Hier is nog mega mooi weer heerlijk zonnetje. Mag wel zo blijven kunne we ff lekker aan de wandel vanmiddag ff flink de bovenverdieping aan schoonmaken geweest. Nu aan genieten van me kerel en me meissie die een heel gesprek aan het voeren zijn.
Klopt die zijn er wel, maar ik vind die schermen zo klein. Dus ik wou minimaal 8 inch schermpjes. En ja die zijn duurder. Maar wij zijn allebei gek op gadget's. Dus de iPad is wel walhalla voor ons
@kimonootje: het is Groningsontzet. Er is van alles te doen in de stad, waaronder de kermis en vanavond is er vuurwerk in het stadspark. Hier is het Floris hang/ slaapdag. Gisteren wou hij weinig slapen, vandaag hebben we hem zo net wakker gemaakt. Hij lag om 12 uur nog te pitten. Maar hij wil niet in de box, alleen rondwandelen is goed. Hopelijk is hij rustig in de wandelwagen. Sven gaat boodschappen doen met hem. Kan ik ff lekker niksen
Ik snap er niets meer van!!! Van de week in de rechtbank geweest. Marcel mag Dean 1x per week 's avonds een uurtje komen verzorgen en in het weekend een uurtje mee nemen. Maar hij heeft niets meer laten horen van zich! Van de week niet en nu ook niet. Ik begrijp er niets meer van!!
15 sept word de tattoo gezet en we hebben onze vakantie voor volgend jaar alvast bekeken en alles gepland, nu nog boeken, en klaar is kees gaan 2,5 week weg, via duitsland/venetie/florence/gardameer/milaan/luxemburg weer naar huis
mooi ventje die Yaro! Yes, alles goed bijhouden in een boekje/schriftje over Marcel! en laat hem lekker, als jij hem moet wijzen op het feit dattie Dean zou 'moeten' zien........
Idd babe. Heb hem gister smst met dat hij niets had laten horen en wat z'n planning voor het weekend was. Niets op gehoord!
yaro cuty! yes: mhmm vreemde actie. babe: dat klinkt echt super zeg. moet je dan nu al vrij vragen? ze zien mij aankomen nu al haha huisje/camping? heerlijk zeg. heb ook zin om plannen te maken. viënne heeft vanochtend van 9 tot 12.45 geslapen EN zonder inbakerdoek. wauw ben trots op d'r. en nu kan ze ook mooi het knuffeltje van d'r bij zich houden. vlg mij begint ze met duimen. net lekker gesport. met mijn borst ging het redelijk. net even aangelegd en ik ging door de grond... het drinken heeft niet eerder zo'n zeer gedaan...
camping, vacansoleiltenten! tja... zal nu wel al moeten boeken! en we gaan buiten het bouwvakseizoen, dus lijkt me niet zo'n groot probleem!
Wij gaan straks (lees a.s. vrijdag) ook met vacansesoleil weg is echt prima. Volgend jaar juni gaan we weer. Ik wacht nog ff met boeken geheid dat ze nog met vroegboekkortingen ed komen. Dat scheelt wel weer.
Wat vaag trouwens Yes van Marcel. Heeft hij de mogelijkheid om zijn zoon te zien. Niet leuk voor jou, maar ook niet voor Dean. Als hij later met vragen komt, waar was papa in de foto's ed. Wat een domme kerel, hij weet niet wat hij mist.
dat vroegboekkorting was tot eind augustus volgens het boekje....? en we doen per gezin een tent, en gaan dan dus naar 6 campings, blijven overal 2, 3 of 4 nachten!
pip: wij zijn vorige jaar ook naar 2 vacancesoleil campings geweest. willen misschien nu kant en klare tent..
jeetje... elke keer alles inpakken. of kan je de auto erbij zetten? wij gaan denk ik 'maar' 2 campings.
ik zag dit, das ook grappig: Ingerichte tenten | Huurtenten | overnacht in een Yurt, Tipi, Wigwam of safaritent
volgens mij kune je overal je auto wel in de buurt krijgen toch? in ieder geval wel voor het in en uit laden... maar goed, wij zijn niet zo van 2 weken op 1 plek, willen veel verschillende dingen zien! maar blijven wel overal minimaal 2 nachten, willen wel beetje fatsoenlijk kunnen genieten
nee wij willen ook meerdere campings. maar soms is een camping zo leuk dat te tijd te kort is ook om omgeving te zien. maar das ieder voor zich. je hebt me wel aangestoken, ben ook aan het rondkijken. zit nu op site met enorm luxe tenten haha das bijna een huis maar dan met een doek.. wel grappig. wil eigenlijk naar spanje maar vind ik teveel rijden. misschien eerst frankrijk dan spanje en weer terug frankrijk. hubs wil vaak wel wat langer op 1 camping. nou ja we zien wel. als het maar aan zee is of een zwembad met heeee l laag water voor de kids
hoi hoi! zo ik ben er ook eventjes weer een drukke week achter de rug met verjaardaegn enzo maar vandaag even relaxen! dus ga zo ook even een tukkie doen en vanavond lekker gezellig met manlief op de bank doorbrengen! lees vanmiddag later wel bij! @ babe: die tattoo met sterretjes is wel mooi maar idd persoonlijk neig ik naar die met de krul zeg maar ( sterretjes moet ik denken aan iemand die overleden is... ) @ ipad: leuk!!!! @vakantie: jaaaaaaaaaaa heb ik nu en volgende week ga ik lekker naar zeeland met mijn schatten!!!