hahhaahha , ja soms willen andere mensen voor je beslissen . Toen ik mijn bbz had , zij mijn oude bazin tegen me , was zeker een ongelukje he , je hebt toch al een jongen en een meisje waarom zou je zoveel risico nemen ..Ik sta niet zo snel met min bek vol tanden maar toen wel .................................
Goedemorgen dames thnx voor het vragen of de nacht goed is gegaan Maar Charlotte kent het woord doorslapen egt niet. Ze heeft om 24uur een fles van 180cc melk + 2,5 schep pyamapapje gehad. En om 5 ur had ze weer honger. Dus denk dat we ons erbij neer moeten gaan leggen dat ze voorlopig nnog niet gaat doorslapen.. Yess zwemmen kan prima hoor
Natas, waarom zo laat nog een fles? als ze om 22.00uur de laatste krijgt, slaapt ze dan ook tot 5? of is ze er dan om 3?
Natas , ik zou toch eens gaan proberen en blijven volhouden met dat tutje terugstoppen ........Als ze dan een uur langer slaapt is het alwel weer 6 uur .........................
Balen Natas.. maar jammer genoeg hebben sommige kindjes langer de tijd nodig voordat ze gaan doorslapen.. hoop dat ze het snel "leert".. misschien na de meeting, als ze met de andere beebs heeft "gepraat"
ja of ze leren juist de verkeerde dingen aan , hiihihiihihih Ik ben er vannacht elk uur uit geweest om een tutje terug te stoppen , ze lag gewoon un haar slaap te miepen , irritant , maarja .....................................
Die heet Maurice! Maar we vonden het vooral een mooie combi ivm de achternaam: Marien Meijs! Maarre.. helemaal niet naar mij vernoemd, we vonden het gewoon een hele leuke naam! Maar nu denken heel veel mensen dat we de naam bedacht hebben uit onze namen ofzo.. Daar baal ik wel van, 't is namelijk gewoon een bestaande naam!:x
Jeroen komt naar huis. Dus is het opgelost. Hoef geen kinderen mee te nemen naar de gyn 3de kindje: Ik wil wel, maar jeroen weet het nog niet. Maar wel pas als mike 2,5 of 3 is Even mijn lijf rust geven
Natas ik zou de laatste fles idd ook een uurtje naar voren schuiven, bij Marien zorgde dat er voor dat ie juist langer sliep! (alleen die kreeg bv en ik had het idee dat als hij wakker was om 22.00 meer dronk dan heel slaperig om 23.00) Enne, idd proberen te rekken met een tut, dat werkte hier ook goed! heel veel beebs worden van nature om 5.00 wakker, daar moeten ze ff overheen zien te komen!
nope , maar ja sommige weten niet beter en dat komt waarschijnlijk omdat ze zoiets niet hebben meegemaakt ..............nu heb ik een iets begripvollere baas ..Ik wilde wel een paar uur werken in mijn zwangerschap , het gevolg was wel dat ik thuis dan bijna niks kon doen , dus hij zij , steek alle energie die jeover hebt maar in je kindjes , heb je veel meer aan , werken komt na de zwangerschap wel weer , zo kan het ook , hiihiihihiihhi
Ik heb bij Marit denk ik wel die tut van 5 uur twee weken terug moeten stoppen voordat ze het snapte , nu is ze ook de weg ff kwijt , maar ja ....................blijf rustig tutjes terug stoppen
Babe ja dan komt ze om 3 uur hebben we al geprobeert.. Marjon speentje terug stoppen werkt heel even maar dan heeft ze haar ogen al open en is klaar wakker. Dan heeft ze gewoon honger..
@Marjon.. wat een rare vrouw, die oude bazin.. Sommige mensen hebben echt geen manieren ( en daarnaast heeft zij ook nog een kronkel in de kop) @Linnie.. hier wil Joost juist heel graag een 3e en ben ik degene die nog beetje twijfelt.. en ook hier nog in iedergeval wachten tot Niek 3 of 4 is.. zou mooi zijn als beeb er is en dat Niek dan net naar school gaat (whahaha.. hij kan nog niet eens zitten en heb het al over naar school gaan hihi)
Dan is het een volhouder Natas , ze zijn het ook gewend he om dan eten te krijgen , op de een of andere manier moet je dat te zien doorbreken .........................of je moet het helemaal niet erg vinden om zo vroeg de fles te geven dan zou ik het gewoon op zijn beloop laten ................................................
Pfff goffer de goffer de goffer de goffer de goffer. *slaat protesterend de armen over elkaar*. 1/3e van me overloop a 45 m2 staat blank ... Lekkage op de beebsroom en op de overloop.. Word er zoooooo moedeloos van.. De buurman is weer in de spauw bezig geweest, en waarschijnlijk ALWEER gewankeld en ons dak beschadigd grmlnlnlnl