dag: ik heb wel eens gezien dat in een tijdschrift ze er een heel leuk modern herinneringenbord van hadden gemaakt. zo'n soort 3d collage. snap je nog? haha rollen: hier echt nog niet hoor. spartelen op de buik en af en toe kont in de lucht kleertjes: heb zoooooooooo veel meisjeskleren gekregen. 3 tassen van 62 tot 92. wow en echt bijna alles vind ik leuk. wow en voor niks. ga ze maar even kadobon geven. kinderwagen:grrrrr, ik kon onderdeel ophalen zodat ik de wagen weer kan gebruiken (waar adapter op moet worden geklikt). alles eruit geschroefd bij prenatal, blijkt het nog niet te werken. nu moet wagen worden opgestuurd. kon een leenwagen krijgen, maar ja een quinny zonder reiswieg is toch echt wel veel te groot voor m'n meissie. wilde d'r net in de buggystand doen (kan plat en is veel smaller) zaterdag, want mw moet zitten.. liggen = brullen. haha dan maar zaterdag in maxicosi slapen: hier ook 2 nachten half 5 en 5. ook echt goed drinken dan. vandaag overdag weer goed gegaan. dus probeer het nog mar vol te houden
monster hier is alweer wakker... lag tien over één in bed... en ben ongekeer 5 x geweest om hem de speen te geven en weer in slaap te wiegen met hand op z'n kont, je kunt er geen pijl op trekken!! zaterdagmiddag moest ik hem wakker maken om 16.00uur en nu is het slapen weer niks, zucht gelukkig slaaptie 's nachts goed
Nog wel, net in sluis Gaarkeuken (nee ik verzin het ook niet!) In de buurt van Lutjesgast (nee, die verzin ik ook niet!!!) Vanmorgen gelost in Groningen. Gister nog wel naar de kermis in Groningen geweest Yaro is weer heel wat knuffelbeesten rijker haha!
Middag! Hier ligt Noah op een kleedje onder de babygym ( een antiek lelijk ding, maar hij vindt 'm helemaal geweldig!! ) Zit voor een winterjasje te kijken. Welke maat kopen jullie? Ik zat te denken aan een 80, hij zit nu in 68.
wij hebben winterjas maat 68 gekocht...niet zo handig..Nou ja weer een goede reden om te gaan shoppen!!!!
Hallo Dames weer terug van verjaardag. Hadden Charlotte ff rustig boven gevoed na de 150cc had ze nog honger dus nog 60 cc melk klaar gemaakt alles op whooowww nog nooit meegemaakt. NU maar hopen dat ze pas over 4uurtjes wil drinken
natas: goed zeg. fijn ook! asz: leuk een nieuwe bank. willen wij ook al tijden, maar elke komt komt er iets anders wat we meer nodig hebben.
ik heb maat 74 gedaan voor winterjasje, hij zit nu nog in 62... dus ga ervanuit dattie ook nog wel ff in 68 zit en dan kan die winterjas mooi over de truien heen
gapie? haha ik ga vienne nog ff voeden. elkekeer als ik tijd heb om te kletsen is er amper iemand. he babe
Hier ook een gaaaaaaaap.... en koppijn, mijn god dat heb ik al lang niet meer gehad.... voor de zwangerschap voor het laatst...
yep, rustig dagje! morgen weer aant werk... en morgen zijn mijn kookboek en fotoalbum klaar er is ook rompertjeaanbieding bij de Hema, 4 stuks met lange mouwen voor 10 euri!
Die hadden wij naar onze klanten gestuurd om te laten weten dat we binnenkort niet zo makkelijk bereikbaar zullen zijn (ivm de bevallingen kraamweek) Enne ik wilde ook een leuke foto hebben voor mezelf, niet een standaard foto.. Aangezien we absoluut niet lijken op die twee op de foto (haha) vond ik het wel leuk.... Mijn vriend heeft die tattoo's ook niet hoor hihi... hij is anti zelfs...
Ik heb ook een asbak op mijn been staan maar eet een lolly. Ik durfde niet met een sigaret op de foto..... krijg je zoveel negatieve reacties op..... (terwijl ik nog wel rookte toen, gek he eigenlijk ben ik gestopt na de zwangerschap/bevalling... waarom kon ik dat nou niet eerder?) Hoop maar dat ze er geen last van gaat krijgen....
Yes: Ik heb natuurlijk meteen gekeken bij je tikken op Hyves.... maar hij heeft alleen maar kleine foto's??? Snik, zou kan ik hem niet zien! Heb je niet al een leuk fotootje van jullie samen???