Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sonja Bakker me boek is binnen.
    Meennnn dat word honger lijden ppfft ik ontbijt met nogal veel brood en volgens het boek zit dat er niet in hahah jammer hoor

2. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Yes, wat een klootviool is die Marcel toch...Vind het echt klote voor jou en Dean! Alles opschrijven, met datum en tijd, ook de smsjes en telefoontjes die jij naar hem hebt gedaan. Eventueel ook doorgeven aan je advocaat. En dan afwachten... Mocht het weer tot een rechtzaak komen is jou advocaat op de hoogte en heb je alles op papier staan!

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Heb de sms van gister opgeslagen en stuur een printscreen naar m'n advocaat.

Thnx natas!

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dat was veel inkleurwerk of niet? wel stoer!

heb wel zin in 15sept :)

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ja best wel. Maar was niet pijnlijk. Alleen het stuk bij m'n binnenkant vd elleboog was wat gevoelig.

Maar ben het wel gewend ondertussen.
    Heb namelijk tribal van m'n rechterbeen naar m'n linkerheup over m'n rug.

6. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames hoe laat zijn jullie voedingen bij 4 voedingen. vienne heeft vandaag 8u en 13 gehad en is nog niet wakker. ga d'r maar wakker maken anders wordt het zo laat vandaag... maar beetje gek gaat het vandaag.

o trouwens, hubs heeft wrslijk op z'n werk een wii gewonnen!! haha ooit wilde ik 'm zelf kopen maar vond zonde. want waarschijnlijk doe je er later toch niets mee. maar eentje winnen is toch wel leuk!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Yes , verstandig , jij doet tenminste wat er is afgesproken en wat vreemd dat hij niks van zich laat horen , laat wel weer zien hoe interessant en leuk hij het vaderschap vindt .............

8. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik hoop dat dit bij de 'sprong' hoort maar Floris wil echt niks:(:( Slaapt vanmiddag ineens hele korte slaapjes, en wil echt niks vandaag. Zucht!!!!8) Boodschappen doen was ook al een succes, hij mepte zijn rammelaar tegen zijn hoofd en heeft alles bij elkaar gehuild, tot Sven 2 meters voorbij de kassa was. Mijn BV lijkt ook terug te lopen, maar ik kan me herinneren dat dat met Annemijn ook zo was. Ach komt goed.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    leuk zijn dat, van 'die dagen' haha, Jelmar vandaag super geslapen voort eerst! zijn net naar de mediamarkt geweest en een ps3 gekocht, hebben de xbox verkocht! dus meneer is bezig zijn nieuwe gadget aan te sluiten ;)

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Gadgets: I love them. Wij hebben echt zo veel van dat spul erg gewoon

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Hubs hier is ook gadget gek, alleen financien houden hem soms tegen ;) zoals de Ipad hihi, maar er komt wel een nieuwe Iphone straks (zodra de fouten van de Iphone4 verholpen zijn) giga Led tv, digitale box met hardeschijf, speciale AC ryan mediaplayer voor films en series e.d. en een Logitech Harmony afstandsbediening waar we bijna het hele huis mee kunnen bedienen :D

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sinds deze week slaapt charlotte tussen 9en 20uur maar iets van 3 uurtjes.
    Ook erg huilerig dus denk dat ze ook in sprongetje zit.
    Miss tandjes ze kauwt overal op ook mega hard op me hand.
    Vandaag ook beetje diaree dus zal me niets verbazen als togh iets van tandjes ofzo doorkomen

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Thijme en ikke zijn op dit moment helemaal verslaafd aan Mario Galaxy 2 op de WII .....................zo leuk, mooi en best wel ingewikkeld , we hebben regelmatig de buurjongens nodig om verder te komen ., iihihiihiiih

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Marit slaapt de laatste dagen ook een stuk minder ..................ze maakt vooral veel hazeslaapjes

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon hier idd ook van die hele korte slaapjes.

16. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Floris knaagt ook overal aan. Kwielt aan 1 stuk door. Maar ik hoop toch echt geen tanden. Zie ook niets. Maar als de tanden door de kaak aan groeien zijn, hebben ze tandenklachten.

17. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen zeg, voor de minder slapende kindjes (en natuurlijk ook voor de mama's . gelukkig heb ik er geen last van..

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, ik ben niet anders gewend dan dat Jelmar maar 3/3,5 uurtjes slaapt overdag....

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Pip het lijkt mij ook zo vroeg nu al voor tandjes.....

Lvdb het maakt mij niet uit hoor dat ze overdag minder slaapt volgens mij breekt die tijd nu gewoon aan.
    En hebben de beebs minder slaap nodig

20. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    natas: het kan langzaam aan inderdaad wat minder worden. al zegt mijn collega dat het bij haar pas naar 6 mnd was, maar zo is het bij iedereen anders

Deel Deze Pagina