dat getuigd juist van kracht en moed en tuurlijk duim ik voor je maar ik wéét gewoon dat je er boven op komt meis!!!!!

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Nathalie, ik begrijp je mega goed!
    Welke ad heb je gekregen? En hoeveel mg?
    Maar je bent een super goede moeder, maar je moet ook aan jezelf denken!
    En als jij je zo rot voelt dat je niet voor jezelf kan zorgen is het juist fijn dat je mams even kan inspringen.
    En zodra je goed reageerd op de ad ben je ook weer in staat het allemaal zelf te doen.

Sterreke en dag, dat is James Dean! Is Dean naar vernoemd.

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Nathalie, je faalt absoluut niet, je wilt niet weten hoeveel (nieuwe) moeders aan de AD zitten en dit nodig hebben, dat is helemaal niks vreemds en is ook geen schande! Als jij je goed voelt zal Julotte daar veel meer aan hebben dan wanneer je op de oude manier doorploetert!

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Dag, je vroeg naar fruithap, Ben begonnen met paar hapjes, maar als ik dan ophield was Jelmar echt kwaad joh!! haha, maar wou eerst ook even kijken hoe het met poepen en darmen ging etc. maar gaat super en hij eet nu die plastic cupjes van olvarit (100gram) leeg!! kleine vreetzak van me ;)

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nath jeetje meisss
    Je voelde het ook al wel aankomen he voor zover ik begreep wat je hier neerzette:(
    Aan de ene kant fijn dat je nu medicijnen hebt ook al doe je het lieveer zonder>>
    Het is nu belangrijk dat het met jou goed gaat en als je daarvoor die pillen moet slikken nou ja dat moet dan maar.
    Fijn dat je mams bij springt om jou te helpen.
    En maakt egt niet uit dat je hier minder vaak komt.
    Als je behoefte hebt om ff te klagen mag dat hoor;)

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik kom ook ff een EGO doen.

We hebben gastouder gevonden door de week gaat charlotte naar een gezin hier in de buurt en de zaterdag naar een gezin in de wijk waar ik werk.
    Had me werk gevraagd of ik in de "even" weekenden mocht werken zodat Charlotte maar naar 1 gastouder hoefde.
    Maar nee hoor ik moest in de "oneven" weekenden blijven,
    Kreeg ik vanmorgen te horen.
    EN nu hebben ze dus het lef om mij zonet te bellen om te vragen of ik allemaal extra dagen wil werken in september om Pietje (andere naaam) te begeleiden.
    Deze jongen is zeer agressief heb hem al een jaar niet begeleid. hij gaat in oktober verhuizen maar voor september krijgen ze niet genoeg personeel rond om hem te begeleiden.
    Zeer verwarrend voor hem dat ik hem heel de maand moet begeleiden. En dat hij in okt gaat verhuizen.
    NU eiste ze even dat ik in mijn vrije dagen kwam om ingewerkt te gaan worden of ik niet even oppas kon regelen.
    NU moet ik hem dus gaan begeleiden zonder ingewerkt te zijn ggtrrrrrrr..
    Want ga dus egt niet op mijn vrije dagen komen om ingewerkt te worden.

Hoop dat jullie het beetje snappen heb het miss beetje raar geschreven.

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    .... das balen :( sommige werkgeveres..........

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Ja idd ik kan heel moeilijk nee zeggen en dat weten ze dus ik ben erg vaak de sjaak om zo maar te zeggen

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Moet je wel leren Nee zeggen, en anders gebruik maken van de situatie, dat je het wel wil, maar dat je dan graag de even weekenden wil :D

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    idd Natas leren om nee te zeggen , en anders water bij de wijn doen en zeggen dat je eventueel wel ingewerkt wil worden maar dat ze je dan tegemoet moeten komen door jou de even weekenden te laten werken .....

Deel Deze Pagina