@all... Het is niet mijn bedoeling om ogen uit te steken hoor. Ik ben natuurlijk wel blij met mijn goed slapende kindjes. Vanavond ging het trouwens een beetje anders. Pom had er geen zin in (boer dwars en die wilde er maar niet uit).. het heeft zeker een uur geduurd voordat ze sliep. Wij ondertussen haar geprobeerd te laten boeren. Uiteindelijk met een klein flesje is het toch gelukt. Neerleggen mocht echt niet. Gelukkig slaapt ze nu wel. Ik ben blij dat we net als bij Kick behoorlijk gestuurd hebben op het slapen. Daar hebben we (meestal) erg veel profijt van. Er wordt overdag 2 keer in bed geslapen en aan het einde van de dag valt ze in de box nog een keertje in slaap (kort slaapje: 30 min max) @Marjon... ik ben na het zetten van de Mirena na een week of 2 'ongesteld' geworden en dat ben ik toen 3 weken gebleven. Nu ben ik voor het eerst echt ongesteld en dat duurde een dag of 10... Veel langer dan ik het normaal was. Hopelijk verdwijnt de ongi snel. De spiraal zit goed (heb echo gehad) @Pipelina... WOW! Spekkie zeg. Lekker Michelinpoppetje! @Mars... Wat een mooi meisje is Faith toch en een super leuk bloesje zeg! @Linnie... Wat vervelend dat Mike niet goed groeit. Hopelijk gaat het met bijvoeden beter. Probeer eens avocado.. is heel mild en flink vet. @Babe... wat een lekker ding die Jelmar... Ik denk dat Pom wel een date wil over een jaar of 15! Poehee.. wat een dag... ben ook heel erg moe. Ik denk dat ik maar gewoon lekker naar bed ga en dan lees ik nog ever verder of Bella en Edward en het duivelsgebroed wat nu in Bella's buik bivakeert! Morgen over 2 weken.... VAKANTIE!
nee joh Cygnet was een grappie.... Ik ga off even Koen uit zn bedje trekken en dan flessen en dan heerlijk slapen!!!! Truste!
Ha ja dat blousje ook zo leuk, ik dacht is voor n jongen maar denk neem m toch mee (tijdje terug).. Maar nu zag ik vanmiddag een foto van een joggie met t zelfde blousje maar die ruitjes zijn groter dus ja hij is echt voor n meisje.. haha
Ik heb hetzelfde schema, alleen die van 22:00 uur niet. Ik zou doen: 07:00 bv 11:00 bv 13:00 fruit 15:00 bv 17:00 groente 19:00 bv 22:00 bv
Zo weer bijgelezen alleen alles al vergeten. Marjon ik ben pas sinds afgelopen vrjidag niet meer ongesteld en dik 3a4 week ongesteld geweest na het plaatsen van mirena. Super lieve babyspam mars
Pip jaa heb open sollicitatie gestuurd naar kinderdagopvang kwebbel hier in emmen. Daar word volgende maand ook nieuwe locatie van geopend
Cygnet: NiETS vertellen over het volgende deel!!! Zo ver ben ik nog niet!! En lekker toch dat je moppies zo goed slapen, gaan die van de rest ook wel een keer doen! Linnie, ik zag dat je al andere adviezen had gehad, die had ik nog niet gelezen voor ik poste. Mmars, faith heeft echt zo'n mooi gezichtje, echt een modelletje *smelt* Pip, goedemorgen zeg wat een lekkere bolle baby! En lekker lachebekkie ook, heerlijk! Ego: om 20:00 uur lagen mijn criminelen op bed. Dean heeft een fles van 240 cc met 4 scheppen rijstebloem op. En om 17:00 uur ook nog een half potje fruit. Het lijkt wel of hij steeds meer wilt eten. 'S ochtends en de fles daarna krijgt hij 210 cc. Normaal drink hij om 15:00 en 19:00 uur 180cc maar nu was het na de fles telkens huilen. Morgen dus maar eens 4 flessen van 210 geven. Ben echt gesloopt, hij heeft niets anders gedaan dan huilen, darren was ook nog eens super druk. Heb na het eten m'n moeder gevraagd of ze ff wou komen omdat ik echt nergens tijd voor heb gehad. Nu ga ik lekker slapen en m'n vriendje missen over 2 nachtjes is hij er weer!