Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    met 2, 3 en 4 maanden.. en daarna pas weer met 11 maanden..

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    jeetje Kimm das schrikken , gelukkig alleen mama bont en blauw ......auuuwwwwwww..HOu je mannetje wel ff goed in de gaten he , desnoods als hij slaapt een paar x extra gaan kijken en een beetje wakker maken ..EN je hoeft je eigen niet slecht te voelen dst kan iedereen overkomen meid ..

Ik heb Tara weleens van de commode laten vallen , waar ik gewwon bij stond , zoiets kan zo snel gebeuren ...

@Babe , derde prikjes alweer en dan een tijdje niet geloof ik ..............

3. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    sterreke....haha! nog eens kijken naar de foto of de grote man ook mooi is.............ja zo van de zijkant, met half hoofd ziet hij er goed uit voor zover ik kan beoordelen. HAHA! bedankt voor compliment voor Joost.

babebabe...volgens mij is dat melatonine wat je tekort komt. zoiets.

Joost gaat F-man denk ik ook niet inhalen hoewel ie een paar weken terug op CB 7,2 kilo was en waarschijnlijk nu rond de 7,5 kilo zit. Maar mooi in verhouding met zijn 64 a 65 cm.

4. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Kimm... wat schrikken van je valpartij. Dat is altijd 1 van mijn grote angsten om met Joost te vallen. Mick is natuurlijk nu wel wat ouder en minder kwetsbaar, maar toch.......Was hij ook geschrokken?? Gelukkig op flinke blauwe plekken bij jou en een bult op het hoofdje van mick nog redelijk goed afgelopen.

5. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Goodmorning!

Kimm, wat zal je geschrokken zijn.... ach het overkomt de beste hoor en gelukkig heb jij de val kunnen breken.

Ik ga effe liggen, mijn pil gaat werken geloof ik pfff.

6. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    was gelukkig al bijna beneden.. volgens mij 4 treden.. maar zijkant van m'n been en arm zijn helemaal blauw aan het worden.. en met lopen doet been zeer.. maar ben al lang blij dat Mick niet teveel mankeert.. hij huilde eerst echt keihard, maar dat kwam meer van de schrik.. moest kusje op z'n achterhoofd geven en toen zei hij: "mama, Mick isse weer heel blij nu" :D;)

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Komt goed Kimm , hem vandaag een beetje in de gaten houden , maar volgens mij als ze gelijk huilen dan is het wel ok ..

8. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    ja, hou hem zeker goed in de gaten.. heb het op PSZ ook gezegd, maar hij was daar vrolijk aan het spelen, dus valt waarschijnlijk mee.. Alleen vanmiddag met slapen ff in de gaten houden.. hij slaapt meestal 2 uurtjes, moet je hem dan ook wakker maken, of kan dat geen kwaad?? (als ik hem namelijk beetje wakker maak, slaapt hij namelijk niet meer en hij heeft 2 uurtjes nog echt nodig.)

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jelmar is dus lang voor zijn gewicht, 64cm en 6600gram vorige week.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Ik heb toen bij Tara wat vaker gekeken maar haar niet wakker gemaakt , wat eigenlijk wel het advies is ..............

11. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Oh Kimm wat schrikken, ook mijn grootste angst.... Ik ben met 36 weken zwangerschap van boven naar beneden gestuiterd, toen was ik ook zo bang!!! Maar zo te zien heeft ons mannetje er niks ana over gehouden ;)

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Kimm, jeetje meis, dan zit je hart wel ff in je keel hè.
    Gelukkig is het bij Mick na een kusje weer goed.

M'n ex heeft Darren een x van de trap laten vallen. Echt zo erg.
    Hij gleed uit over telefoonboek, liet Darren los die schoot 4 treden af, over het betonnen plateau en nog 2 betonnen treden en toen gleed hij door de gang tegen de muur tot stilstand.
    Darren lag helemaal stil, dus ik pakte hem op en riep heel hard: Darren!!!!
    Toen hapte hij adem en begon keihard te krijsen! Hij krabte mijn gezicht helemaal open met z'n nageltjes.
    Ik ook huilen natuurlijk.
    En liep naar m'n ex en sloeg hem keihard in z'n gezicht, ik was zo kwaad!

Gelijk naar het ziekenhuis gescheurd, daar is hij helemaal onderzocht en hebben ze foto's gemaakt van hem.
    Moest hem 3 dagen in de gaten houden dag en nacht.

Gelukkig had hij een dik pakje aan met een mutsje er aan vast, die ik hem vaak aandeed als we naar buiten gingen.
    Dat heeft hem toen echt gered, anders was het misschien echt verkeerd afgelopen!!

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Sterreke, natuurlijk wordt mijn toekomstige dochter net zo knap als D&D! Ik maak alleen maar knappe kindjes!

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    arme Darren en ex!! pffff, je schrikt je het apelazerus!! ik hou jelmar ook met 1 arm vast en de andere de trapleuning als ik naar beneden ga!

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    I"m back hahah

Kim oohh myy god dat is schrikken zeg blij dat met je kleine menneke alles goed is.....
    en met je blauwe plekken aaiiiii dat gaat morgen nog erger worden ben ik bang.

Sterreke knap hoor dat je nog nooit gaatjes heb gehad.
    ze hebben bij mij net 4 dicht gemaakt.

Yess oohh meeennnn wat eng zeg dat die darren ook zo los laat he asshole.

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Babe oohhh ja dat geloof ik.
    Ik zat net de denkenk zit het natuurlijke dan zo bij moeders ingebouwd dat ze hun kindje niet los laten.
    En dat mannen dat niet hebben ofzow..
    haha klinkt beetje raar maar weet ff niet hoe ik anders moet omschrijven

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Hij hield darren ook heel raar vast.
    Voor zich uit, met 1 hand onder z'n hoofd en 1 hand onder z'n kont.
    Maar dan niet tegen je aan zoals ik altijd doe, maar van zich af, dus hoofd vooruit.

Dus hij werd echt gelanceerd!!

Natas heb je de tandarts overleefd??

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    denk inderdaad dat dit een soort van instict is ja, maar goed, je weet natuurlijk nooit ' hoe' je valt en wat je lichaam dan doet, brrrr, lijkt me doodeng!

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    #520 BabeBabe, 25 aug 2010
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010

Deel Deze Pagina