Nathalie wat kl*te voor je! Doe maar rustig aan, veel aan jezelf denken, voor Julotte wordt goed gezorgd! Komt goed, als je je straks beter voelt haal je het lekker weer in! Dikke knuffel voor jou!
Marjon babe hahah idd was wel heel goed plan geweest maar gaan ze niet mee akkoord dan laten ze de collegas ploeteren die met hun 3en heel de maand hem moeten begeleiden
He dames! Hier even een berichtje uit Stadskanaal! We zijn om twee uur aangekomen, veilig en wel. Gisteren heerlijk overnacht in een hotelletje halverwege. Lekker saampies een fles wijn soldaat gemaakt terwijl sara lag te tukken. Ze is zooooo voorbeeldig geweest, heeft gisteren en vandaag niet een keer gehuild!!! Echt heerlijke reis gehad....hopelijk gaat de terugreis ook weer zo! Nathalie, meissie, heel veel sterkte! Ik hoop dat de ad snel aanslaat en voel je zeker niet schuldig ofzo, want er zijn zoveel moeders die dit overkomt....nu moet je vooral aan jezelf denken en dan komt het echt allemaal goed!!! Dikke knuffel!!! Verder heb ik niet bijgelezen hoor....ook zo ongezellig he als ik hier direct ga zitten internetten Ik kom vandeweek nog wel een keer voorbij neuzen!!! Liefs uit Holland !!!!! jihaaaaa
welkom to the netherlands , alpenmamas.............. wij ook vanaaf hollandse patatjes .....................
Haha, niet direct.......morgen dik aan de patat oorlog!!!! Kroketten.....frikandellen......en kaassouffle met pindasaus!!!!!! Hmmmmmm
thanks babe voor je reactie ! hier hapt ze nu een paar lepeltjes weg en dat gaat ook prima met de darmen maar die kop die ze soms trekt haha!
Gister heeft Jelmar worteltjes gehad, vondie ook wel lekker, maar inderdaad zuur bekkie soms, lach me dood!
Zo wij zijn weer naar het CB geweest en op 40 gram na, net de 9 kilo niet gehaald! 8960 dus!!! Lekkere dikkerd van me Ze begonnen over de 4 voedingen, moet daar niet wat bij. Hoezo omgekeerde wereld ??NEEEEEEEEEEEE zei ik, totaal overbodig. Hij groeit goed, kan zijn hele leven nog happen en ik wil zijn darmen nog even goed de rust geven. @Nathalie: Ach lieverd!!! Veel sterkte en wat iemand anders ook al zei: Je faalt echt niet, het is een chemische disbalans in je hoofd en die moet weer op orde komen! Lekker aan je zelf denken en rustig aan doen! @Natascha: wat een lef zeg die werkgever van je!
Lieve meisjes! Ik kwam even gedag zeggen, wij gaan vannacht om 4 uur rijden 8) Zou iemand mij op de hoogte willen houden van belangrijke gebeurtenissen, en natuurlijk hoe de meeting was Dan pb ik mijn nummer even *kijkt lief* Aaaah zijn mijn bikini's vandaag bezorgd, was ik niet thuis en zijn ze bij de buren bezorgd die NATUURLIJK, niet thuis zijn Ben dus benieuwd of dat nog lukt vanavond Nou meisjes, zal jullie missen maar ik ben er dus even 2,5 week niet! Geniet van het weer hier, dan zal ik dat daar ook doen Liefs! Ps: Mees vond zijn worteltjes heerlijk vanavond haha! Niet eens een gekke bek, nee gewoon happen, dikke beer
Tink fijne vakantie meis! Heerlijk van de zon genieten!! Vandaag bij de rechtbank geweest. Ging goed. Ging over bezoekrecht en alimentatie. Hij mag Dean 1 uurtje per week meenemen en moet ook 1 x per week langs komen voor badje, flesje of hapje te doen. Alimentatie gaat hij nu ook betalen, niet veel, maar het begin is er!!
mooi dat dat geregeld is yes! Tink, heel veel plezier, en ondanks het streng doorlijnen, geniet ervan!! p.s. wat ist rustig hier vandaag?
Yes fijn dat is geregeld.. Charlotte heeft huilavondje is mega aan het huilen.. Jesse ligt nu boven bij haar.. denk dat ze nu reageert op het papje