ga ook zo lekker pitten! de laatste fles maken en dan onder de wol! ik ben er morgen weer lieverds en dan ietsjes langer
owh ja lekker de openhaard aan...wijntje erbij.... kaarsjes aan...hmmmmm moet nog op zomervakantie maar heb nu al zin in de herfst / winter haha!
Ik vind sneeuw geweldig en kan niet wachten tot ik weer op de lange latten of het board kan stappen!!! Jihaaaaaa
nou meiden ik ga off! slaap lekker ! hoop voor je dat koen doorslaapt marjand! en dat het snel over is met de sprong
Jaaa na die tijd geniet ik ook van hoor, open haard aan, flesje wijn, glaasje röteli tussendoor!!! Kom maar op. Lekker hoor Mars die praat.....hij kwam zijn hart toch luchten??
truste, en ik hoop het ook...weet niet waar koen helemaal heen wil springen, maar als dit door gaat tot week 18 hoef deze week weer niet te werken en misschien volgende week ook niet rare werkgever van mij....
Hmmm oke. Nou ja, beter als ie zich goed genoeg voelt om over auto's en sex te praten hahaha hier zit mijn kerel aan de foon te lullen met zijn beste vriend sinds hun vijfde ofzo.....die gaat trouwen in oktober. Hij belde eerder vanavond ook al met de vraag of ik tijdens de bruiloft wilde zingen met het koor.....uhhh sorry, maar ik kom niet! Lulligg!!!! Oh, dan moeten we de tafelschikking even veranderen. Tja......ik ga niet met Sara op donderdag naar brussel scheuren en op zondag weer terug na een lang bruiloftsfeest......hij begreep het wel, maar jammer dat manlief hem dat nog niet had verteld.
Vraagje, haren jullie ook zo VERSCHRIKKELIJK uit?????? Echt niet normaal he.....tijdens de zwangerschap bijna niet en nu echt absurd veel.....
15de geboren, 16de uitgerekend..... @Alpenmama: misschien via skype zingen in het koor? @Mars: hihihihi ok dan niet
Ja douche loopt soms zelfs niet door tijdens het douchen....doe nu voor het douchen borstelen en flink losse haren trekken, en tijdens douchen goed opletten op het putje...zo niet normaal!!!
oow dat maakt geen verschil. Ik weet ook niet of je altijd de sprongen overal de schuld van moet geven.
ik heb geen haaruitval, maar wel een baby die er continue aan trekt. Als ie maar vaak genoeg blijft trekken, komen er vanzelf kale plekken.