Assz haha oohhh men, hahah ik kan alleen maar lachen sorry.. Geweldig Nathan vind natuurlijk geweldig om papa te klieren haha..
En over een tijdje kan Noah je ook helpen Aszz ................ ik lach me nog rot ..................waterpistooll , hahahhahhahha
Aszz, whahahahahaha, dat zou ik dus nooit doen!! hahahahahaha, maar wel stoer paranormal activity, nee bedankt! brrrrr, hier lekker uit mogen slapen vanochtend tot half tien, Hubs heeft met Jelmar gered, wel een keer lekker... alleen heb er nu beetje hoofdpijn van Daarna lekker een uur in de badkamer staan schrobben! straks nog even boven stofzuigen, morgen bed verschonen, heerlijk!
ik zou dat ook niet doen , ben meer van het zwijgen dan .................................maar vind het wel een goed idee
heb nu wat raars. Charlotte ligt lekr in de box pakte ik ff haar blote voetjes vast helemaal nat. ff haar temp gemeten maar die is 37.8 dus geen koorts ofzo
Gooooeedemorgen! Misschien rare domme vraag, maar wat is eigenlijk een ipad..? Ook geen idee wat een ipod en iphone allemaal inhoud eigenlijk... (ja, dat was ik, ik heb 25jaar onder die steen geleeft volgens mij....) Wij hebben wel wat van die hebbedingentjes, zoals psp, ds,ps3,wii, maar heb werkelijk geen idee wat die idingen zijn...
hahaha, kimonootje dat is een beste steen geweest ken je het mer Apple? dat is een computermerk, zeg maar het tegenmerk van de gewone pc en windows (windows is dat programma op je computer ) Apple's computers werken niet met Windows en zijn sterk in andere dingen, zoals Grafische dingen... Nou is Apple gigantisch aan het uitbreiden geweest, de Ipod is hun MP3speler, de Iphone is hun mobiele telefoon en de Ipad is een soort van minilaptop, het bestaat namelijk alleen maar uit een scherm, het is dus een touchscreenlaptop om het maar ff simpel te houden... volgens mij heb ik het zo wel aardig uitgelegd.... toch?? Hoi konijntje, hoe is het met jou? (meelezer)
Thx Babe voor de uitleg! Denk dat ik het ongeveer wel snap Ja, het was een behoorlijke steen. Woonde vlak bij Fred en Barney. Wilma en Betty waren mn thee-vriendinnen
Whahahahahahahha aszz Jij ben goed. Lig helemaal dubbel om je trug pak actie Yend: Super zeg vlinders in je buik. Veel plezier vanavond. Hier weer een zieke man boven. Dus je raad het al heb nu 3 kleine kinderen om te verzorgen Zet zo even weer nieuwe foto's van Mike op hyves. Ook van zijn fruithap Opa had alleen geen foto's gemaakt op het laatst. Dus hij ziet er nog best netjes uit hihihi
tja... de Ipad.... hangt er vanaf waar je hem voor wilt, wij hebben beide wel een laptop, dus ik zie voor ons het nut niet zo in, vriend van Johan is hier wel geweest en een Ipad, en natuurlijk hij is erg gaaf en heel gebruiksvriendelijk met dat touchscreen, maar voor ons zou het echt meer de 'heb' dan nuttig zijn, en daar zijn ze weer te duur voor....
goedemorgen! haha leuke actie Aszz! denk niet dat ik er hier mee weg zou komen gisteren een heerlijke knusse avond gehad met zijn tweetjes en esmee heeft heerlijk liggen slapen gisteren! hebben jullie kids een vernadering in de ontlasting? Esmee kan momenteel heel moeizaam poepen en is echt een hele dikke klei en ook maar een klein beetje wat er uit komt zeg maar....... heel sneu.... normaal poepte ze elke dag maar nu is het 1x in de 5 dagen ofzo.. heb al lactose van de HA gehad om het zachter te maken dus dat gebruik ik nu maar ben benieuwd hoe dat met jullie kids zit....
Wij hebben bijna alles waar een i voor staat haha, maar niet de ipad.... Ik kan ook niet zonder mijn iphone meer.... zoveel meer dan een telefoon!!! Aszz: Ik geloof dat wij op elkaar lijken wat betreft je wraakactie.... Ik zou precies hetzelfde doen hoor.... Aanpakken die handel. Maar ik moet zeggen dat mijn vriend niet drinkt.... en ik ook niet. Ik ben al vaag van mezelf hihi! Hij drinkt misschien 3 x per jaar en dan niet meer dan 3 a 4 biertjes. Zijn ouders zijn nogal van de drank en denk dat ie daarom een afkeer heeft. Ik drink ook nooit, vind niets lekker... vooral met wijn... Dan zeggen ze Ja de 1e slok is nooit lekker maar ik heb nooit mogen meemaken dat de andere slokken wel lekker zijn... ik vind het bocht! Ik heb mijn schilderijtjes af!!!! En ik vind ze helemaal leuk. Ik ga ze straks in de kamer van Julotte hangen (baal nu dat ze slaapt.... wil ze zien hangen) en dan maak ik een foto en kom ik ze showen! Ben er helemaal blij mee! Vandaag flink gepoetst.... had een week niets gedaan op de benedenverdieping en dat was te zien ook. Er lagen twee Golden Retrievers aan haar onder de bank..... en nog heeft de hond haar!! Waarom groeit haar bij een hond zo snel en bij een mens niet??? ONEERLIJK noem ik dat. Mijn haar begint ook uit te vallen.... grrr! Had ik zo'n weelderige bos gekregen tijdens de zwangerschap.... maar ja That's life! Je kan niet alles hebben. Yes: Ik ben echt heeeeeeeeel benieuwd naar de vriend van je..... heb je niet een foto? Of heeft ie Hyves??? Dan kunnen we (althans ik) even spieken... Gaat vandaag wel weer een beetje beter.... maar nog steeds niet de oude.. al duurt dat wel even natuurlijk!
Ja ze helpen wel een beetje, ik ben niet meer zo down als vorige week... toen voelde ik me echt kut! Heb er geen ander woord voor. Nu gaat het wel weer wat beter maar ben wel beperkt in mijn dingen hoor. Ik durf nu wel weer de hond uit te laten met mijn vriend... vorige week durfde ik amper de tuin in of alleen in de douche... Maar heb nog een lange weg te gaan hoor.. Morgen moet de medicatie omhoog omdat ik wel een hogere dosis nodig heb om werking van het medicijn goed te voelen. Dus das wel spannend maar ja... Volgende week naar de psycholoog en dan zullen we wel zien hoe het verder gaat. Ik neem nu elke dag een kalmeringstabletje in bij inname van de AD. Soms red ik de hele dag met die enkele en als ik me onrustig voel neem ik nog een kalmeringstabletje. Zo kom ik de dagen door.... niet echt gezellig allemaal maar ja.... ik doe het ergens voor! Gelukkig is mijn meisje dit weekend thuis en kan ik er wel van genieten...
Yes, ikke ook benieuwd naar je vriendje Nathalie, fijn dat het redelijk goed met je gaat en heb zin in de schilderijtjesspam! (kun je dat ook int blauw???? ) Dag, hoe is het eigenlijk met je Smoeder? soms vergeet ik het en dan ineens denk ik er weer aan, sorry en qua poep, Jelmar had vorige week 2 x een keutel!!?? was inderdaad een soort van dikke klei! maar daarna niet meer gehad.... hij had wel oranje poep door de wortels Aszz, heb je actie net verteld aan mijn man....................... die had het echt niet gepikt whahaha, hij zei dattie de slaapkamerdeur gewoon in getrapt zou hebben als ik hem niet in z'n eigen bed liet slapen whahahahahaha, Nou ben ik eigenlijk ook nooit zo moeilijk.... (niet dat ik je moeilijk wil noemen aszz, ieder z'n eigen afspraken natuurlijk) als wij op een feestje zijn, en ik wil naar huis en hij niet... prima, we hebben beide wel een sleutel, tot morgenochtend! ik denk dan "het is toch slaaptijd, of hij nu naast me ligt of niet... boeiend" alleen nu met die kleine is het wel iets veranderd natuurlijk, ik heb hem dus de afgelopen 17 weken 3 x laten liggen toen hij dronken was de nachtervoor, en vanochtend mocht ik lekker even uitslapen