Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    over borsten gesproken, ik heb nog steeds een pijnlijke linkertiet :( soms 's nachts moet ik hem gewoon vast houden als ik me omdraai :( k*Tstuwing, k*tartsten dat ik geen pilletje/spuitje mocht :( heb het idee dat het alleen maar erger ipv. beter word... maar goed, heb echo en mammografie gehd, en was niets aan de hand, alleen nog wat verdikt weefsel vergeleken met de rechter....

2. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Aszz: Ik moet het verhogen, had eigenlijk moeten beginnen met 10 mg maar dacht dat ik in een psychose (schrijf je dat zo?) terecht kwam... ik flipte helemaal door....
    Daarom mocht ik naar 5 mg om mee te beginnen, maar het is niet voldoende voor mijn klachten dus ik moet uiteindelijk naar 10 om me beter te voelen....
    Tijdstip ben ik vergeten te bespreken.... maar moet volgende week weer..zal het dan doen. Maar de inname gaat nu wel oke, even wat lam van de oxazepam maar dan gaat het wel. Ik heb alleen als ik straks met een hele moet beginnen en als ik dat in de avond doe en het gaat niet goed dan kan ik niet mijn eigen huisarts bereiken en overdag weer wel.... misschien maak ik het mezelf lastig maar ben zo geschrokken van zaterdag (inname van de hele pil) dat ik zo bang ben ervoor.

3. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    vervelend babe!!

hiero: viënne ligt zonder inbakerdoek te slapen!! waren vandaag naar kdv vergeten en maar meteen doorgezet met oefenen zonder. ze is wel moe natuurlijk. ga d'r even wakker maken voor laatste voeding

4. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Kan je er niet een warme kruik ofzo opleggen? Of masseren met BV olie van Weleda? Of helpt dat niet denk je... ik weet het ook niet hoor. Ik kon ook zo stoppen met kolven.... nergens last van gehad... stuwing had ik alleen op dag 3 van de kraamtijd... daarna niet echt gehad.. niet pijnlijk iig!

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    babe ik kan er weer kwaad om worden dat jij geen pilletje kreeg... :x:x:x maar ja of het daar nou wel of niet door komt, het is behoorlijk K*T voor je dat je pijn hebt!

Aszz lekker hoor!!

Misschien Marien 's avonds ook wat eerder op bed joeperen... hij is dan erg zeurderig, wil alleen maar bij ons zitten en is wel moe. Liggen alle kindjes 's avonds voor de late fles/tiet al een paar uur in hun bedje...???

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik ga vanavond (laat) naar me buddy :D :D :D :D ..
    Ben stront zenuwachtig haha

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hier om 19 uur op bed en dan word ze niet meer wakker.

Toen ik vond dat ze te lang sliep e nvoor de nacht wakker maakte lag ze indd al een paar uur te koezemoesen

8. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    buddy mars: volgens mij heb ik iets gemist

sterreke: ja hoor. vandaag van 1815 en net wakker gemaakt

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marss veel plezier:D

Maar dat gaat helemaal goed komen;)

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Veel plezier mars, haha,

tja... de arts zei dat het mijn tiet waarschijnlijk een knoei van die stuwing gehad heeft en dat het 'ooit' wel weer over gaat... grrr, we zullen zien....

ik ga zo slapen, gaaaap ben moe!

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Danku Danku :) , haha..

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Lekker sexen mars!

Sterreke Dean krijgt al 3 weken geen avond fles meer.
    Ideaal!

Nathalie, toen ik 1,5 jaar geleden met spoed aan de AD moest kreeg ik gelijk 40 mg, ben daar meerdere keren door flauwgevallen en blackouts gehad.
    Ging toen ook helemaal van de wap, hyperventilatie en hartkloppingen etc.
    Toen ben ik terug naar 20 mg gegaan, en dat ging ook beter...
    Maar moest binnen 2 weken weer op 40 mg zitten anders werd ik opgenomen.

Ben nu 13 weken bezig met opbouwen, begonnen met 10, die viel het zwaarst, daarna worden de bijwerkingen minder heftig.

Maar ben het wel met aszz eens als je nog niet naar 10 mg durft moet je het nog niet doen, laat je lichaam en geest eerst wennen aan 5 mg, begrijp dat je naar 10 mg moet, maar je moet ook goed aan jezelf denken.

Ik zit nu op 30 mg en ga over een weekje ongeveer naar 40 mg.
    Ik neem ongeveer 4 weken de tijd voor ophogen, en doe dan 10 mg per keer.

Als ik advies mag geven, zou ik nog even 1 à 2 weken op 5 mg blijven en dan ophogen naar 10 mg!

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    vervelend hoor dames dat jullie daar zo'n last van hebben :( *stuurt allemaal positieve energie naar de dames die het nodig hebben*

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    #1094 YenD, 27 aug 2010
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
    Bla bla bla bericht is gewijzigd ;)

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Mars veel plezier!! :D

yenD hoe laat gaat Dean dan naar bed?

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    YES; SSSSSSSSSSSSTt meelezers ;)

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik haat meelezers als ze niets zeggen :p

18. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha houden jullie zo goed meelezers in de gaten? ik zie dat niet. zou niet weten wie ik ken die meelezen. nou ga ff verder internetten en dan misschien een keer vroeg naar bed?

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Sterreke Dean gaat om 7 uur naar bed.
    Zijn schema is:

07:00 210
    11:00 210
    15:00 180
    17:00 fruit
    19:00 210 met 3 scheppen rijstebloem

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    morgen m'n tattooafspraak :) ontwerp maken en afspraak maken om te zetten.... vind het wel spannend hoor whahaha, en zit nog ff te denken, word dus Jelmar op m'n rechterbinnenpols, gezet zodat IK het kan lezen... maar zat ook nog te denken er iets van een hartje/sterretje/zonnetje ofzoiets bij te doen... of gewoon een mooie krul eronder en zo laten?

Deel Deze Pagina