hé esmee heeft dat ook ... drinkt totaal de flessen niet meer leeg... hooguit 100 cc en meer niet.... heb geen idee wat er is maar zal wel met een sprongetje te maken hebben gok ik...
Loran hardlopen lijkt mij ook wel wat maar heb geen dicipline hahha Dag had iedereen al ff groetjes van je gedaan.. Marjand zal ik weer voor je gaan duimen komende nacht? Moet jij ook voor ons doen we gaan chalotte papje doen in de hoop dat ze de nacht door gaat halen.
Nope ik kom helaas niet naar de meeting... baal wel giga maar ben dan op vakantie! we vertrekken 3 sept op de vrijdag ....
Duimen draaien..... hopelijk luisteren onze eigenwijsje.....is hier gewoon al weer 3 weken bal. En woensdag krijgt koen zn 2de prikken dus zal ook wel weer klote gaan dan....jammer hoor
thanks natas! lief van je! had niet echt veel zin om al die pagina's terug te lezen haha! jullie beppen wat af!
over de borstvoeding: gaat hier ook heel rommelig. Vooral smiddaggs en savonds. Heel onrustig drinken, met armpjes maaien, in slaap vallen en heel snel alweer voor een volgende voeding komen. Ik dacht dat het aan de productie lag en het lijkt erop dat ik gelijk heb. Vanmiddag bijvoorbeeld maar 30 cc gekolfd terwijl er alweer 3 uur tussen had gezeten. Ik denk nu serieus om te gaan stoppen.
waarschijnlijk wel ja. de 18 weken sprong, maar bij sommigen begint ie al vanaf 14 weken. Het schijnt een hele pittige te zijn.
Linnie, ik vind het wel spannend ja....maar we hebben gelukkig geen haast, dus kunnen rustig aan doen. Als het genoeg is geweest, zoeken we een hotel en houden het voor gezien.
volgende meeting is in de Alpen bij Alpenmama, Tink is bezet wij gaan samen bij Linda in de auto borrelen whaha. Oh ......... heb visite is ook zo mannenpraat BLUH