Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dames, ik ga nog ff tv kieken en dan maffen, gaaaaap!!

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0

Ik heb er serieus een pijnlijke spier van in mijn rug!!!

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Is een draagdoek niks voor jou pip. Jordy weegt daar niks in :D

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Tink pb je mobiel maar. Ik hou je wel op de hoogte.

5. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Helemaal afkicken van zp kan ik niet..... misschien juist ook wel een goede manier om door de dagen heen te komen!

Ik heb ook een hele kleine tattoo op mijn rechter enkel. Een chinees tekentje wat staat voor de waarheid. Heb er geen spijt van maar ben er ook niet zo happy mee..... het slaat namelijk nergens op een chinees teken.... Ik heb niets met China, enkel dat ik babi pangang lust.... Maar ja je bent 17 en impulsief!
    Ik heb de tattoo van Wendy van Dijk altijd erg mooi gevonden. Alleen vind ik het heeeeeeel irritant dat ze altijd d'r microfoon in die hand houdt zodat ie altijd zichtbaar is.....
    Ik wilde ook altijd graag de letter van mijn kindje op die plaats (binnenkant pols dus) maar lijkt me zo pijnlijk en mijn vriend kotst echt van tattoos!

Lieve foto wel he! Ze is echt mijn oogappeltje, vandaag was ze thuis en ben ik zo verliefd! Nu is ze weer bij mama, ik wil niet dat ze mijn spanningen voelt.... MOrgen komt ze weer even. Best raar hoor als je eigen kindje "op visite" komt!

Maar ja, het is niet anders en snel is ze weer thuis en kan ik er optimaal van genieten!

Nogmaals, thanks voor alle knuffels en lieve woorden....

6. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Nathalie.. HELE DIKKE KNUF!!! Je bent een geweldige mama, twijfel daar nooit aan hoor...

@Tink.. hele fijne vakantie.. je mag ook je PIN van je BB PB-en, dan ping ik je wel hihi..

@Aszz.. wow da's schrikken zeg (ja loop een beetje achter met reageren).. hoe gaat het nu met Ollie en Nathan??

@Babebabe.. goed bezig hoor!! ga toch ook steeds meer er over nadenken om het ook te doen..

@libido.. ook hier ver te zoeken.. ben vaak veel te moe (en nou is m'n libido sowieso altijd nooit echt aan de hoge kant geweest :), ben meer van het knuffelen..)

@Pip.. jeetje bijna 9 kilo :$:$:$.. lekkere spekkie van je...

@Yes.. leuke kamer!! en veel plezier met je "date"

@Linnie.. hoe is het met Jordy.. al een nieuwe oproep gekregen??

@LvdB.. bodypump is dat wat?? ben nu 3x wezen steppen, eigenlijkn niets voor mij, maar ga samen met vriendinnen.. nu wel vette spierpijn in buik.. wow, was haast vergeten dat ik buikspieren had hahah..

verder weet ik het niet meer.. ga nu lekker slapen..
    truste

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Nathalie is dat echt voor depressie of ook voor je angst aanvallen?
    Want anders zou ik eens gaan informeren naar citalopram. Die is heel gebruiks vriendelijk als je 5 mg slikt.
    Ik heb nu zelf 30 mg en ga telkens met 10 mg omhoog, ben dan een paar dagen 's avonds duizelig maar niet erg.

'die jongen' is blijven eten vanaaf en is net naar huis, was weer gezellig n
    Zie hem nu zondag pas weer want hij gaat in Frankrijk steppen tegen kanker.

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hallo!!!!

hier is ik ook weer ff!!!

Vandaag aan de grote schoonmaak geweest.

@Nathalie: wat een prachtige foto en je hebt PB.

@Pip: Ik had het al gezegt maar wow kleine grote man!

@Sterreke: Ja de kleertjes paste nog is maatje 74 dus perfect....Enne goed bezig hoor gezond eten...

@Mars: Hoe is het gegaan vandaag?

@Linnie: Weet niet meer wat je hebt geschreven...Sorry. Maar Hoihoi!!!!

@Kimm: Ik ben ook niet de meeste grote stoeipoes hoor...Doe mij ook maar knuffelen...

@Yes: Mooi kamertje!!!

@Natasch: Ehhhh hoi? Weet het niet meer...solly (geheugen als een zeef)

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Yes: Ik zeg houden die jongen!!! Volgens mij een goeie gast!

(Ga zelf in de week van 6 september ook weer lopen voor de KWF, geld uit mensen hun zak kloppen voor dit goede doel)

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo???? Is daar iemand?

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Jjjjaaaaaaa

12. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    heeh hoi!
    werkt aanstekelijk dat dieten met die kilo's die er hier af vliegen. Maar ik geef nog borstvoeding. Over een paar maandjes trouwjurken passen en dan mag het dacht ik ook niet al te hard meer gaan met aankomen of afvallen.

nathalie...wat rot dat je je zo ellendig voelt. maar ookal zit je nu heel erg overhoop met je zelf, ben je een goede moeder door nu te kijken wat het beste is voor je meisje. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Ik ben benieuwd naar je verhaal, maar komt omdat ik zelf ook totaal niet lekker in mijn vel zit. Veel ellende meegemaakt en daar pluk ik nu nog de rotte vruchten vna ondanks dat het prive wel lekker gaat.

pip.......pfoe hee!!!!! ik zou een fysiotherapeut in de arm nemen voordat je f-man echt niet meer kan tillen.

yend...rare situatie met je ex. Zal ie op een gegeven moment niet zoiets hebben van "ik heb liever helemaal niet meer met die kleine te maken hebben, want die 2 uur dat ik hem zie...."Misschien ook wel verplichting voor hem? of heeft ie wel enig gevoel bij Dean?

13. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ikke nog!!!

14. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik ben er ook nog..... maar ga zo proberen te slapen.
    Wat betreft afvallen.... ik weeg 2 kilo minder dan vorige week.... niet echt de meest leuke manier maar ze zijn er wel af!

marieke, ik heb het een en ander al wel laten weten hier maar zal je als ik wat lekkerder in me vel zit even pb-en. hoop dat snel te mogen doen!

Marjand, Thanks voor je PB en je aanbod! Erg lief van je en ik onthoud het zeker!

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    oh hallo...

@Nathalie: Graag gedaan en rustig aan meis!!!! Nu even alleen aan je zelf denken en je herstel....XXX

16. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    nathalie .... ik heb toen wel je klachten gelezen, maar niet hoe het komt. Alleen pb'en als je dat zelf echt wil hoor....
    Je hebt dan vast een heel mooi huis dan!! trusten.

17. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik heb me vanavond ingeschreven bij de sportschool!!!!!! op naar een fitte marieke die zich weer lekker voelt en hopelijk zo wat strakker en slanker wordt. Maar het belangrijkste is fitter worden. Ik voel me nu een bejaarde qua energie. Heb al bloed laten prikken en een echo van mijn buik gehad, maar dat is allemaal in orde. Binnenkort naar de internist, maar kans is groot dat daar ook niets gevonden word. Waarschijnlijk komt de vermoeidheid van jarenlange ellende en de zware zwangerschap er in een keer uit. Ik baal daar zo van, want ik wil gewoon weer een normaal leven. Ik ga ook tijdelijk stoppen met werken. Kost me helaas wel wat centjes, maar mijn gezondheid en tijd met mijn zoontje is niet in geld uit te drukken.

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ff Koen spam :D

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009