Mars Marien heeft wel de beschikking over een speen maar alleen als hij hem nodig heeft (huilt dus ) krijgt hij hem, maar hij krijgt nooit een speen in zijn bedje. ik denk dat hij per dag wel tussen de 1 en 2 uur een speen in zijn mond heeft.
Hooooooooooooi meissiees! Heb jullie gruwelijk verwaarloosd, ik kreeg geen update meer binnen en had pas na een dag door dat ik hier nog niet getypt had whahaha.. snapte al niet dat het opeens zo rustig was De werkweek zit er weer op hier. Sven heeft al 2 nachten doorgeslapen, dus hoop dat dit doorzet!!
Nee, Je bent nog nooit weer online geweest bij mij, nadat je zei dat je msn het weer deed. Krijg dus wel offline berichten van jou. Maar als ik dus terug typ krijg jij niks ?
Speen heeft hij ja. In bed heeft hij hem voor het in slaap vallen echt nodig. Of als hij moe is. Buiten nooit, dan gebruikt hij z'n duim/vingers/vuist om aan te zuigen. Maar als hij heel moe is krijgt hij z'n handjes niet onder controle. Hij doet nu vaak wijs en middel vinger in z'n mond en is daar heel gelukkig mee.