Mei mama's 2010 deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Pipelina, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pas op ik ben in een pestbui... hihi

Maar goed. Marjan wat gek dat ie niet wil drinken joh! Heb je al een andere fles geprobeerd? Een grotere speen? Ander merk voeding?

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede avond Allen

Pip; Al klaar om te gaan ;)

Nog 2x werken en dan 3 weken vrij jeeeeeeehhhh

Hier een hele zielig vriendje. Pfffff..... erg vermoeiend als een man ziek is.
    Alles ligt op bed dus ik heb lekker even rust :D

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hmmm dacht dat nathalie haar forum naam was....Bea har echte. ik bedoel babebabe heet echt geen babebabe in het echt hoor!!!!!

nee allemaal niet geprobeerd....

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    was ik al weer...erik heeft het gefixed....

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Haha, ja ik bedoel Hypo Allergeen.

Alhoewel, ik las wel een stukje van een KA ( kinderarts :p ) over groene ontlasting.
    Ik qoute de beste man even:
    'Langdurig groen van de ontlasting op geschikte voeding is reden om mee naar de huisarts te gaan, een weekje is dat niet, tenzij er meer problemen zijn op dat moment: hoge koorts, een zieke indruk, waterdunne ontlasting, niet meer plassen, afvalleen of zelfs niet groeien, etc.'

Oh en ik weet net dat mijn zwager en zijn vriendin gaan trouwen :D :d Jeeeh!
    En nu wil ik ook meteen tante worden hoor :D :p

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

En Mr. Superkneus is ook uit bed. Hij was boos dat ik geen frietjes voor hem heb gemaakt. Loosert.
    Heb hem het huis uit gewerkt, volgens mij is hij bij mijn ouders. Lekker rustig.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Babe...Groene poep bij bv kan wijzen op te veel voormelk (en dus te weinig voeding) maar dat hoeft niet (groei is een belangrijkere indicator)
    Groene poep bij kv kan wijzen op een overbelasting van de darmen maar dat hoeft niet (andere symptomen kunnen aan de orde zijn)
    Het is gewoon verstandig om - als een kind altijd echt groene poep heeft - dit even op te nemen met de huisarts of het cb.

Mijn vriendin haar zoontje had altijd groene (echt groen!) poep en die bleek echt problemen te hebben met zijn darmen (zonder klachten trouwens). Ik ben toen mee geweest en heb me laten voorlichten door de MLD arts die vertelde dat het iets is waar je een beetje alert op moet zijn.
    Bij bv werkt dat heel anders omdat bv elke moment anders is.

Sterreke... slapen in de buggy.. even slapen is natuurlijk helemaal niet erg maar laten slapen is meestal wat langer en dan vinden mensen het zielig om ze eruit te halen waardoor ze snel 'te' lang in de buggy blijven liggen.
    Het hangt trouwens erg af van hoe plat je buggy kan. Mijn Urban Jungle kon helemaal plat... de Bugaboo Bee niet.

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Mike heeft ook heel vaak groene poep. (Vandaag zelfs oranje :p )
    Af en toe zitten er hier ook harde stukken in. Meestal poept hij maar 1 x in de 3 a 7 dagen.
    Hier ook al meerdere keren aangegeven, maar er wordt niet echt naar geluisterd.

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hahahaha goed bezig!!!!!!

enne leuk een feessie!!!

domme werkgever smst net, neem nog maar een week vrij...belde haar gisteren had ze het volgende bedacht: dinsdag van 14 tot 18 en vrijdag van 13:30 tot 18...omdat ik nog zoveel vakantie uren heb staan...nou sorry maar dat gaan we echt niet doen dus nu weer een week extra bij koentje

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Das wel lekker :D

Maar jij bent ook een lekkere muts. Dacht via hyves nog ff te beppen ben je opeens weg :p

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    tja, wat is groen........?? het is geen gifkikkergroen, het is gewoon donkere mosterd whahaha, lekker poeppraat hebben we hier :)

aszz, ikke wil ook frietjes!! :p

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja Koen begon te janken en dat was ongeveer een uurtje na de voeding das meestal het moment dat ik een sprintje moet trekken zodat hij dan zn bedje niet onder spuugt...maar erik was sneller..dus nu ben ik al weer terug....:D en koen ligt hier te kletsen naast me op de bank zonder te hebben gespuugt....

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    wooooooooohooooooooooo
    esmee heeft een hele goede poepluier gehad :D :D :D
    mocht ook wel na een paar harde keutels van van de week!!!!
    haar buikje is nu iig lekker leeg !

zo dat was mijn poeppraat voor nu hihi

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    hahahhah we hebben niks beters te doen :p

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    dag laten we er een feestje van maken!!!!! nee hoor fijn ff flink poepen!

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Maar jij geeft bv en dan kan eigenlijk alles. Bij Mike is er een andere reden om goed op te letten.

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ja ze had nl een week niet gepoept en dronk daardoor ook heel weinig maar nu met behulp van lactulose is dat goed gekomen :D :D :D

hoe blij je wel niet kan zijn met een poepbroek haha

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Af en toe weet ik het ook niet meer :D. Wordt soms wel onzeker door alles. Zit nu soms ook wel te twijfel of ik wel door moet gaan met bv omdat ik niet zie wat hij drinkt. Soms drinkt hij maar 5 minuten

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    dag wat fijn dat het nu gelukt is met poepen hahaha

Marjand oohh heerlijk nog weekje extra bij je menneke

20. marjand

marjand VIP lid