Yes de film was niets aan vampires suck egt een k*t film. Mars en marjan bij mij zijn jullie allebei online hoor
zitten jullie naast zp ook nog te msn-en? haha waar halen jullie e tijd van daan, als jullie ook al zo lullen als hiero mars: speen, neem 'm hier eigenlijk nooit meer mee. ze wil 'm toch nooit. sterreke: het kan van alles zijn. ik zou eerst de kolf nakijken. het witte membraam kan er niet goed op zitten. zet je 'm goed op je borst dat je goed vaccuum zuigt? tepel moet er goed in zuigen (sorry..) 's avonds kolf je veel minder. heb ik ook. en kolf je wel vaker? anders kan het wennen zijn enmoet je er even handigheid in krijgen. rustig zitten, niet te koud, even masseren enz. succes! marjan: moet ik dat boekie dan nog voor je meenemen?
Goedemorgen! Ooooh wat HAAT ik regen!! Thnx natas dan hoef ik die film niet te kijken. Vandaag blijf ik lekker binnen (alleen Darren van school halen) ff wat opruimen en schoonmaken. Maar op m'n gemakkie. Ooh en kut ziggo bellen, heb nu al veelste lang geen telefoon en internet!
WATERSCHADE!!!!! HELP!!! Onze studio (gedeelte wat we verhuren) staat helemaal blank...... GVD GVD! Wat een gedoe allemaal..... ik heb net mijn pillen weer op dus ben te vaag om me ermee te bemoeien.. Julotte gaat straks naar het CB voor de 2e prikjes. Ik kan helaas niet mee dus gaat een vriendin.... wel raar vind ik dat.... mijn kindje wat pijn gaat hebben en ik ben er niet om haar te troosten... maar ja ik wil dat het wel doorgaat allemaal... Ze heeft de prikjes nodig en dat mag niet ontnomen worden door mijn problemen.... en het is mijn beste vriendin en die kan het super.... ze was ook bij mijn bevalling... Ik ga een filmpje kijken om door de regenachtige dag heen te komen....
das klote nathalie hadden wij toen we thuis kwamen van 2e kerstdag vorig jaar, hele bijkeuken/hok blank, droop bij de muren langs... grrrr, Ga jij maar lekker relaxen, het word wel gehandled!