kijk gelukkig ben ik nog goed in opslaan als, knippen en plakken Ik heb hem op mijn eigen computer gezet en toen geupload
hahaha stom is dat zeg... ik snap het echt niet! verander anders even tijdelijk je wachtwoord en zend me dat toe, dan log ik onder jou in en kijk ik of het wel lukt?
Het is mij!! Ingeltje!! Maar dan Pip! hihihihi Het is gelukt hoeraaaa!! Kan je nu je ww weer terugzetten xxx
wat deed ik fout? edit: laat maar, ik ben dom en blond vandaag, het is dat ik geen baby heb laten vallen, maar de rest...........................
Geen idee!! Heb gewoon alles weer weggehaald en het stuk geplakt. Misschien deed hotmail iets raars met de code? Meiden.. het was hier een lange dag, heb wederom niet mee kunnen lezen.. maar I'll be back!! Slaap lekker! Kus
Ik ga oook maar eens naar boven zo weer papje klaar maken voor me meiss We doen gwoon weer de M speen S gaat te sloom valt ze in slaap maar M gaat eigg net iets te snel Haah snappie
Pip wat een waanzinnige banner!!! Heeft Ingeltje die gemaakt...?? Wauw! Enne... ik showde de F-man net aan mijn mannetje... maar die ligt nu aan de beademing! 8) Yes Yes en "haar" vriendje are sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G !!! joehoe!!!