Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Marit kun je mooi in het hoekje van de bank zetten , leunend op een lekker kussen en dan blijft ze lekker zitten en gaat nog geen kant op , die luilak ....

Was woensdag op het cb en zei dat ze nog steeds haar hoofdje niet omhoog hield als ik haar op haar buik leg, wat doet die heks , de arts legt haar op de buik , ze doet haar hoofd omhoog en de arts krijgt een brede glimlach ..................

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    vannacht superslecht geslapen ..Manlief was ff naar de kroeg ( pilsje pakken omdat hij gisteren geslaagd is voor zijn heao opleiding ) , komt hij nog met veel herrie thuis , ikke wakker ....

Weer in slaap gevallen , gaat hij naar bed loopt hij weer ergens tegenaan , weer herrie , ikke wakker ...

Uiteindelijk sliep ik weer gaat de telefoon om kwart voor 2 , mijn schoonmoeder dat ze zich niet goedvoelt en haar rikketik niet rustig kreeg of we ff met haar de hap konden ....Gelukkig was alles goed en waarschijnlijk was het alles bij elkaar en dan vooral dat dit de sterfdag van haar dochter , de zus van manlief was ....en ik denk dat heeft meegespeeld , uiteindelijk sliep ik om 4:00/4:30 en om 6:00 ging de wekker ...

Nu ff lekker warme douche nemen , heb het gewoon koud omdat ik zooooooo moe ben ....

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Whahahahaha geweldig die dochter van jou!!!

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Allereerst gefeli voor je hubbie!!!!
    Maar OMG, wat een nacht. Gelukkig alles goed met je smoeder. Douche ze en lekker warm worden!

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Leuk he! Maar dat is het achterbuurjongetje, die is 5. En hij heeft niet zoveel vriendjes.
    Het buurmeisje ( en Nathan zijn chickie ) gaat ook mee, die is net zo oud als Nathan.

Bah, ik vind het zo koud. Bleeh!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Thanx , douche was lekkkker ,,..

Hubbie wil nog verder , hij wil nog naar de universiteit , zijn masters halen ....Maar volgend jaar eerst verbouwen en als dat allemaal klaar is dan mag hij weer ................Heb de afgelopen 4 jr , zo goed als alles alleen in huis moeten doen en dan nog een studie en een megaverbouwing erbij , nee dat ga ik niet trekken , gelukkig zag hij dat ook in .............................

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedenavond allemaal,

Pom is sinds 3 dagen over naar 4 voedingen (8:00 - 12:00 - 16:00 - 19:30) en gaat nu om 20:00 naar bed. Heerlijk! Dit kan nu omdat ze goed haar flessen leegdrinkt (180/6). We hebben de afspraak dat als ze veel van haar flessen laat staan, we haar toch rond 23:30 nog een klein flesje geven.

Sex In alle eerlijkheid... ik hoef niet zo nodig te weten wat de sexuele voorkeuren van anderen zijn. Iedereen moet vooral doen waar zij zich goed bij voelt maar ik hoef het niet te weten. Ik lees dus ook altijd over die specifieke stukjes heen.

Buggy... Toen we met Kick op vakantie gingen (hij was precies 3 maanden) hebben we ook alleen de buggy mee genomen. Hij kon helemaal plat en dat was helemaal prima. Nu hebben we voor Pom de Bugaboo Bee gekocht. Dat is ook een buggy en kan bijna helemaal plat. Ik probeer 'm nog zo min mogelijk te gebruiken omdat hij niet helemaal plat kan maar deze gaat wel mee op vakantie en niet de bak.

YenD... sterkte met dat ei!

Marjon... gefeliciteerd met hubbie! en hahahaha.. die Marit!

Een derde... ja graag maar manlief ziet het helemaal niet zitten. Ik hoop dat het over een jaartje ofzo wel bespreekbaar is of dat bij mij de wens weg is...

Kimonootje... wat een schatje!!!!!

Tattoo.. ik heb ook een tattoo maar ik laat niet de namen van mijn kinderen zetten. Eéntje is genoeg voor mij.

Zo... pffff... wat een weer hè? Ik word er iebelig van en zit te wachten tot de kelder weer onderloopt.. ik hoop dat het mee zal vallen. Ik vind het ook maar koud! Ik ga zo maar weer eens in bad.. lekker warm worden. Eerst even de was vouwen!

Fijne avond!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik ga zo lekker in mijn bedje kruipen en neem mijn nintendo mee , dan kan ik nog ff zp-en

ikke ben helemaal niet verslaafd hoor !!!!!!!!

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hihihi!!

Ik ga naar bedje. Mijn kindjes zitten helaas weer na mijn vroege diensten op een vroeg ritme............ :(

10. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Truste Pip.. (al zie ik dat je nog als actief staat hihi)

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

GRMBLL, mannen....

Rein is dus nog weg. Ik zou bellen als ik naar bed ging, dan konden we nog even bijpraten.
    Ik bellen, begint hij me toch te klagen dat hij echt nog niet daar huis toe komt want hij wil nog biertjes drinken. Hij is helemaal aan het lallen.
    En als ik ergens slecht tegen kan, dan zijn het dronken kerels die hun afspraken niet nakomen.

Ik denk dat ik zo lekker naar bed ga, deuren op slot en lekker slapen.
    Dan ziet hij maar hoe hij binnen komt. Wehehehehe.

12. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Babebabe.. weet je al wat voor tattoo het wordt? spannend hoor..

@LvdB wat een schatje die Daan.. en zo schattig hè als ze van die lieve dingen zeggen als: ik vind je mooi :)

@Pip.. gaaf een i-pad!!

@Cygnet... lekker 4 voedingen.. hier hangt het erom.. tot nu toe nog steeds 5, maar laatste erg kort op elkaar en krijgt hij ook niet allemaal op.. (en ben stiekem beetje bang dat hij dan 's nachts weer komt en ben zo gehecht aan m'n nachtrust :))

verder weet ik het ff niet meer.. mocht ook tig pagina's lezen pffffffffffff

ego: vandaag onze eerste echte supermarktscene met Mick gehad.. :x:D:$.. meneer vond het te lang duren en begon te schreeuwen.. Joost zei toen dat hij niet zo moest schreeuwen en toen ging ie dus helemaal los.. Op de grond liggen en spartelen met armen en benen en ondertussen echt keihard krijssen. Oh my god, wat voel je je dan opgelaten.. gelukkig duurde het niet al te lang en was ie daarna super lief (is nu al klein slijmballetje af en toe hihi)

nou ga nu slapen, ben bekaf.. gister lag ik er om 1.30 uur in en dat trekt deze "oude" mama niet meer zo goed :)..

TRUSTE allemaal

13. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    en nu maar hopen dat ie dan niet gaat snurken vannacht van al dat bier drinken :p:D

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Als hij überhaupt binnenkomt ;)

Oh, en dan heb ik het liefst dat hij morgen een kater heeft. Ik ga om half 8 de wekker zetten. Lekker veel lawaai maken met Nathan, gordijnen open, tv lekker hard aan.
    Rise and shine! :D

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hihihi Aszz dat zou ik ook doen !

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Vervelend Kimm zo`'n supermarktscene, heb het ook weleens gehad..Negeren werkt hier het beste

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    haha, aszz... zo zijn alle mannen als de biertjes eenmaal komen!!! nog eentje, en dan nog de laatste en dan nog de allerlaatse.................... grrrrr,

Cygnet, waarom nog een flesje om 23.30 dan? kan het niet dat ze 1 dagje wat minder drinkt? Jelmar zit trouwens op precies hetzelfde schema :) drinkt alles wel goed leeg gelukkig, en krijg om 17.30 nog fruit/groentehapje tussendoor!

ik ga pitten!

trusten ladies

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Zo Charlotte heeft laatste flesje gehad. Wij gaan zo nog ff actief aan de wii

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Wil even 2 dingen kwijt....

Ik ben VERLIEFD!!!
    Hij is zooooo super lief!!!

En ik ben echt zo mega blij met jullie!