Marjand wij hebben dat toen ook een hele poos met Charlotte gehad. En we propten er steeds maar meer is. Toen zei de Fysio gewoon kleine beetje geven dan maar wat vaker over de dag. Maar goed zoals ik jou begrijp wil Koen dat ook niet?! Hier ook drama dag heel de dag is me meissie jengelig wil totaal niet slapen nu. ppffttt
nee zodra de fles in de buurt van zn mondje komt begint hij hem al weg te duwen. En als ik hem er dan in heb is het alleen maar naar buiten met zn tong en kauwen op de speen...maar drinken ho maar
Marjanddd hhmz dan zou ik het niet weten andere speen proberen>? Anders ff bij cb ofzo advies inwinne? Whhow het weer gaat hier los nu
Marjan, hmmm, gelukkig krijg je er wel 700 in, dat scheelt, verder... pfff, geen spruw? of kan dat niet met flesbabies? huiltie ook, of gaattie gewoon spelen met de speen? misschien regeldagje? Jelmar net z'n wortelen weer achter de kiezen, vind het heerlijk, mondje gaat wagenweid open hij begint met z'n voetjes te schoppen als et em niet snel genoeg gaat hihi
Ik denk dat ik ook wel erg makkelijk ben en het geluk heb dat mijn kindje zich daar ook goed bij voelt... al wordt hij door 100 handen vastgehouden op een feest, hij gedraagt zich daarna hetzelfde als een dag thuis... alleen moet ik in de gaten houden dat hij niet oververmoeid raakt, dat risico is er wel bij Marien... dan wordt hij heeeeeeeeel jengelig... Maar ja dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen wat voor beeb je krijgt
Ik ga zo mijn creaties aan de muur hangen..... yeh! Weet niet meer wie het vroeg, Babe dacht ik... ik heb ook blauwe verf hoor. hihi! Zal ze eerst aan je showen hier.... moet nog even opgehangen worden... mijn papa komt zo. Mijn vriend vertrouw ik dat niet toe.... straks gaat ie weer door een leiding heen!
Haha, groene poep van de huisarts Jelmar ligt lekker te koesen, die had van half twee tot drie uur geslapen, en daarna niet meer!!! heb hem om 5 uur nog wel ff op bed gedaan maar dat haddie niet in gedachten dus nu lekker doorknorren tot morgen lekker in de combisleeper, vond het vanochtend zo zielig die koude armpjes Ben benieuwd Nathalie!!
Charlotte slaapt hier nu ook eindelijk maar eiggg is tijd voor flesje anders komen we vnaaf weer zo raar uit voor de papfles. Maar denk dat ik haar togh gewoon lekker laat doorslapen. Aangezien ze heel de dag wakker is geweest