Truste voor de ladies die naar bed gaan!! Ik ga ook niet te laat, morgen weer werken!!!! maar ook wel weer een beetje
haha rook het maar naar denneboompjes! Helaas... maar het stinkt ook niet supererg! volgende week naar cb, dan breng ik het nogmaals ter sprake. Als ik geen normaal antwoord krijg (= meestal daar) bel ik de ha.
Hey meiden!! Heb m'n vriendje van station opgehaald vanavond en hij is nu net naar huis. Morgen nadat ik Darren naar school heb gebracht komt hij weer naar mij. Dean: is echt een vreetzak! 'S middags om 1 uur gaat z'n alarm af, krijgt hij half potje fruit. En 's avonds om 5 uur gaat weer z'n alarm af. Vandaag heeft hij voor het eerst groente potje gehad. Bruine bonen. Ik had een klein beetje gemaakt omdat ik niet wist of hij het zou willen, maar meneer heeft het hele potje leeg! Plus nog 4 flessen van 210 op. Kind groeit uit z'n voegen! Hij poept trouwens goed. Elke dag, gewoon zacht als een luchtig toetje en de kleur van mosterd. Truste!
@YenD: fijn hoor, je nieuwe vriendje. Vind het echt super voor je! Wauw, Dean is echt een goede eter! Hier maximaal flesjes van 150, 3x per dag en dan nog 2x borstvoeding (en dat is nog minder dan 150 denk ik). Maar ze is tevreden, geen alarm hier
Hoiiiiiiiii! zo hier een rot nacht gehad.......pffffff wat een regen! Esmee heeft er totaal geen last van gehad maar paps en mams wel haha! Sterker nog: esmee ligt nog heerlijk te slapen heb om zeven uur wel een fles gegeven maar is daarna weer lekker verder gaan slapen! en dat vanaf gisteravond 22 uur! ben helemaal trots haha! zeker rustig hier... bijlezen was een eitje YenD: leuk hoor een boyfriend!!! geniet ervan meis!
Goedemorgen dames Hier ook redelijke nacht gehad. Maar vanaf 8 uur is ons meissie weer klaar wakker vanacht gevoed viel ze direct weer in slaap. Bevalt haar prima in haar eigen kamertje maar overdag weigert ze egt te slapen. Miss moeten we haar tussen de middag ook gaan proberen boven te leggen.. SOnja Bakker vandaag ga ik beginne wil ongeveer 10 kilo kwijt raken, weet nu al dat heel moeilijk gaat worden. Hou egt van lekker eten. En we moeten vanmiddag ook nog eens nar verjaardag.
bijna 2 weken, ben al dikke 6kg. kwijt het valt mij goed te doen, je weet precies wat je wel en niet mag... maar daarom heb ik wel superzin in 10/11/12sept, dan heb ik eetweekend en mag ik 's avonds lekkere maltijdsalades eten en vis en vlees, jummmmmmie!!
Respect voor jullie dieet-ers!!! Ik ben sinds de laatste 2 stressvolle weken ook flink wat kwijt... mijn buik is weer bijna plat... toch nog een voordeel aan alles. Heb vandaag mijn hele pil op en vind het toch wel spannend..... pfff adem in en adem uit!! Maar ben heel druk aan het poetsen, wassen, opruimen om mezelf maar af te leiden. Over een uur komt mijn mama mijn meisje weer halen.... Gisteravond was ze heel jengelig wat ik normaal wel kan hebben maar gisteren werd ik er knettergek van.... is iets te zwaar nu! Vandaar ze weer een nachtje logeren gaat en dan is ze morgen weer thuis. Dan kan ik vandaag rustig aan me pil wennen! Nou ik ga gauw weer verder..... onkruid uit de tuin halen ondanks het pokkeweer is.... moet bezig blijven!!