Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Onder-een-deken-op-de-bank-voor-de-tv-met-mega-grote-zak-chips-op-schoot-blijf-weer.....:D

En lekker klote waterschade, kun je er ook nog wel bij hebben. En Julotte is in goede handen...haar lieve mama is bezig weer een blije mama te worden. Heeft ze veel meer aan. Komt helemaal goed meissie!

Dikke knuf

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    OMG Nathalie wat KUT zeg, krijg jedater ook nog bij.. En Julotte is in goede handen no worry's.

Dit-is-geen-weer-om-op-de-bank-met-boek-zak-schips-weer-dit-is-de-REGENDANS-weer.

Oh :(,. buddy heeft wel 100x gebeld je raad het al. Mars was in mafstand gevallen opde bank AJ..

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Whahahahahahahaha

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goede morgen
    Mars lekker blunder slaapkoppie ahha

Nathalie waterschadee oohhh fuck zeg loopt het jullie studio binnen of komt via het dak???

Yes ja de film is egt niet de moeite waard om te kijken voel zelfs elke keer in slaap egt een boutfilm

Hier ook heel de dag binnen chillen we hadden andere plannen maar die vallen letterlijk in het water haha oohh neee niet grappig

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathalie, ik raad je aan de pillen voor het slapen gaan te nemen.
    Zo doe ik het nog steeds, en heb nergens last van.
    Klote zeg, waterschade.

Morgen trouwens!
    Wat een $%^^$# weer...

6. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Hallo meisjes!

Nog even een berichtje van't knoal :D
    Heerlijk om in Nederland te zijn, wel een beetje druk natuurlijk met iedereen die Sara wil zien, maar ook weer heel leuk. Vanmiddag komt mijn liefste vriendinnetje!!!! Jippieeeeeee

Patat, kroket en kaassoufle heb ik ook al op, dus wat wil een mens nog meer? Nou, kleren kopen!!! Heb flink geshopt!!! € 400,- uitgegeven.....bloos bloos.....ach, mocht ook wel een keer! Lekker hoor!

Morgen bruiloft en vanaf dan zitten we in de bungalow in Hooghalen, dus dan heb ik geen internet meer. Dan zie ik jullie volgende week !!!!!

Liefs M.

7. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Assz: Van de dokter moet ik ze in de ochtend nemen. Bij mij staat er escitalopram op, jij had toch citalopram? Zou dat hetzelfde zijn of niet, en er staat Lexapro op.

Waterschade: Uhh wij hebben een entree met een platdak en dan komen er 6 sheddaken (puntdaken met een lange kan en een korte kant, lijkt op een geodriehoek) en op die aansluiting zit een dakgoot. Mijn vriend had de dakgoten laatst allemaal schoongemaakt maar die niet.... dus het water kon niet weg en kwam door het dak naar binnen. De hele serverruimte van de huurder is nu verpest....oeps! Maar gelukkig dekt de verzekering het allemaal.... maar wel een gedoe!

Mijn vriendin is ziek dus Julotte krijgt de prikjes volgende week.... hoop dat ik dan zelf weer in staat ben om te gaan... Ze is vandaag lekker bij mij dus ga ik de hele dag knuffelen en met haar liggen slapen...lekker tegen me aan!

Wel lekker weer om niets te doen. Ik lig op de bank omringd door een hond en twee katten.... gezellig! Alleen pikt de hond nu mijn plek in grrrrr

Alpenmama, geniet van NL!! Lekker shoppen en dingen eten die je gemist hebt! Woon je eigenlijk al lang in de bergen?

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nath ooh balen zeg
    Charlotte is al van 8ur klaar wakker hebben lekker badje gedaan.
    LEkker gedronken maar ze is zo mega hyper haha

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Enne na een jaar ben ik weer eens ongesteld geworden..... dus ook de onzekerheid na een spelletje in bed is nu weg..... geen kindje op komst! Gelukkig maar in mijn geval is dat niet handig!
    Ben overigens blij dat ik nog wat kraamverbanden heb liggen.... het is best hevig... sorry voor de details maar was dat bij jullie ook?

10. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Nathalie, jemig das balen he!!!! :$ Er is ook heel wat water naar beneden gekomen zeg....

We wonen nu drie jaar in der Schweiz. 7 september 2007 zijn we vertrokken, een dag voor mijn verjaardag....

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hier staat de Dean-sirene weer op volle sterkte aan.
    Gsus wat kan dat kind blèren.

Even kijken of er een sprong dwars zit bij hem!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathalie, bij mijn PND had ik ook Lexapro. Daar heb ik amper bijwerkingen van gehad.
    Maar van mijn psychiater mag ik ze gewoon 's avonds slikken hoor. Heb nu Citalopram, is wel anders, wat heftiger qua bijwerkingen in het begin, maar je moet gewoon even uitzoeken wanneer het voor jou het bestel slikken is.
    De medicatie is niet binnen een paar dagen uitgewerkt, dus je kan best eens in de avond kijken hoe het dan gaat.

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ah de 19 weken sprong.

Joepie

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yess oke zal eens in me boek kijken wat dat inhoudt

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    nathalie balen van die waterschade!! Ja tis inderdaad lekker weer om met hond en kind me op de bank te nestelen met een lekker dvd'tje, goed idee! :D

YenD die 19 weken sprong moet een heftige zijn, toch...??

ego *TROTS* net de koelkast helemaal schoongemaakt... toch nog iets nuttigs gedaan in mijn verlof op het nippertje ;)

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    en wat gaan we leren in de 19 weken sprong?

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yeesss hier ook Charlotte huildagje vandaag lopen op de arm vind ze heerlijk
    Maar ze kwijlt mega veel en huilt veel zo ff tempen lijkt me sterk dat er nu al tandjes doorkomen

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    heeeeeel goed sterreke...ben trots op jou!

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    koen kwijlt ook zoveel...en blaast er belletjes van :( goorlel!

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48

Deel Deze Pagina