Gatverdamme!! wat een waterschade overal, klote zeg!!!!! sterreke, wij heten Johan, Jose en Jelmar de 3 J's haha, wij hebben het wel met opzet gedaan, ik vind het gewoon leuk een eventuele volgende gaat ook weer met een J beginnen Natas, dan is het inderd kwestie van geduld vrees is totdat ze wel door gaat slapen.. maarre, wat is pyjamapajes? dat is toch vloeibaar? of is dat net zoiets als Bambix rijstebloem?
Marjon het maakt mij egt niet uit dat we haar de nacht moeten voeden hoor, maar dacht dat voor haar wel eens beter zou zijn om wat door te slapen. Marss oohhh balen zeg. Babe pyamapapje is vloeibaar, heb ik keer in zown gratis babydoos gekregen
oke, maar pyjamapapje is toch een completevoeding? daar kun je toch het hele pakje van geven IPV gewone fles babymelk? anders zou je Bambix rijstebloem kunnen proberen te geven door de laatste fles?
Babe nee je moet gewoon de normale fles aanmaken en dan er wat schepjes pyamapapje doordoen.. We maken eerst dit pak op en dan kijke we wat we dan gaan doen. Want ze vind dit wel heel lekker
Ja indd, maar ja maandag eens kijken of het uit de verzekering kan. Had gelukkig de buggy inzet (die is nog nieuw) er op tijd weg. Wij heten Jacob Marscha en Faith, en de volgende word een jongen een F en een meisje is voorspelbaar
Babe ik vind dezelfde voorletters ook hartstikke leuk, alleen niet dat mensen denken dat Marien een "zelf geknutselde naam" is uit onze namen, dat vind ik balen!! Alleen beetje zielig voor onze hond: we heten nu Maurice, Marieke, Marien en.... Banjer
Zo ok daar was ik weer.... En Koen de slaperd?! Ja gisteren super gedaan....tot ik om 22 uur hem uit z'n bedje plukte voor de late fles en hem om 22:30 slapend weer in z'n bedje had...Ik dacht echt super. Maar vanaf 1 uur tot 7 uur is hij wakker geweest (af en aan) Maar ik heb in elk geval niet geslapen...Grrrrr En helaas pakt Koenemans geen speen...HELPPPPPPP wat nu?! En nu doet hij het wel weer normaal...nou ja normaal om 7:30 45 cc gedronken, toen slapen van 8:30-10:30 om 10:30 flesje 100 cc en nu om 11:45 weer slapen...Hij eet bijna niet als hij de fles in zn mondje heet zit hij alleen maar te kauwen op de speen en haast niet te drinken...wat moeten we daar nu weer mee???? Oh en hij is wel gewoon vrolijk (vannacht niet maar nu weer wel) Lekker dan Marsje waterschade...sterkte met dweilen....
Mars superkut.. gelukkig hebben wij op onze slaapkamer en beebskamer een splinternieuwe dakkapel, alleen de achterkant van ons huis is in gevaar... zoals weer bleek gisteren
oke, nee, ik had 2 van die kant en klare pakjes van Pyjamapapje thuis, die zijn volledig, die zaten ook in zo'n doos, vandaar dat ik dacht dat je die bedoelde
@Babe: Ja maar staat ook in het boek dat ze er de eerste dagen moeite mee kunnen hebben (tot 2 weken) omdat ze het niet gewent zijn....En op mn borts sliep hij wel...ik nie maar goed sliep er nog een van ons 2-en. En nu doet hij het weer volgens het boekje... Vind die late voeding zo lastig, maak ik hem wakker, geef ik hem die slapend of geef ik hem niet...Bij alles wat ik doe komt hij s'nacht...of om 2 uur of om 3uur of om een uur of 5...erg klote heb zo'n slaap...
misschien Koen 1 nachtje uit logeren doen naar oma? zodat jij 1 nachtje kan bijtanken? en dan met frisse moed het boekplan volgen!?
Dat is ook een stap Marjan, en hangt er vanaf naar wie... Jelmar heeft nu 2 x een nachtje bij mijn moeder geslapen, daar heb ik geen problemen mee, die heeft een hele kinderkamer daar voor die jongen en vertrouw ik 100%! En is wel een keertje lekker (vooral voor jou nu!) om een ochtendje te kunnen blijven liggen
Dat is uiteraard ook voor iedereen persoonlijk, ik riep vantevoren dat wij het wel gingen doen, en toen het zoverwas viel het mij ook zwaarder dan verwacht hoor hihi, maar wel doorgezet en mijn mem vind het heerlijk, Jelmar heeft veel plezier daar, en wij (proberen hihi) er ook van te genieten, zo gaan we 16 op 17oktober 2 daagjes naar Ameland, slaaptie 2 nachtjes bij m'n mem.... ben benieuwd, dat zijn wel 2 volle dagen dat ik hem dan niet zie! maar ben de maandags gelukkig lekker vrij om de hele dag weer van hem te genieten